Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon bij de apotheek Ronnie.. Bij ons kost dat ongeveer 7 euro voor een potje. Je hebt ook een meer geconcentreerde vorm maar die kost al gauw rond de 50 euro.
De bijgevoegde foto zijn die van 7 euro waar je ongeveer 3 capsules per dag van neemt.
Eens informeren,ze hebben die in nederland natuurlijk ook maar mss onder een andere merknaam.
Zoals je mss kan zien is het van 100% plantaardige oorsprong en de bescherming van de lever is er reeds van bewezen.
Ik zou tijdens de kuur al beginnen met mariadistel, zal misschien je gains wel in de weg staan.Maar dat kan je beter hebben dan dat je lever problemen gaat geven..
En als je iets niet goed heb geschreven,of je zin wilt veranderen kan je bij je tekst rechtsboven in op edit drukken.Zo kan je je verhaal weer aanpassen...
Grtz...
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
bedankt weer hoor
ik weet nu waar jullie het over hadden als ik over ga op 8weken zal ik hem zker aanschaffen.. harold goed dat je het ff zegt weet ik t voor de volgende x
ik heb er eens een nachtje over geslapen en ik heb er echt zin in om weer lekker te gebruiken haha. alleen me lever is op dit moment enige waar ik niet zo blij mee ben maar stel dat ik nou 3weken dbol en 3weken winny ga doen dan doe ik gewoon 6weken oraal. of zal ik hierdoor minder gains pakken dan 4weken en 4weken dus in totaal 8weken..
jongens ik weet ik ben lastig alleen me kennis van anabolen moet omhoog aangezien ik bij me eerste 2e kuur eigelijk maar wat aanklote. daar pas ik voor ik ben wat ouder geworden dus komt toch kennis met de jaren
Citaat[/b] (ronnieboy @ Dec. 17 2004,08:23)]jongens ik weet ik ben lastig alleen me kennis van anabolen moet omhoog aangezien ik bij me eerste 2e kuur eigelijk maar wat aanklote. daar pas ik voor ik ben wat ouder geworden dus komt toch kennis met de jaren
In dat geval: wacht nog even en probeer over je angst voor injecteren heen te komen. De orale kuur die je wilt gaan doen is hoe dan ook schadelijk en de gains zullen je waarschijnlijk tegenvallen. Dit staat nog los van het feit, dat het ook moeilijk wordt om je gewonnen massa te behouden. Wat mij betreft geef je het nog wat extra bedenktijd...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Ik ben het helemaal met Mr. Symmetry eens.
Dat je eerdere kuren een rommeltje waren heb je zelf al aangegeven, dat je er (bijna) niets van hebt kunnen vasthouden had allerlei oorzaken maar dat het niet aan de producten lag lijkt duidelijk.
Evengoed baseer je je beslissing om nu alleen orals te willen op die mislukte kuurervaringen...
Niet reeël dus, als je nu wel goed met een injectkuur om zou gaan zouden het verloop en de winst uiteraard ook heel anders uitpakken.
Ik vind een oral kuurtje zoals bijvoorbeeld winstril only prima verdedigbaar als je doel daar ook naar is.
Jouw doel is echter wel degelijk goed groeien en daarvoor zijn injects gewoonweg een veel betere en zinniger keus.
En dat het zetten destijds ging tegenstaan, tja, je moet er wat voor over hebben zeg maar. Je lijkt wel bereid iets te doen wat je lever kan riskeren maar niet om wat ergernis te hebben van 1x per week een prikje te zetten, daar snap ik persoonlijk iig weinig van.
Ik wens je uiteraard succes bij wat je ook gaat doen, mijn persoonlijke advies zou wel zijn om het gewoon goed te doen als je het dan toch wilt.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 17 2004,10:07)]Ik ben het helemaal met Mr. Symmetry eens.
Dat je eerdere kuren een rommeltje waren heb je zelf al aangegeven, dat je er (bijna) niets van hebt kunnen vasthouden had allerlei oorzaken maar dat het niet aan de producten lag lijkt duidelijk.
Evengoed baseer je je beslissing om nu alleen orals te willen op die mislukte kuurervaringen...
Niet reeël dus, als je nu wel goed met een injectkuur om zou gaan zouden het verloop en de winst uiteraard ook heel anders uitpakken.
Ik vind een oral kuurtje zoals bijvoorbeeld winstril only prima verdedigbaar als je doel daar ook naar is.
Jouw doel is echter wel degelijk goed groeien en daarvoor zijn injects gewoonweg een veel betere en zinniger keus.
En dat het zetten destijds ging tegenstaan, tja, je moet er wat voor over hebben zeg maar. Je lijkt wel bereid iets te doen wat je lever kan riskeren maar niet om wat ergernis te hebben van 1x per week een prikje te zetten, daar snap ik persoonlijk iig weinig van.
Ik wens je uiteraard succes bij wat je ook gaat doen, mijn persoonlijke advies zou wel zijn om het gewoon goed te doen als je het dan toch wilt.
Idd.,
Wat is nu 1x per week prikken als je "elke" avond onder het ijzer ligt te creperen?
ik snap jullie punt
maar ik lees erg veel nu over anabolen kom nu geregeld op dit board heb al aardig wat discussies gelezen veel gezocht op internet ect ect me kennis vergroten. de geplande kuur zou niet in december beginnen dan hoor aangezien dit een vervelende maand is. het zou dan halvere wegen januari of begin februari
maar als jullie het niet erg vinden ga ik er toch voor
ik heb nu al 6jaar naturel getraint en om eerlijk te zijn is de groei eruit en prinken tja ik heb daar toch geen zin meer in.
ben ook niet van plan om er nog veel te doen dit zal best eens me laaste of eenlaaste kuur kunnen worden.
dus hebben jullie verder nog tips over 6weken 3dbol 3winstrol
of 8weken 4dbol 4winstrol ben benieuwd
grts ronnieboy
Mariadistel is een leverhersteller en dus weinig zinvol tijdens je kuur.
