heb vanavond een doos gekregen testocaps 40mg per cap . kan iemand mij een beetje info over geven aub
Testocaps
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 22 2004,12:55)]Wimmeke26 heeft ze gebruikt, volgens mij.
Al bij al nergens last van gehad dus....is wel goed maar als je effct wil zien komt het duur uit.
grtz wim(meke)Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Ik heb in een donker ver verleden ook eens Andriol gebruikt (was m'n aller eerste kuurtje )
Als je andriol goed wil gebruiken (en dan heb ik het alleen over de aller eerste keer dat je gaat kuren)
moet je op minimaal 240 mg. per dag gaan zitten... dus das een dure grap voor iets wat je max. maar 2 á 3 kg. opleverd...
Als je het toch gaat gebruiken stack het dan met proviron (dan werkt het dubbel zo goed schijnt... bron: ergogenics)
But hey... als je het toch gehad hebt... zou ik die hele doos in een keer opvreten. het gaat via een vernuftig ontwikkelde techniek
langs de lever en is dus niet gealkyleerd... wat opzich wel weer possitief is...
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 23 2004,13:31)]Het is inderdaad een bijzonder goedje, maar het levert nauwelijks spieren op. Wel een lege portemonnee... Proviron maakt meer testosteron vrij, waardoor andriol wellicht wat effectiever zou kunnen zijn.
Wat is het nu?? Ik had ook gelezen dat als je proviron gebruikt je meer gebruik maakt van vrije testosteron.
grtz wim(meke)Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
ik heb ook ooit een potje van deze onzin gehad, het zal vast werken, maar dan pas in doseringen waarin het niet meer leuk te noemen is.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 23 2004,14:45)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 23 2004,13:31)]Het is inderdaad een bijzonder goedje, maar het levert nauwelijks spieren op. Wel een lege portemonnee... Proviron maakt meer testosteron vrij, waardoor andriol wellicht wat effectiever zou kunnen zijn.
Wat is het nu?? Ik had ook gelezen dat als je proviron gebruikt je meer gebruik maakt van vrije testosteron.
grtz wim(meke)
zou het niet gebruiken ook al heeft ergogenics toevallig een stukje geplaatst dat het iets meer test vrij zou geven.
denk nl dat je daar niet veel van gaat merken.
greetzz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment