Originally posted by Hooligan
View Post
golden gear of generic supplements?
Collapse
X
-
Waarom wordt gg hier opeens helemaal de grond in gestampt? Wat een bullcrap.
GG is prima, doet goed z'n werk en nooit geen last gehad van injectie pijn. GS is net zo goed, niet beter. Altijd je spullen de schuld geven is inderdaad wel lekker makkelijk.
Mja zijn wel meer van dit soort ventjes.. alleen dan met GS. Kijk even op DBB bij de echt/nep sectie. Zitten ook malloten bij die zeggen dat hun GS kuurtje niet doet wat het moet doen.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostWaarom wordt gg hier opeens helemaal de grond in gestampt? Wat een bullcrap.
GG is prima, doet goed z'n werk en nooit geen last gehad van injectie pijn. GS is net zo goed, niet beter. Altijd je spullen de schuld geven is inderdaad wel lekker makkelijk.
Mja zijn wel meer van dit soort ventjes.. alleen dan met GS. Kijk even op DBB bij de echt/nep sectie. Zitten ook malloten bij die zeggen dat hun GS kuurtje niet doet wat het moet doen.Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostWaarom wordt gg hier opeens helemaal de grond in gestampt? Wat een bullcrap.
Mja zijn wel meer van dit soort ventjes.. alleen dan met GS. Kijk even op DBB bij de echt/nep sectie. Zitten ook malloten bij die zeggen dat hun GS kuurtje niet doet wat het moet doen.
Dan is t niet zo gek dat ik Gs beter vind ??
Kun je zeggen dat het aan mijzelf ligt maar dat is onzin ! Heb betere results behaald op GS !
Gs : geen pijnen , goeie gains ,weinig bijwerkingen
GG : Pijnlijke injects , geen super gains , veel bijwerkingen + het idee dat ik er meer vocht van vast houd ( zodat ik na het kuren ook meer kg kwijt raak )
Nu is vocht natuurlijk niet hetgene waar ik op zat te wachten maar vind het wel een belangrijk punt !
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostHeb persoonlijk slechte ervaringen met Gg en totaal geen slechte ervaringen met GS
Dan is t niet zo gek dat ik Gs beter vind ??
Kun je zeggen dat het aan mijzelf ligt maar dat is onzin ! Heb betere results behaald op GS !
Gs : geen pijnen , goeie gains ,weinig bijwerkingen
GG : Pijnlijke injects , geen super gains , veel bijwerkingen + het idee dat ik er meer vocht van vast houd ( zodat ik na het kuren ook meer kg kwijt raak )
Nu is vocht natuurlijk niet hetgene waar ik op zat te wachten maar vind het wel een belangrijk punt !
Je kreeg meer vocht, meer bijwerkingen en minder gains.. vertel waar kan dat aan liggen? Of hebben de gasten van GG extra zooi toegevoegd voor meer bijwerkingen en vocht?
Dat je persoonlijk slechte ervaring hebt met GG kan, maar de slechte punten die jij allemaal opnoemt heeft niks met je kuur te maken.
Hoeveel verschil zit er denk je tussen GG en GS? Zelfde grondstof, die zooi is allemaal een pot nat. Je hebt echter dat de ene batch hoger en de ander batch lager gedoseerd is.
Maar goed maak jij jezelf maar wijs dat het aan je gear ligt, geloof me dat heb ik ook een tijd gedaan. Als jij je zo beter voelt prima, maar je hoeft GG hier niet zwart te maken. Dan kan je wel zeggen persoonlijke ervaring maar als het werkt, dan werkt het.. vocht en alle andere zooi ligt allemaal aan je voeding en training. GG en GS is een pot nat.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostWat zit je nou uit je nek te lullen gast? Meer bijwerkingen? Toch niet goed gegained? Meer bijwerkingen = hoger gedoseerd, werkt goed. Of voeding is niet in orde, vocht????? Gast.. deca is deca.. dbol is dbol.. tren is tren. Als jij meer vocht krijgt van GG ligt dat 100% aan je voeding.
T zal allemaal prima wat jij beweert ! feit blijft wel dat ik een groot verschil merk tussen gg en gs betreffende vocht en gains ! dit kan persoonlijk zijn maar dat lijkt me niet omdat ik dit binnen mijn vriendengroep al bij meerdere personen heb gemerkt ! en we halen niet allemaal bij dezelfde persoon dus dat kan het ook niet zijn
Je kreeg meer vocht, meer bijwerkingen en minder gains.. vertel waar kan dat aan liggen? Of hebben de gasten van GG extra zooi toegevoegd voor meer bijwerkingen en vocht?
Dat je persoonlijk slechte ervaring hebt met GG kan, maar de slechte punten die jij allemaal opnoemt heeft niks met je kuur te maken.
Is niet alleen persoonlijk zoals ik hierboven ook al aangaf !
Vraag me af hoe goed jouw kennis is van de verschillende producten en hoelang het bv geleden is dat je GG producten gebruikte ? No offense btw !
Hoeveel verschil zit er denk je tussen GG en GS? Zelfde grondstof, die zooi is allemaal een pot nat. Je hebt echter dat de ene batch hoger en de ander batch lager gedoseerd is.
Maar goed maak jij jezelf maar wijs dat het aan je gear ligt, geloof me dat heb ik ook een tijd gedaan. Als jij je zo beter voelt prima, maar je hoeft GG hier niet zwart te maken. Dan kan je wel zeggen persoonlijke ervaring maar als het werkt, dan werkt het.. vocht en alle andere zooi ligt allemaal aan je voeding en training. GG en GS is een pot nat.