Neem dan een leverbeschermer, iets als legalon 70 bijvoorbeeld. Werkzame stof is silymarin meen ik.
Moet je dit maar eens lezen, hieruit begrijp ik dat het om het zelfde product gaat
Mariadistel lenigt leverklachten
Het moderne verhaal van de mariadistel begint bij paddestoelen!
Omdat de giftige groene knolamaniet gelijkt op de eetbare weidechampignon komen vergiftigingen af en toe voor. Een snelle inspuiting - binnen de 48 uur - van mariadistelextract redt levens in dit geval. De levercellen en leverenzymen komen weer op kracht.
Over enzymen
Deze eiwitverbindingen staan onder meer in voor vertering van voedsel. Hun taak is vreemde stoffen te neutraliseren. Ze maken geneesmiddelen bijvoorbeeld meer wateroplosbaar. Op die manier verlaten deze met de urine of de stoelgang gemakkelijker het lichaam.
Geven om de lever
Weegt een menselijke lever maar 1,5 kg, verwen hem toch!
Dit orgaan houdt van evenwicht in drank en voeding. Het draait dol bij te veel vet en vooral bij overmatig alcoholgebruik. Leveraantasting (cirrose) is dikwijls aan misbruik van alcohol te wijten.
Interesse in wat getallen? De kans op cirrose verhoogt zesmaal bij gebruik van 4 tot 6 glazen bier per dag gedurende 15 jaar. Met een halve fles wijn of 100 ml jenever per dag geraak je in dezelfde slechte papieren! Deze cijfers gelden voor mannen; vrouwen lopen nog meer risico.
In het begin merk je niet dat de lever het laat afweten. In geval van drukgevoel in de buik, gebrek aan eetlust, vermoeidheid, hoofdpijn, jeuk en braakneigingen raadpleeg je best zo snel mogelijk een arts. Een bloedonderzoek geeft de nodige aanwijzigingen voor een behandeling.
Ook dampen van industriële reinigingsmiddelen zoals chloroform en tetrachloor beschadigen langzaam de lever. Zorg in de werkplaatsen voor voldoende verluchting. Overgebruik van de pijnstiller paracetamol (maximum 3,35g of 6 comprimés per dag) verwerkt de lever met moeite.
Tijd rijp voor een distel
Mariadistel is in Duitsland erg populair. Aftreksels worden gebruikt voor alles wat met de lever kan te maken hebben: van drukgevoel in de buik tot hoofdpijn.
Bij ons vind je het kruid niet langs de weg of in de weide. Als waardevolle soort prijkt het in plantentuinen zoals in de Nationale Plantentuin van Meise. Sinds kort wordt de distel in het Pajottenland gekweekt als geneeskrachtige plant.
Het kruid heeft wit dooraderde stekelige bladeren. Het draagt paarse, samengestelde bloemen. Na het uitbloeien blijven donkerkleurige zaden over. Daaruit wordt het actieve "silymarine" gehaald.
Van antigif naar geneesmiddel
De stoffen van mariadistel worden verwerkt in de dragees Legalon® en Silymarol®. Er bestaat ook een inspuitbare vorm, voorbehouden aan het ziekenhuis. Legalon® en Silymarol® zijn erkende geneesmiddelen. Kies bij voorkeur deze officieel geregistreerde middelen. Ze zijn te herkennen aan een codenummer op de verpakking. Dit garandeert het noodzakelijke gehalte aan het werkzame silymarine.
Legalon® en Silymarol® worden gebruikt bij spijsverteringsstoornissen te wijten aan een gebrekkige leverfunctie of wanneer bloedonderzoek wijst op beschadiging van de lever. Toestanden die enige controle vereisen! Daarom heb je een voorschrift nodig voor deze geneesmiddelen.
Startdosis is één dragee driemaal per dag met een glas water. Eens het ergste voorbij volstaat één dragee tweemaal per dag. Verbeteren de klachten niet binnen de twee weken? Zoek dan terug je huisarts op. Aanhoudend geklaag vraagt grondig onderzoek. Blijf ondertussen letten op werkomgeving en dieet.
Dit geneesmiddel is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar en ook niet voor zwangeren en zogenden.
Een lichte maaglast en diarree kunnen voorkomen. Vraag in dat geval raad aan je apotheker of arts.
Eens te meer blijkt de natuur tal van schatten te verbergen. Ze zijn een onderzoek waard en tonen de farmacie nieuwe wegen.
Ik begrijp toch uit de tekst dat hier de sylmarine de stof uit de mariadistel.De herstellende stof is, en ook de belangrijkste.
Dit is ook de stof in de capsules in de mariadistel.Daarbij denk ik nu dus dat mariadistel een beschermer is.
Want in beide zit dezelfde stof, en uit de tekst over legalon kan je niet opmaken dat er meerdere stoffen in zitten..
Of legalon is geen beschermer maar een hersteller, want het wordt gebruikt ter genezing van, en niet ter voorkoming van..
Dus een hersteller..
Grtz..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment