26 maart met kuur beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor krachttraining zijn dit enkele manieren van opbouwen tot je top set.

Als je bijvoorbeeld MadCow 5x5 doet:

Vrijdag
    • 15 x20kg
    • 5 x 115 kg
    • 5 x 140 kg
    • 5 x 160 kg
    • 3 x 190 kg
    • 8 x 140 kg

Maandag
    • 15 x 20kg
    • 5 x 95 kg
    • 5 x 120 kg
    • 5 x 145 kg
    • 5 x 165 kg
    • 5 x 190 kg

En als je Texas Method doet:

Vrijdag
    • 15 x 20 kg
    • 5 x 130 kg
    • 3 x 145 kg
    • 2 x 160 kg
    • 1 x 175 kg
    • 5 x 190 kg
    Last edited by inferno_0666; 26-03-2012, 22:09.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Voor krachttraining zijn dit enkele manieren van opbouwen tot je top set.

Als je bijvoorbeeld MadCow 5x5 doet:

Vrijdag
      • 15 x20kg
      • 5 x 115 kg
      • 5 x 140 kg
      • 5 x 160 kg
      • 3 x 190 kg
      • 8 x 140 kg

Maandag
      • 15 x 20kg
      • 5 x 95 kg
      • 5 x 120 kg
      • 5 x 145 kg
      • 5 x 165 kg
      • 5 x 190 kg

En als je Texas Method doet:

Vrijdag
      • 15 x 20 kg
      • 5 x 130 kg
      • 3 x 145 kg
      • 2 x 160 kg
      • 1 x 175 kg
      • 5 x 190 kg
      Thx zal het proberen

Wanneer zal tren a ongeveer inkicken iemand idee ?:P
      85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Me testikels zijn wel heel snel klein geworden. Vorige keer pas in week 4 ongeveer.
        Zal ik hcg toevoegen?
        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

lijkt me wel beter om hcg te gebruiken gw 500 iu pw

Comment

500 iu elke weeg verdeeld over 2 injecties? of 1 x 500?

Ik voel me trouwens ook echt een beta kan miss door tren komen
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

[quote=Lentesis;945501]500 iu elke weeg verdeeld over 2 injecties? of 1 x 500?

2 maal per week 250iu, en let op met tren kan je volledig fucked up maken
              Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Thanks man!

Wat bedoel je daarmee...?
                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Je hebt echt een zieke long head van je triceps, was die altijd al zo kort?
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ga je volgen kerel

Succes en dat je mooie winst mag behalen

En idd voeg hcg toe, bij de 1 krimpen ze snel en bij de ander niet

Comment

niet zo afzeiken homos. hij heb dunne poten. ik doe mn benen tegenwoordig niet zo veel. heb er enorm kracht in en als ik drie weken achter mekaar wel zwaar train kan ik meteen weer om andere broeken omdat ze vacuum om me bovenbenen zitten. je kan genen niet af lopen zeiken. ook al is ie niet met alles slim bezig. heb gast van 65kg 190 kg zien banken. zag je ook niet aan em. en ik: ik ben groot maar ik heb amper tot geen borst. en als ik gewoon blijf trainen kom ik ook niet verder dan paar keer 120 bank. (rechter arm vrot maar dat terzijde)

affijn... als je 190 squat weet je iig dat je het kan. dus doe talal zn shizzle. ga meerdere sets zwaar doen ipv die ene. ik zou als je 2x 190 kan niet 180 doen maar sets van 170 en dan 5 reps en zo vaak sets als je eruit krijgt. (ofzo )

ik heb niet alle posts gelezen dus missch. een achterhaalde reaktie. maar dat fokt niet
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                        Je hebt echt een zieke long head van je triceps, was die altijd al zo kort?
                        Is die kort :P? vond hem best lang

Originally posted by no_limit View Post
                        Ga je volgen kerel

