Kuurtje voor zomer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb bij mensen in mn buurt, incl. mezelf van GS producten nog NIET EEN KEER goeie resultaten gezien. alleen op internet gelezen!!!
    dit geldt voor de test, deca, bold, winny en dboll.

ik hou het bij gewone testootjes en een deca van organon of norma. dat is altijd gegarandeerd succes.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

400mg boldenone per week legt je hele test-produktie volledig plat hoor gozer..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (wimmeke26 @ Nov. 25 2004,12:27)]maar ben er een beetje bang voor aangezien mijn voorgeschiedenis en na vorig jaar (ben dan 5maand gestopt en 6 kilo verloren...dat wil ik niet meer want zit terug op niveau van na kuurtje deca vorig jaar)
        dat heb ik dus ook regelmatig gehad, maar dude, dat komt waarsch. omdat je niet consequent bent doorgegaan met dieten en trainen zoals je tijdens de kuur doet.

ik denk dat meer dan de helft van de gebruikers tijdens kuur veel beter aan dieten enzo houdt dan erbuiten. en dat zou juist ook goed moeten zijn.

een manier om dat toch beetje op te vangen is tussentijds een 3-weken kuurtje te doen, zodat je je gwicht en volheid vasthoudt.

ik ben er sowieso van overtuigd, dat het gewicht dat je na 1 goede kuur hebt heel lastig is te overtreffen wat betreft vasthouden.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X