26 maart met kuur beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lentesis View Post
    netjes idd

Squat 5 setjes 10 t/m 12 reps
    Legpress 3 setjes 10 tm 12 reps
    Legextension 3 setjes 10 tm 12 reps
    Machine waarop je op je buik ligt en met benen naar billen duwt (achterkant benen)
    hamstring
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Klopt , maar mijn OHP is bijv 40kg soms lukt dat niet eens. Bankdrukken schommelt tussen 130/140. Met dumbels schuin is 44 kg en liggend 50.
      Met dumbels shoulderpress is 26kg.

Ik train schouders apart dus ligt ook niet daar aan (helaas)
      Wil zo graag die ohp hoger krijgen. Is gewoon veeelste laag. Heb jij misschien nog tips?
      WTF? Dat heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Dus jou 1 rep max met OHP is 40kg terwijl jou 1 rep max met bandrukken tussen 130kg en 140kg schommelt?

Post eens jou hele schema hier, inclusief alle oefeningen, aantal reps en gewichten.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        WTF? Dat heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Dus jou 1 rep max met OHP is 40kg terwijl jou 1 rep max met bandrukken tussen 130kg en 140kg schommelt?

Post eens jou hele schema hier, inclusief alle oefeningen, aantal reps en gewichten.
        Nee nee, 10 x 40kg en 1rm bankdrukken wel 130/140 max.

Borst:

Bankdrukken 10 10 8 8 6 - 80kg - 90kg - derest 100
        Schuindrukken dumbels 10 10 8 8 6 - 38 - 38 - 40 - 42 - 44
        Peckdeck 3x10 en daarna opdrukken tot fail

En dan bijv volgende training doe ik met dumbels liggend drukken en schuindrukken met stang. Peckdeck vervang ik ook wel door chestpress.

Schouders:

MP/OHP: 10 10 8 8 6 en dan meestal alleen 40kg soms lichter als het niet lukt.
        Arnoldpress: 3 setjes van 10 en dan 16 18 en 20 kg deze wissel ik af met shoulderpress die kan ik zwaarder. (26kg)
        Side raises: 3 setjes van 10 14kg 16kg 16kg
        Dan ook shrugs etc.
        Achterkantschouders met kabels 3 setjes 20kg 10x

Sorry zit ook op tel ben buiten maar ongeveer zo dus.
        Soms ook front raises met ronde gewichten en dumbels.

Waar woon je trouwns? Miss kan k
        Met je trainen moet echt veel leren nog
        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

En hoe zit je hele weekschema in elkaar?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Dat verschilt wel vaak, soms doe ik bijv 2 x borst en de andere keer 2 x schouders oid.

Meestal:

Ma: Borst triceps
            Di: Rug
            Wo: Cardio
            Do: Schouders
            Vr: Borst
            Za/Zo: Armen

Benen heb ik compleet eruit gehaald, heb lichte vorm van slijtage dus laat ik paar maanden rusten.
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Dat verschilt wel vaak, soms doe ik bijv 2 x borst en de andere keer 2 x schouders oid.

Meestal:

Do: Schouders
              Vr: Borst
              Za/Zo: Armen

Benen heb ik compleet eruit gehaald, heb lichte vorm van slijtage dus laat ik paar maanden rusten.
              Doordat je schouders op donderdag pakt en de volgende dag gelijk borst pakt. Zullen je schouderkoppen heel slecht herstellen. Geld ook voor je armen.

Ik vind dit een mooiboyschema. Kan je niet beter een 4 day split of ub/lb trainingsschema gaan hanteren. Gewoon met structuur werken ipv zomaar iets doen.

Comment

Jammerdat je geen benen kan doen daardoor gaan de verhoudingen wel aardig scheef staan.
                Kun je dit voor een lange tijd niet meer of is dit iets tijdelijks?