Succes en dat je mooie winst mag behalen

En idd voeg hcg toe, bij de 1 krimpen ze snel en bij de ander niet
                        Thx man!! jep zal wel moeten

Originally posted by bruce View Post
                        niet zo afzeiken homos. hij heb dunne poten. ik doe mn benen tegenwoordig niet zo veel. heb er enorm kracht in en als ik drie weken achter mekaar wel zwaar train kan ik meteen weer om andere broeken omdat ze vacuum om me bovenbenen zitten. je kan genen niet af lopen zeiken. ook al is ie niet met alles slim bezig. heb gast van 65kg 190 kg zien banken. zag je ook niet aan em. en ik: ik ben groot maar ik heb amper tot geen borst. en als ik gewoon blijf trainen kom ik ook niet verder dan paar keer 120 bank. (rechter arm vrot maar dat terzijde)

affijn... als je 190 squat weet je iig dat je het kan. dus doe talal zn shizzle. ga meerdere sets zwaar doen ipv die ene. ik zou als je 2x 190 kan niet 180 doen maar sets van 170 en dan 5 reps en zo vaak sets als je eruit krijgt. (ofzo )

ik heb niet alle posts gelezen dus missch. een achterhaalde reaktie. maar dat fokt niet
                        Ik heb sterke benen alleen groeien ze minder snel Vanaf maandag andere trainingsschema. En zoals je zegt tis bij iedereen anders.

Ik heb dus maandag, woensdag en vrijdag tren a gezet 100mg en maandag ook nog 500mg test e.

Zal vanaf vandaag: test e 500mg en tren e 300 mg zetten. en dan op het einde 'afbouwen' met tren a

ben trouwens 2kg aangekomen. kan ook vocht zijn, alhoewel ik 3/4x pw cardio doe :P
                        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          heb gast van 65kg 190 kg zien banken. zag je ook niet aan em.
                          Wie was dat dan? Dat is zo'n beetje tegen het wereldrecord aan.

132 (60kg) 410.0 (186.0kg) *3.13X Rick “Taz” Couch (US) 11/20/93 (410.0 lb. @ 131.0 lb.) (Thousand Oaks, California) (APA/WPA/UBPF)

148 (67.5kg) 435.0 (197.3kg) *3.02X Alex Poku (US/68) 1/13/90 (435.0 lb. @ 144.25 lb.) (White River Junction, Vermont) (APA/WPA)

bron: Raw Bench Press Records | Powerlifting Watch
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Wie was dat dan? Dat is zo'n beetje tegen het wereldrecord aan.
                            Nl record wel lijkt me 2.5x je eigen lichaamgewicht benchen pfff
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Hoe stoer ik in mijn vorige kuur was hoe miezerig ik in deze kuur ben. Ben heel erg emotioneel enzovoort. Ik denk dat tren te heftig is voormij.. ben blij als laatste prik erop zit.

Ik ben wel tevreden over mijn gewichtstoename +2kg en ik zie er veel voller en droger uit. Aders komen beter uit.

Zometeen 500mg test 400mg tren zetten kracht is nog niet zoveel gestegen.Voeding wordt vanaf maandag aangepast. Melk gaat eruit.

M1: 50 gr rijst , 2 eetlepels pindakaas , 60 gr eiwitpoeder
                              M2: 100 gr rijst met 100 gr rundvlees
                              M3: 2 eieren en 60 gr eiwitpoeder
                              Tijdens trainen magnificent 70 gr
                              M4: 100 gr rijst met 400 gr kip ( Post work out )
                              M5: 50 gr pinda's ongezouten + 250 gr kwark

Iets onder onderhoud. en dan 3 a 4 x pw cardio van 40 min.

Hoop zo onder de 10% te komen met nog 8 weken te gaan
                              M5:
                              85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Nog 8 weken tren en nu al voel je je er kut onder? Lijkt me reden om de tren even te heroverwegen gab.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X