Originally posted by Lentesis
View Post
26 maart met kuur beginnen
Collapse
X
-
Originally posted by Lentesis View PostIk doe mijn best maar benen gaan gewoon traag. Ik squat liever 100 met goeie benen dan 190 met kleine benen. Heb daarentegen wel erg veel kracht in mijn benen mja.
Hoe heet zijn account?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Lentesis View Postnetjes idd
Squat 5 setjes 10 t/m 12 reps
Legpress 3 setjes 10 tm 12 reps
Legextension 3 setjes 10 tm 12 reps
Machine waarop je op je buik ligt en met benen naar billen duwt (achterkant benen)
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post190 kg is niet verkeerd, het is meer dan 2x jou lichaamsgewicht. Ga je wel helemaal naar beneden, lager dan parallel met die 190kg op je rug?
Originally posted by talalelh15 View PostVoor je quads is best veel en voor je hamstrings weinig :P. Mischien kan je gaan werken met overloadend principe. Want geef is ff bijvoorbeeld met wat voor gewicht je sets maakt bij squat en leg press?
legpress is steeds anders soms begin ik met 100 opbouwend naar 300 of meteen 200 en dan opbouwend.85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostNet onder parallel idd.
Squat begin ik eerst met stang, daarna 60, 100, 140 en 2 x 190.
legpress is steeds anders soms begin ik met 100 opbouwend naar 300 of meteen 200 en dan opbouwend.
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostNet onder parallel idd.
Squat begin ik eerst met stang, daarna 60, 100, 140 en 2 x 190.
legpress is steeds anders soms begin ik met 100 opbouwend naar 300 of meteen 200 en dan opbouwend..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostRare opbouw qua squats, lege stang?? dan 10/12x 60 -100-140-daarna helemaal niks om dan te eindigen met slechts 2x190?, man, als jij 10 tot 12 reps pakt met 140kg, kan je wel beter....tenzij je er geen ene moer van af weet om zwaar te gaan.......daarnaast is je legpress tov je squat bedroevend te noemen, ook dat ruikt naar onwetendheid, tot slot de foto's van je beentjes, dat slaat alles......en dan je tweede kuur, pas maar op voor de komende blessures.....wens je alle wijsheid toe...85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
maak eens wat fatsoenlijke foto's, hier ga je toch niet before en after mee vergelijken?
maak random poses, most musclair, front double bicep, back double bicep, front lat spread, back lat spreak. en dan de benen appart en svp niet in een zonnebank hokje want dan zie je nog niks...
kan nu niks over je fysiek zeggen aan de hand van deze foto's, wel dat benen aan de wat zwakke kant is, maar de foto is iig duidelijkMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Burnedice View PostIk zet grote vraagtekens bij jouw 190kg squat.
Bovendien denk ik dat je heel wat meer kan bereiken zonder al te gaan kuren, maar je bent blijkbaar vandaag alweer begonnen dusssss...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostIk heb er veel meer aan als je me zou kunnen helpen ik sta zeer open voor commentaar. Kan jij vertellen hoe ik het dan zou moeten aanpakken?
2 werksets squat: 6 x 180 kg ofso en evt verhogen met 2,5. Zou squat gewoon lekker zo zwaar mogelijk pakken.
2 werksets leg press: 8-10 x 270?280? 6-8 x 300? Weet je gewichten niet
2 werksets stiffed leg deadlift 4-6 reps
2 werksets lying leg curl 8-10 reps
en dan je kuiten.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNou gewoon lekker zwaar gaan.
2 werksets squat: 6 x 180 kg ofso en evt verhogen met 2,5. Zou squat gewoon lekker zo zwaar mogelijk pakken.
2 werksets leg press: 8-10 x 270?280? 6-8 x 300? Weet je gewichten niet
2 werksets stiffed leg deadlift 4-6 reps
2 werksets lying leg curl 8-10 reps
en dan je kuiten.
Dit doe ik dan 2x per week. Reken maar dat je benen gaan groeien hiervan als je dit 2x per week doet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIk doe Wat Talal beschrijft. Maar dan bij al deze oefeningen 3 werksets (dus opbouwende sets richting je werksets tel je niet.
Dit doe ik dan 2x per week. Reken maar dat je benen gaan groeien hiervan als je dit 2x per week doet.
Dus als ik het goed begrijp.
Mijn max is 190 kg
ik bouw op tot 190 en dan pas tellen die setjes mee? dus 5 x 190 als het ware ?85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Originally posted by Lentesis View Postdankje voor de uitleg!
Dus als ik het goed begrijp.
Mijn max is 190 kg
ik bouw op tot 190 en dan pas tellen die setjes mee? dus 5 x 190 als het ware ?
Verder tellen indd de werksetjes daarna pas, ga gewoon in je desired rep range zitten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment