26 maart met kuur beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laatste week

zit nu op 88,4KG bij 9,2%
    Sixpack zie je nu gewoon duidelijk, alleen wil hem nog dikker maken. Ben echt super tevreden.

over 2 weken beginnen met nolvadex 20mg voor 4 weken.

Deze week komen er foto's
    85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Originally posted by Lentesis View Post

Deze week komen er foto's
      Goed bezig! Ben benieuwd naar het resultaat.

Comment

Klinkt retegoed in ieder geval. Ben benieuwd!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lijkt super te gaan. Ik ben benieuwd naar je six-pack !
          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Hierbij een buikfoto, je ziet niet echt duidelijk maar zal zoals beloofd deze week foto's met goeie camera nemen. En mijn aderen bij mijn armen en schouders beginnen iets TEVEEL door te komen. Kan ik dit verminderen?

Voorderest ben ik gestopt met IF, vind het veelste zwaar worden
            Attached Files
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Hierbij een buikfoto, je ziet niet echt duidelijk maar zal zoals beloofd deze week foto's met goeie camera nemen. En mijn aderen bij mijn armen en schouders beginnen iets TEVEEL door te komen. Kan ik dit verminderen?

Voorderest ben ik gestopt met IF, vind het veelste zwaar worden
              Aderen die zichtbaarder worden betekenen dat je vetpercentage lager is geworden, dat hoort er nu eenmaal bij. Als je het wilt verminderen dan moet je je dieet aanpassen. Probleem is dan wel dat je buikspieren minder goed zichtbaar zullen zijn.

En waarom vind je IF veel te zwaar worden?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Je kunt je six-pack toch goed zien op de foto. Ziet er goed uit toch ?!

Wat is IF ?
                Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

toffe pic maar dat vraagt om meer natuurlijk

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Aderen die zichtbaarder worden betekenen dat je vetpercentage lager is geworden, dat hoort er nu eenmaal bij. Als je het wilt verminderen dan moet je je dieet aanpassen. Probleem is dan wel dat je buikspieren minder goed zichtbaar zullen zijn.

En waarom vind je IF veel te zwaar worden?
                    Ow dat is dan jammer.. want vindt die aderen toch wel lelijk.
                    IF is zwaar omdat bijv mijn window 9 tm 5 uur is en dan werk ik en dan kom ik terug heb ik erge honger en eet ik alles wat vast en los zit. Laatste tijd overkomt me dit vaak. dus nu gewoon we 6 maaltijden.

Originally posted by DavyD View Post
                    Je kunt je six-pack toch goed zien op de foto. Ziet er goed uit toch ?!

Wat is IF ?
                    Jaa maar wil ook de onderste 2 dus 8pack en wil wat dikker
                    IF is intermittent fasting. 16 uur niks eten en dan 8 uur wel.

Originally posted by ijzer View Post
                    toffe pic maar dat vraagt om meer natuurlijk
                    Meer komt er zeker aan!!
                    85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Pic ziet er erg goed uit en je stats ook wel.
                      Dus kom maar op met de foto's ben erg benieuwd

Foto's zeggen zoveel meer ipv stats

Succes man!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Thx man! ben het volledig met je eens. Ook kijk ik niet zoveel meer naar het gewicht laatste tijd maar gewoon in de spiegel.
                        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Ow dat is dan jammer.. want vindt die aderen toch wel lelijk.
                          IF is zwaar omdat bijv mijn window 9 tm 5 uur is en dan werk ik en dan kom ik terug heb ik erge honger en eet ik alles wat vast en los zit. Laatste tijd overkomt me dit vaak. dus nu gewoon we 6 maaltijden.
                          Is het niet een kwestie van wennen en hoe lang heb je IF gedaan? Ik heb van andere forumleden begrepen dat het moeilijk is in het begin maar dat het makkelijker wordt na verloop van tijd. Het heeft wel voor resultaat gezorgd bij jou.

Hoe gaat het nu met jou training?
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Zeker! heb ongeveer 2 weken gedaan en ik boekte enorme vooruitgang. Maar ik wil sowieso niet lager uitkomen dan 9% dus is het ook wel genoeg geweest eigenlijk.

Trainingen gaan opzich wel goed, alleen ik ben gewoon enorm zwak in mijn schouders. Til gewichten op die beginners die 2 maanden trainen ook kunnen. daarentegen ben ik wel erg sterk in borsttrainingen mja ;P
                            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Trainingen gaan opzich wel goed, alleen ik ben gewoon enorm zwak in mijn schouders. Til gewichten op die beginners die 2 maanden trainen ook kunnen. daarentegen ben ik wel erg sterk in borsttrainingen mja ;P
                              Dat is apart. Er is bijvoorbeeld wel een correlatie tussen de OHP en bankdrukken. Of train jij je borst erg zwaar voordat jij je schouders doet?
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Dat is apart. Er is bijvoorbeeld wel een correlatie tussen de OHP en bankdrukken. Of train jij je borst erg zwaar voordat jij je schouders doet?

Klopt , maar mijn OHP is bijv 40kg soms lukt dat niet eens. Bankdrukken schommelt tussen 130/140. Met dumbels schuin is 44 kg en liggend 50.
                                Met dumbels shoulderpress is 26kg.

Ik train schouders apart dus ligt ook niet daar aan (helaas)
                                Wil zo graag die ohp hoger krijgen. Is gewoon veeelste laag. Heb jij misschien nog tips?
                                Last edited by Lentesis; 11-05-2012, 10:45.
                                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X