26 maart met kuur beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lentesis View Post
    Ik doe mijn best maar benen gaan gewoon traag. Ik squat liever 100 met goeie benen dan 190 met kleine benen. Heb daarentegen wel erg veel kracht in mijn benen mja.

Hoe heet zijn account?
    Triple aces. Maar zou je dan niet heel ff zoeken of je niet iets verkeerd doet? Hoe ziet je benen training eruit?

Comment

netjes idd

Squat 5 setjes 10 t/m 12 reps
      Legpress 3 setjes 10 tm 12 reps
      Legextension 3 setjes 10 tm 12 reps
      Machine waarop je op je buik ligt en met benen naar billen duwt (achterkant benen)
      85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Ik doe mijn best maar benen gaan gewoon traag. Ik squat liever 100 met goeie benen dan 190 met kleine benen. Heb daarentegen wel erg veel kracht in mijn benen mja.

Hoe heet zijn account?
        190 kg is niet verkeerd, het is meer dan 2x jou lichaamsgewicht. Ga je wel helemaal naar beneden, lager dan parallel met die 190kg op je rug?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

netjes idd

Squat 5 setjes 10 t/m 12 reps
          Legpress 3 setjes 10 tm 12 reps
          Legextension 3 setjes 10 tm 12 reps
          Machine waarop je op je buik ligt en met benen naar billen duwt (achterkant benen)
          Voor je quads is best veel en voor je hamstrings weinig :P. Mischien kan je gaan werken met overloadend principe. Want geef is ff bijvoorbeeld met wat voor gewicht je sets maakt bij squat en leg press?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            190 kg is niet verkeerd, het is meer dan 2x jou lichaamsgewicht. Ga je wel helemaal naar beneden, lager dan parallel met die 190kg op je rug?
            Net onder parallel idd.

Originally posted by talalelh15 View Post
            Voor je quads is best veel en voor je hamstrings weinig :P. Mischien kan je gaan werken met overloadend principe. Want geef is ff bijvoorbeeld met wat voor gewicht je sets maakt bij squat en leg press?
            Squat begin ik eerst met stang, daarna 60, 100, 140 en 2 x 190.
            legpress is steeds anders soms begin ik met 100 opbouwend naar 300 of meteen 200 en dan opbouwend.
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Net onder parallel idd.

legpress is steeds anders soms begin ik met 100 opbouwend naar 300 of meteen 200 en dan opbouwend.
              Bij squat heb je dan dus 1 of 2 werksets right ipv die 5 sets die jij zegt. Denk dat je je lichaam zoveel meer kan stimuleren door het juiste gewicht je werksets te kiezen ipv zomaar te vermoeien.

Comment

Ik ken jongens die nog nooit een barbell aangeraakt hebben en grotere benen hebben... Ik zet grote vraagtekens bij jouw 190kg squat.

Succes gewenst.

Comment

Net onder parallel idd.

Rare opbouw qua squats, lege stang?? dan 10/12x 60 -100-140-daarna helemaal niks om dan te eindigen met slechts 2x190?, man, als jij 10 tot 12 reps pakt met 140kg, kan je wel beter....tenzij je er geen ene moer van af weet om zwaar te gaan.......daarnaast is je legpress tov je squat bedroevend te noemen, ook dat ruikt naar onwetendheid, tot slot de foto's van je beentjes, dat slaat alles......en dan je tweede kuur, pas maar op voor de komende blessures.....wens je alle wijsheid toe...
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                    Rare opbouw qua squats, lege stang?? dan 10/12x 60 -100-140-daarna helemaal niks om dan te eindigen met slechts 2x190?, man, als jij 10 tot 12 reps pakt met 140kg, kan je wel beter....tenzij je er geen ene moer van af weet om zwaar te gaan.......daarnaast is je legpress tov je squat bedroevend te noemen, ook dat ruikt naar onwetendheid, tot slot de foto's van je beentjes, dat slaat alles......en dan je tweede kuur, pas maar op voor de komende blessures.....wens je alle wijsheid toe...
                    Ik heb er veel meer aan als je me zou kunnen helpen ik sta zeer open voor commentaar. Kan jij vertellen hoe ik het dan zou moeten aanpakken?
                    85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

maak eens wat fatsoenlijke foto's, hier ga je toch niet before en after mee vergelijken?

maak random poses, most musclair, front double bicep, back double bicep, front lat spread, back lat spreak. en dan de benen appart en svp niet in een zonnebank hokje want dan zie je nog niks...

kan nu niks over je fysiek zeggen aan de hand van deze foto's, wel dat benen aan de wat zwakke kant is, maar de foto is iig duidelijk
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                        Ik zet grote vraagtekens bij jouw 190kg squat.
                        Hier ook... Mss moet je die eens filmen ofzo?

Bovendien denk ik dat je heel wat meer kan bereiken zonder al te gaan kuren, maar je bent blijkbaar vandaag alweer begonnen dusssss...
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik heb er veel meer aan als je me zou kunnen helpen ik sta zeer open voor commentaar. Kan jij vertellen hoe ik het dan zou moeten aanpakken?
                          Nou gewoon lekker zwaar gaan.

2 werksets squat: 6 x 180 kg ofso en evt verhogen met 2,5. Zou squat gewoon lekker zo zwaar mogelijk pakken.
                          2 werksets leg press: 8-10 x 270?280? 6-8 x 300? Weet je gewichten niet
                          2 werksets stiffed leg deadlift 4-6 reps
                          2 werksets lying leg curl 8-10 reps

en dan je kuiten.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Nou gewoon lekker zwaar gaan.

2 werksets squat: 6 x 180 kg ofso en evt verhogen met 2,5. Zou squat gewoon lekker zo zwaar mogelijk pakken.
                            2 werksets leg press: 8-10 x 270?280? 6-8 x 300? Weet je gewichten niet
                            2 werksets stiffed leg deadlift 4-6 reps
                            2 werksets lying leg curl 8-10 reps

en dan je kuiten.
                            Ik doe Wat Talal beschrijft. Maar dan bij al deze oefeningen 3 werksets (dus opbouwende sets richting je werksets tel je niet.

Dit doe ik dan 2x per week. Reken maar dat je benen gaan groeien hiervan als je dit 2x per week doet.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Ik doe Wat Talal beschrijft. Maar dan bij al deze oefeningen 3 werksets (dus opbouwende sets richting je werksets tel je niet.

Dit doe ik dan 2x per week. Reken maar dat je benen gaan groeien hiervan als je dit 2x per week doet.
                              dankje voor de uitleg!

Dus als ik het goed begrijp.

Mijn max is 190 kg

ik bouw op tot 190 en dan pas tellen die setjes mee? dus 5 x 190 als het ware ?
                              85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

dankje voor de uitleg!

Dus als ik het goed begrijp.

Mijn max is 190 kg

ik bouw op tot 190 en dan pas tellen die setjes mee? dus 5 x 190 als het ware ?
                                Je warmed op hoe jij je prettig bij voelt en zonder kracht verlies. Het liefst hoe hoger het gewicht hoe minder reps. Dus stel jij werkt met 190 kg dan zou ik bijvoorbeeld nog 1 x 175/180 doen om het gevoel te hebben van een hoog gewicht.

Verder tellen indd de werksetjes daarna pas, ga gewoon in je desired rep range zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X