Originally posted by Lentesis
View Post
26 maart met kuur beginnen
Collapse
X
-
Originally posted by Lentesis View PostKlopt , maar mijn OHP is bijv 40kg soms lukt dat niet eens. Bankdrukken schommelt tussen 130/140. Met dumbels schuin is 44 kg en liggend 50.
Met dumbels shoulderpress is 26kg.
Ik train schouders apart dus ligt ook niet daar aan (helaas)
Wil zo graag die ohp hoger krijgen. Is gewoon veeelste laag. Heb jij misschien nog tips?
Post eens jou hele schema hier, inclusief alle oefeningen, aantal reps en gewichten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWTF? Dat heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Dus jou 1 rep max met OHP is 40kg terwijl jou 1 rep max met bandrukken tussen 130kg en 140kg schommelt?
Post eens jou hele schema hier, inclusief alle oefeningen, aantal reps en gewichten.
Borst:
Bankdrukken 10 10 8 8 6 - 80kg - 90kg - derest 100
Schuindrukken dumbels 10 10 8 8 6 - 38 - 38 - 40 - 42 - 44
Peckdeck 3x10 en daarna opdrukken tot fail
En dan bijv volgende training doe ik met dumbels liggend drukken en schuindrukken met stang. Peckdeck vervang ik ook wel door chestpress.
Schouders:
MP/OHP: 10 10 8 8 6 en dan meestal alleen 40kg soms lichter als het niet lukt.
Arnoldpress: 3 setjes van 10 en dan 16 18 en 20 kg deze wissel ik af met shoulderpress die kan ik zwaarder. (26kg)
Side raises: 3 setjes van 10 14kg 16kg 16kg
Dan ook shrugs etc.
Achterkantschouders met kabels 3 setjes 20kg 10x
Sorry zit ook op tel ben buiten maar ongeveer zo dus.
Soms ook front raises met ronde gewichten en dumbels.
Waar woon je trouwns? Miss kan k
Met je trainen moet echt veel leren nog85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Dat verschilt wel vaak, soms doe ik bijv 2 x borst en de andere keer 2 x schouders oid.
Meestal:
Ma: Borst triceps
Di: Rug
Wo: Cardio
Do: Schouders
Vr: Borst
Za/Zo: Armen
Benen heb ik compleet eruit gehaald, heb lichte vorm van slijtage dus laat ik paar maanden rusten.85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostDat verschilt wel vaak, soms doe ik bijv 2 x borst en de andere keer 2 x schouders oid.
Meestal:
Ma: Borst triceps
Di: Rug
Wo: Cardio
Do: Schouders
Vr: Borst
Za/Zo: Armen
Benen heb ik compleet eruit gehaald, heb lichte vorm van slijtage dus laat ik paar maanden rusten.
Ik vind dit een mooiboyschema. Kan je niet beter een 4 day split of ub/lb trainingsschema gaan hanteren. Gewoon met structuur werken ipv zomaar iets doen.
Comment
-
Jammerdat je geen benen kan doen daardoor gaan de verhoudingen wel aardig scheef staan.
Kun je dit voor een lange tijd niet meer of is dit iets tijdelijks?
Ook geen high rep / 1been trainingen ect?Last edited by Mvos; 11-05-2012, 16:37.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostDoordat je schouders op donderdag pakt en de volgende dag gelijk borst pakt. Zullen je schouderkoppen heel slecht herstellen. Geld ook voor je armen.
Ik vind dit een mooiboyschema. Kan je niet beter een 4 day split of ub/lb trainingsschema gaan hanteren. Gewoon met structuur werken ipv zomaar iets doen.
Originally posted by Mvos View PostJammerdat je geen benen kan doen daardoor gaan de verhoudingen wel aardig scheef staan.
Kun je dit voor een lange tijd niet meer of is dit iets tijdelijks?
Ook geen high rep / 1been trainingen ect?
Vind erg jammer85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Talal heeft wel een punt wat betreft je schouders en jou schema. Met een beter, strak schema maak je veel meer progressie.
Verder heb ik sterk het vermoeden dat die problemen met je knieen te wijten zijn aan de manier waarop jij squat. Je gaat niet lager dan parallel en ook nog een met vrij veel gewicht. Daarmee belast jij je knieen. Wil jij je knieen sparen dan moet je dieper gaan dan parallel.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostThx voor je opmerking, alleen mooiboyschema had je niet moeten zeggen. Werkt voor mij perfect. Heb me doel overigens bereikt en ik ben alles behalve een beachboy.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk zei nog expres ik vind :P. Maar goed...vind het wel knap dat je kan zeggen dat het perfect voor je werlkt maar uiteindelijke wel advies nodig hebt op gebied van training. Goed dat je je doel heb gehaald man
Ik wou alleen sterker worden bij de schouders85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Wat heb je dan precies aan je benen dat je ze niet kan trainen?
Rug ziet er echt wel prima uit op de foto. Mooie smalle taille zo te zien.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostLezen is niet echt je sterkste punt he :d
Ik wou alleen sterker worden bij de schouders
Wat je benen betreft, leg extensions kunnen de problemen die dij hebt verergeren. En verder adviseer ik jou om een afspraak te makem bij een goede sportfysio.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostWat heb je dan precies aan je benen dat je ze niet kan trainen?
Rug ziet er echt wel prima uit op de foto. Mooie smalle taille zo te zien.
Originally posted by inferno_0666 View PostAlle machine oefeningen eruit gooien. Vooral de pec deck is niet bepaald bevorderlijk voor gezonde schouders. Front raise is ook een oefening die weinig toevoegt.
Wat je benen betreft, leg extensions kunnen de problemen die dij hebt verergeren. En verder adviseer ik jou om een afspraak te makem bij een goede sportfysio.85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment