Kuur voor de zomer vraag??!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur voor de zomer vraag??!!

he allemaal.
    mijn vraag is ik ga in mei beginnen met me bf omlaag te krijgen echter wil ik niet veel spiermassa verliezen.
    ik ga 6weken winstrol nemen. ik ga me kh omlaag doen en me eiwitten opvoeren. ik ga per dag 3l water drinken.
    me training word als volgd:dag 1 rug biceps 2borst triceps 3schouders benen dag4 45min cardio buik dag 5 45min cardio buik dag 6 45min cardio dag 7 hardlopen buiten(verder geen spiertraining).
    doel droger en harder de zomer.
    nemen jullie tijdens je cuttings kuur ook nog voedings suplementen om droger te worden erbij ik ben erg benieuwd hoe jullie dat doen wat ik wil me bf flink omlaag krijgen maar me gewicht ongeveer behouden mis 1a2kg eraf. door de gewonnen droge spiermassa van winstrol
    hoopd at er gereageerd word op me vraag

Zou benen op een aparte dag trainen. Verder inderdaad koolhydraten omlaag en eiwitten omhoog. Reken eens uit wat je behoefte is.
    Cardio is ook heel belangrijk uiteraard..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja mis doe ik dat ook wel maar wil 3dagen kracht 3dagen cardio is t bter om ook voedingssuplementen met deze kuur te nemen om droger te worden ik ben benieuwd naar jullie reacties.. ,

Comment

je zou creatine en glutamine kunnen bijnemen, deze zorgen ervoor dat je geen spierafbraak krijgt tijdens de cut fase

Grtz
        stil growing

Comment

maar van creatine hou je wel weer vocht vast.....

greetzz

Comment

hier een stukje info over creatine hoop dat je der wat aan hebt

Weet je dat ...
            Creatine ook werkt bij vrouwen.

Je creatine ook goed kan gebruiken als je aan het afvallen bent.

Je het vocht vasthouden kan verminderen door veel water te drinken.

Creatine je kracht vasthoudt tijdens een dieet.

Je de eerste week van je creatine gebruik mits je het goed doet het meeste bijkomt.

Creatine zorgt dat je sterker wordt (vooral merkbaar als je traint tussen de 6-15 hh).

Je altijd wat vocht vasthoudt als je creatine gebruikt.

Meer vocht in je spieren de eiwitsynthese* verhoogd waardoor er meer spiermassa zal ontstaan.

Ook je hersenen ATP** gebruiken en je waarschijnlijk minder gestresst raakt door creatine gebruik.

Als je kramp krijgt door creatine je waarschijnlijk te weinig water binnen krijgt.

Als je wel voldoende water drinkt en toch last hebt van krampen dat je het gebruik van creatine moet te stoppen.

Je na het mengen de sap met creatine niet te lang kan laten staan, de creatine wordt dan omgezet in creatinine een onbruikbare stof.

Creatine beperkt houdbaar is .
            Who's the Chef

Comment

thx been ik d8 echter dat jullie ook suplementen gebruikte om droog te worden.
              omdat het een cuttingskuur is .
              om spiermassa verlies tegen te gaan gebruik ik tog winstrol???!!
              of zie ik dat verkeerd
              ik wil namelijk echt stuk droger worden door deze kuur thx voor de reacties tot nu toe

Comment

ook wel handig om te weten ben tot nu toe nog 100%natuurlijk dus word me 1e kuur.

Comment

ik ben op het moment al mijn voeding terug aant draaien van bulk naar cut en ik gebruik daar om de 4 a 6 weken 4 weken creatine door heen.
                  en winstrol kan je wel gebruiken in cut fase
                  Who's the Chef

Comment

Winstrol werkt alleen als je voeding en training 100% zijn.

Greets...

Comment

maar jullie gebruiken dus niks naast creatine tijdens een cuttingskuur
                      ik had ged8 dat jullie stackers of fatblockers ect er bij zouden nemen.

Comment

Er wordt wel eens clenbuterol gebruikt, tijdens een cuttings kuur..
                        Stackers word soms ook wel eens gebruikt, maar vind het zelf niks..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

of T3/ T4 icm clen.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Nov. 17 2004,17:26)]of T3/ T4 icm clen.
                            Wel met de nodige AS mag ik hopen?

Greets...

Comment

harold ik heb daar nog nooit van gehoord heb je er zelf ervaringen mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X