Testocaps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testocaps

heb vanavond een doos gekregen testocaps 40mg per cap . kan iemand mij een beetje info over geven aub

Dat is andriol ofwel undestor. Wat voor clubs hang jij eigenlijk rond, dat je alsmaar van die 'kadootjes' krijgt?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

in de gewone doordeweekse club maar heb veel vrienden en
      dat heeft soms wel voordelen

Comment

krijgen is altijd mooi

Comment

Ken ze zelf niet en ook niemand die ze gebruikt heeft.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wimmeke26 heeft ze gebruikt, volgens mij.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 22 2004,12:55)]Wimmeke26 heeft ze gebruikt, volgens mij.
              Idd. Ik heb daar onlangs 2 potjes van genomen (6x40mg) en liep wat geiler, fitter en meer energie tijdens training, misschien dat ik daardoor wat bijgekomen ben (niet door andriol zelf denk ik maar door een betere training, beetje agressie...niet vergelijkbaar met test. inject.
              Al bij al nergens last van gehad dus....is wel goed maar als je effct wil zien komt het duur uit.

grtz wim(meke)
              Elk pondje komt door het mondje !!!
              Denk je sterk.

Comment

Ik heb in een donker ver verleden ook eens Andriol gebruikt (was m'n aller eerste kuurtje   )

Als je andriol goed wil gebruiken (en dan heb ik het alleen over de aller eerste keer dat je gaat kuren)
                moet je op minimaal 240 mg. per dag gaan zitten... dus das een dure grap voor iets wat je max. maar 2 á 3 kg. opleverd...

Als je het toch gaat gebruiken stack het dan met proviron (dan werkt het dubbel zo goed schijnt... bron: ergogenics)

But hey... als je het toch gehad hebt... zou ik die hele doos in een keer opvreten. het gaat via een vernuftig ontwikkelde techniek
                langs de lever en is dus niet gealkyleerd... wat opzich wel weer possitief is...

WeaVeR
                Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Het is inderdaad een bijzonder goedje, maar het levert nauwelijks spieren op. Wel een lege portemonnee... Proviron maakt meer testosteron vrij, waardoor andriol wellicht wat effectiever zou kunnen zijn.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 23 2004,13:31)]Het is inderdaad een bijzonder goedje, maar het levert nauwelijks spieren op. Wel een lege portemonnee... Proviron maakt meer testosteron vrij, waardoor andriol wellicht wat effectiever zou kunnen zijn.  
                    En op dit forum ben ik afgeraden om proviron te nemen tijdens primo/andriol kuurtje omdat dat minder winst ging opleveren.
                    Wat is het nu?? Ik had ook gelezen dat als je proviron gebruikt je meer gebruik maakt van vrije testosteron.

grtz wim(meke)
                    Elk pondje komt door het mondje !!!
                    Denk je sterk.

Comment

Minder winst opleveren??

Greets...

Comment

ik heb ook ooit een potje van deze onzin gehad, het zal vast werken, maar dan pas in doseringen waarin het niet meer leuk te noemen is.
                        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 23 2004,14:45)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 23 2004,13:31)]Het is inderdaad een bijzonder goedje, maar het levert nauwelijks spieren op. Wel een lege portemonnee... Proviron maakt meer testosteron vrij, waardoor andriol wellicht wat effectiever zou kunnen zijn.  
                          En op dit forum ben ik afgeraden om proviron te nemen tijdens primo/andriol kuurtje omdat dat minder winst ging opleveren.
                          Wat is het nu?? Ik had ook gelezen dat als je proviron gebruikt je meer gebruik maakt van vrije testosteron.

grtz wim(meke)
                          de mogelijke voordelen van proviron wegen niet op tegen de nadelen imo.

zou het niet gebruiken ook al heeft ergogenics toevallig een stukje geplaatst dat het iets meer test vrij zou geven.

denk nl dat je daar niet veel van gaat merken.

greetzz

Comment

Van mijn leven geen proviron!!
                            Leuk als je er geen bijwerkingen van hebt maar als je ze wel krijgt...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X