26 maart met kuur beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goede toppa dit
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Nog 8 weken tren en nu al voel je je er kut onder? Lijkt me reden om de tren even te heroverwegen gab.
      Yes idd

blijft natuurlijk altijd persoonlijjk maar heb ook een test tren kuur achter de rug en had totaal geen bijwerkingen op welke manier dan ook

Geen agressie
      Geen kut gevoel
      niet moe / lui / lam

Idd nog maar eens overwegen of dit wel "jou" kuur is ?

Comment

Precies. Straks wordt je net boos op het verkeerde moment of ga je janken op het werk... Lijkt me allemaal van hoger belang dan per se tren gebruiken. Kijk dan naar deca, bold, primo, etc.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben ik volledig met je eens generalix. Ik ga dermee stoppen heb geen zin in om me
          zo te voelen. Veel zwaarder dan ik had verwacht en het dan ook zo snel werkt.

Zal waarsschijnlijk test + masteron doen.
          85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Originally posted by Lentesis View Post
            Ben ik volledig met je eens generalix. Ik ga dermee stoppen heb geen zin in om me
            zo te voelen. Veel zwaarder dan ik had verwacht en het dan ook zo snel werkt.

Zal waarsschijnlijk test + masteron doen.

Dan ben je helemaal een mooie kanarie !

Het goede antwoord was :

Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in wat welke aas doen en wat ik verlang !

Helaas gaat u niet meer door voor de wasmachine

Comment

@ Lentesis
              Wijze keuze. Zou het gewoon houden op de test only voor nu. Zou je in principe echt al hard genoeg op moeten gaan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

89 kg @ 10%!!!!!!

nog 2% eraf en ik heb mijn streeffysiek bereikt dan ga ik voortaan alleen om te onderhouden niet om groter te worden. Ik krijg ook enorm veel complimenten haha ben tevreden!

Dosis heb ik trouwens drastisch verlaagd.. kon niet tegen de bijwerkingen.

Fotos komen maandag
                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

89 kg @ 10%!!!!!!

nog 2% eraf en ik heb mijn streeffysiek bereikt dan ga ik voortaan alleen om te onderhouden niet om groter te worden. Ik krijg ook enorm veel complimenten haha ben tevreden!

Fotos komen maandag
                  goed bezig!

Comment

89 kg @ 10%!!!!!!

Fotos komen maandag
                    Je hebt een mooie fysiek, nu gewoon onderhouden.
                    Ik snap dan ook niet waarom je wilt gaan kuren?
                    Zonder een kuur red jij het met zo`n fysiek ook wel

Comment

89 kg @ 10%!!!!!!

Fotos komen maandag
                      Hoe gaat het nu met het trainen van je benen, met name je squats, pak je het nu wel gestructureerd aan?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by kawafan View Post
                        goed bezig!
                        Thx man!

Originally posted by Simo View Post
                        Je hebt een mooie fysiek, nu gewoon onderhouden.
                        Ik snap dan ook niet waarom je wilt gaan kuren?
                        Zonder een kuur red jij het met zo`n fysiek ook wel
                        Ik ga je geen ongelijk geven. heb er sowieso veel spijt van nu. Ik was gewoon bang om spiermassa te verliezen tijdens het cutten.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Hoe gaat het nu met het trainen van je benen, met name je squats, pak je het nu wel gestructureerd aan?
                        Jazeker, heb het ook gemeten. omtrek quads is nu 63 cm. kijken hoe het over paar maanden bij staat. Thx voor de tip nog
                        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Jazeker, heb het ook gemeten. omtrek quads is nu 63 cm. kijken hoe het over paar maanden bij staat.
                          - Wat was de omtrek daarvoor?

- Welke manier van trainen hanteer jij nu? Wat zijn de gewichten, aantal sets en reps?

Thx voor de tip nog
                          Graag gedaan!
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

[QUOTE=inferno_0666;955882]- Wat was de omtrek daarvoor?

- Welke manier van trainen hanteer jij nu? Wat zijn de gewichten, aantal sets en reps?

15 x lege stang
                            6 x 95 kg
                            6 x 120 kg
                            6 x 145 kg
                            6 x 165 kg
                            5 x 190 kg

Net niet onder par.

Zo ziet het er altijd uit. Omtrek ervoor weet ik helaas niet. Heb het pas gemeten toen ik ben begonnen met deze soort schema. Dus over maandje of 2 ga ik weer meten.
                            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

15 x lege stang
                              6 x 95 kg
                              6 x 120 kg
                              6 x 145 kg
                              6 x 165 kg
                              5 x 190 kg

Net niet onder par.

Zo ziet het er altijd uit. Omtrek ervoor weet ik helaas niet. Heb het pas gemeten toen ik ben begonnen met deze soort schema. Dus over maandje of 2 ga ik weer meten.
                              Het moet wel onder parallel, anders is het geen echte squat. En het is ook nog eens minder gezond voor je knieen. Dus probeer lager te gaan.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Het moet wel onder parallel, anders is het geen echte squat. En het is ook nog eens minder gezond voor je knieen. Dus probeer lager te gaan.
                                Ai, dan raak ik bijna de grond aan met me billen? :P

Dan doe ik wel iets lichter, 190 zal niet lukken dan
                                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X