Ook geen high rep / 1been trainingen ect?
                Last edited by Mvos; 11-05-2012, 16:37.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Doordat je schouders op donderdag pakt en de volgende dag gelijk borst pakt. Zullen je schouderkoppen heel slecht herstellen. Geld ook voor je armen.

Ik vind dit een mooiboyschema. Kan je niet beter een 4 day split of ub/lb trainingsschema gaan hanteren. Gewoon met structuur werken ipv zomaar iets doen.
                  Thx voor je opmerking, alleen mooiboyschema had je niet moeten zeggen. Werkt voor mij perfect. Heb me doel overigens bereikt en ik ben alles behalve een beachboy.

Originally posted by Mvos View Post
                  Jammerdat je geen benen kan doen daardoor gaan de verhoudingen wel aardig scheef staan.
                  Kun je dit voor een lange tijd niet meer of is dit iets tijdelijks?

Ook geen high rep / 1been trainingen ect?
                  Zelfs traplopen is pijnlijk dus helaas
                  Vind erg jammer
                  85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Talal heeft wel een punt wat betreft je schouders en jou schema. Met een beter, strak schema maak je veel meer progressie.

Verder heb ik sterk het vermoeden dat die problemen met je knieen te wijten zijn aan de manier waarop jij squat. Je gaat niet lager dan parallel en ook nog een met vrij veel gewicht. Daarmee belast jij je knieen. Wil jij je knieen sparen dan moet je dieper gaan dan parallel.
                    - Dave Tate

Comment

Thx voor je opmerking, alleen mooiboyschema had je niet moeten zeggen. Werkt voor mij perfect. Heb me doel overigens bereikt en ik ben alles behalve een beachboy.
                      Ik zei nog expres ik vind :P. Maar goed...vind het wel knap dat je kan zeggen dat het perfect voor je werlkt maar uiteindelijke wel advies nodig hebt op gebied van training. Goed dat je je doel heb gehaald man

Comment

Schema zonder benen kan echt niet . Magoed zou het dan zo doen.

Do: Schouders/Borst
                        Vr:rust
                        Za: Armen
                        Zo: rust

Nou drop eens wat picca's !
                        Mind is everything.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          Ik zei nog expres ik vind :P. Maar goed...vind het wel knap dat je kan zeggen dat het perfect voor je werlkt maar uiteindelijke wel advies nodig hebt op gebied van training. Goed dat je je doel heb gehaald man
                          Lezen is niet echt je sterkste punt he :d
                          Ik wou alleen sterker worden bij de schouders
                          85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Wat heb je dan precies aan je benen dat je ze niet kan trainen?

Rug ziet er echt wel prima uit op de foto. Mooie smalle taille zo te zien.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lezen is niet echt je sterkste punt he :d
                              Ik wou alleen sterker worden bij de schouders
                              Alle machine oefeningen eruit gooien. Vooral de pec deck is niet bepaald bevorderlijk voor gezonde schouders. Front raise is ook een oefening die weinig toevoegt.

Wat je benen betreft, leg extensions kunnen de problemen die dij hebt verergeren. En verder adviseer ik jou om een afspraak te makem bij een goede sportfysio.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                                Wat heb je dan precies aan je benen dat je ze niet kan trainen?

Rug ziet er echt wel prima uit op de foto. Mooie smalle taille zo te zien.
                                Lichte vorm van slijtage. Ook iets met vocht. Doet echt veel pijn, na de zomervakantie ga ik naar de fysio.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Alle machine oefeningen eruit gooien. Vooral de pec deck is niet bepaald bevorderlijk voor gezonde schouders. Front raise is ook een oefening die weinig toevoegt.

Wat je benen betreft, leg extensions kunnen de problemen die dij hebt verergeren. En verder adviseer ik jou om een afspraak te makem bij een goede sportfysio.
                                Oke zal ik doen! hoop dat het een beetje helpt. Na de zomervakantie ga ik op zoek naar een fysio.
                                85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X