Comment
-
Nee natuurlijk is het niet persoonlijk. Je vrienden gebruiken het ook allemaal. Het zal wel kerel. Zou ik ook zeggen.. al mijn vrienden gebruiken het ook. Ik ken een paar jongens die niks anders dan GG gebruiken. Dat zijn geen kleine jongens.. daar kan 90% van bodynet en DBB een puntje aan zuigen. Geloof je mijn verhaal? lol
Ik heb zelf wel ervaring met GS prima spul. Beter dan GG? Ik heb verder zelf niks met GG te maken. Je kan wel je persoonlijke voorkeur hebben, maar kom niet met een lulkoek verhaal aan. Al mijn vrienden gebruiken het ook.. toevallig hebben al jou vrienden ook ervaring met zowel GS als GG.
Het feit dat je een groot verschil merkte zal niet aan je gear hebben gelegen ben ik bang.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostNee natuurlijk is het niet persoonlijk. Je vrienden gebruiken het ook allemaal. Het zal wel kerel. Zou ik ook zeggen.. al mijn vrienden gebruiken het ook. Ik ken een paar jongens die niks anders dan GG gebruiken. Dat zijn geen kleine jongens.. daar kan 90% van bodynet en DBB een puntje aan zuigen. Geloof je mijn verhaal? lol
Ik heb zelf wel ervaring met GS prima spul. Beter dan GG? Ik heb verder zelf niks met GG te maken. Je kan wel je persoonlijke voorkeur hebben, maar kom niet met een lulkoek verhaal aan. Al mijn vrienden gebruiken het ook.. toevallig hebben al jou vrienden ook ervaring met zowel GS als GG.
Het feit dat je een groot verschil merkte zal niet aan je gear hebben gelegen ben ik bang.
Ik zal er echt niet om gaan liegen of iets goed is of niet goed !
GG = Bagger vergeleken met GS
Ik ken een paar jongens die niets anders meer dan GS willen gebruiken , deze jongens zien er beter uit dan menigeen hier op t forum of zoals op DBB
Iedereen heeft zijn eigen smaak van wat hij/zij mooi vind , ik heb mijn mening over GG kuren so what ??
Ik merkte idd zo'n groot verschil dat ik gezegd heb dat GG er bij mij niet meer in komt !! Waarbij ik wel moet zeggen dat mijn eerste GG kuur ( test - deca ) het wel heel lekker heeft gedaan maar ik de kuur erna alleen maar negatieve ervaringen heb opgelopen met dit label !
Comment
-
Ik ben je vriend niet. Ik weet overigens vrijwel zeker dat ik het allemaal inderdaad wel beter weet. Ik doe niet alsof, ik weet het. Je komt hier roepen dat GG bagger is. Eerste kuur is wel heel goed gegaan, daarna niet meer. Och, wat zou dat kunnen zijn. Meer vocht en meer bijwerking betekent enkel dat het doet wat het moet doen. Als jij er kwaliteit uit wilt persen, voeding. Training en voeding, wel erg kort de bocht niet? Het lijkt wel alsof ik andere napraat, "voeding", tenminste dat is wat jij waarschijnlijk wilt denken. Zo simpel ligt het echter wel. Je komt niet met feiten aan.. mensen op DBB, Bodyresource en Bodynet die met GG hebben gekuurd zeggen allemaal dat het prima is.. lees: mensen die weten waar ze mee bezig zijn. En dan drop jij hier even met ken genoeg mensen die het geprobeerd hebben en mijn vrienden vinden het allemaal bagger. Sla jezelf voor je hoofd, dat is wat je verdient. Hoe idioot. Vind je GS beter prima, je bent zeker niet de enige maar kom niet met bullcrap aan als teveel vocht en "al mijn vrienden" vinden het ook bagger.
Werkzame stof die in GS zit is niet beter van kwaliteit dan die van GG. Nogmaals allemaal een pot nat. Maar jij weet het allemaal wel beter want je weet wat je weet.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostIk ben je vriend niet. Ik weet overigens vrijwel zeker dat ik het allemaal inderdaad wel beter weet. Ik doe niet alsof, ik weet het. Je komt hier roepen dat GG bagger is. Eerste kuur is wel heel goed gegaan, daarna niet meer. Och, wat zou dat kunnen zijn. Meer vocht en meer bijwerking betekent enkel dat het doet wat het moet doen. Als jij er kwaliteit uit wilt persen, voeding. Training en voeding, wel erg kort de bocht niet? Het lijkt wel alsof ik andere napraat, "voeding", tenminste dat is wat jij waarschijnlijk wilt denken. Zo simpel ligt het echter wel. Je komt niet met feiten aan.. mensen op DBB, Bodyresource en Bodynet die met GG hebben gekuurd zeggen allemaal dat het prima is.. lees: mensen die weten waar ze mee bezig zijn. En dan drop jij hier even met ken genoeg mensen die het geprobeerd hebben en mijn vrienden vinden het allemaal bagger. Sla jezelf voor je hoofd, dat is wat je verdient. Hoe idioot. Vind je GS beter prima, je bent zeker niet de enige maar kom niet met bullcrap aan als teveel vocht en "al mijn vrienden" vinden het ook bagger.
Werkzame stof die in GS zit is niet beter van kwaliteit dan die van GG. Nogmaals allemaal een pot nat. Maar jij weet het allemaal wel beter want je weet wat je weet.
Ga er verder niet al te veel op in omdat ik het beledigend vind worden !
GG is niet mijn ding en ook niet van de jongens die ik ken ...
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postlabel maakt geen reet uit in mijn ogen. alle bekende merken zijn goed of het nou gg gs gp op lyy is. het is allemaal een synthetise anabool niet bedoeld voor menselijke consumptie ^^The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: