Lkkr kuurtje... toch???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga voor de literflessen test + een infuus......zorg dat je die in ruime mate op voorraad heb,bro!

Comment

hehe literflessen...

dat infuusje kan ik nog wel regelen maar de dood van
      een mede BB op mijn naam...
       no thanx

hoewel handel is handel

Wat geef je daar nou voor Arie???

WeaVeR
      Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Vraag dat nog maar eens aan me als je zover bent

Zoals je weet mogen we het niet over prijzen hebben nl maar dat komt tegen die tijd wel goed

En onkruid vergaat niet dus maak je maar geen zorgen om mij,bro!

Comment

HaHaHa ik hou het wel bij de legale sector denk ik Arie  

maarre 't balletje kan raar rollen dus je weet maar nooit  

Maar misch. wel wat voor jou zo'n apotheek (je gebruikt tenslotte nu al de helft van
          een 3 jaren plan aan medicijnen (As) ten opzichte van gewone patiënten   )

WeaVeR
          Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Ik ben ook een patient weet je nog?

Ben psychisch niet helemaal in orde en dat kan alleen maar onderdrukt worden door testosteron!

Comment

Ik denk als je echt gaat verkopen en ook een beetje bekend word via internet, er misschien best leuk op te verdienen valt.
              Ik vraag mij alleen af of die gasten zelf om hun spul rijden of dat er nog een tussen persoon tussen zit..
              Of gaan we nu te ver omdat hier te bespreken?

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het gaat toch over een bedrijfsmatig onderwerp?

Moet kunnen lijkt me....

Comment

Zolang er maar geen prijzen genoemd worden en mensen die het dealen is het ok lijkt mij

Comment

Bedankt Xeno,ben nu helemaal gerust gestelt!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 11 2004,10:22)]Bedankt Xeno,ben nu helemaal gerust gestelt!
                      Mafketel...

Comment

Er is heus wel goed te verdienen op de handel maar vergeet niet dat je ook een enorm risico loopt, het is niet zoals met softdrugs een beetje verboden maar toch eigenlijk ook weer niet echt. (Typisch Nederlands trouwens dat systeem en he-le-maal bezopen natuurlijk maar dat terzijde...   )
                        Als je gepakt wordt op handel in anabolen kan je heel goed een tijdje vastzitten, met name erg fijn als je nog gewoon een baan enzo hebt...

Denk dat het per handelaar verschilt hoe die z'n zaken regelt, over het algemeen zal degene met de minste tussenpersonen wel het meeste verdienen lijkt me.

Comment

Weaver en ik hadden het over een echte apotheek,people.

Begrijp nu de verwarring wel omdat harold niet echt een antwoord kreeg want die dacht ook waarschijnlijk dat we het over dealen hadden...

Maar het ging dus om de comissie die apothekers krijgen om bepaalde medicijnen aan de man te brengen en als je dan toch een apotheek hebt kan je natuurlijk ook best wat sustanon in kopen snappie?

Daarom wou ik zn beste klant worden want een apotheek koopt natuurlijk veel goedkoper in dan dat wij moeten betalen voor a.s.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Dec. 11 2004,07:33)]Ik denk als je echt gaat verkopen en ook een beetje bekend word via internet, er misschien best leuk op te verdienen valt.
                            Ik vraag mij alleen af of die gasten zelf om hun spul rijden of dat er nog een tussen persoon tussen zit..
                            Of gaan we nu te ver omdat hier te bespreken?

Grtz..
                            Er zitten natuurlijk allerlei tussenpersonen tussen.(wat een zin)

Meneer Heineken brengt ook niet zelf zn bier naar Appie heijn natuurlijk

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 11 2004,10:22)]Bedankt Xeno,ben nu helemaal gerust gestelt!
                              Graag gedaan arie...daar zijn broeders toch voor

Comment

Daar heb je vrienden voor,toch?

Ik zag je net op DBB en ik rolde bijna van de bank af van het lachen,ouwe!

Je schreef daar dat je weinig tijd had om te posten....

Ik wou het je niet aandoen dus ik heb ze maar niet verteld dat je de man bent met het record aantal onzin posts op 1 dag...56 was het toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X