Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Loo @ Jan. 09 2005,16:28)]Zijn er ook A.S waarin je eigen axis gewoon doorwerkt?
Volgens mij gaat je axis bij bijna elk gebruik plat toch?
Ik heb eigenlijk nergens literatuur hierover gevonden op internet. Behalve dan "hij drukt niet zo zwaar op je axis", maarja wat is niet zo zwaar? Ligt hij voor de helft plat? Of maar voor hele korte tijd plat? Beetje vaag....
Winstrol, primo & anavar onderdrukken niet veel. Daarom blijft wat je wint (en da's niet veel...) ook makkelijker hangen. De rest onderdrukt stevig tot helemaal, kun je vanuit gaan.
@Arie:
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Loo @ Jan. 09 2005,16:28)]Zijn er ook A.S waarin je eigen axis gewoon doorwerkt?
Volgens mij gaat je axis bij bijna elk gebruik plat toch?
Ik heb eigenlijk nergens literatuur hierover gevonden op internet. Behalve dan "hij drukt niet zo zwaar op je axis", maarja wat is niet zo zwaar? Ligt hij voor de helft plat? Of maar voor hele korte tijd plat? Beetje vaag....
Winstrol, primo & anavar onderdrukken niet veel. Daarom blijft wat je wint (en da's niet veel...) ook makkelijker hangen. De rest onderdrukt stevig tot helemaal, kun je vanuit gaan.
@Arie:
Nou heb ik altijd al beweerd dat deze producten veel minder inwerken op axis, ik dacht boldenone ook.
Het maakt dus wel degelijk verschil voor axis of je primo pakt of sustanon!!
ps mijn volgend e kuur (oktober) is 10 weken primo/400mg en de eertste 4 weken 20 mg methyl1 testosteron...ga voor 8 kilo.
grtz wimpy
1m77 80kg 18%vet
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 10 2005,10:44)]Nou heb ik altijd al beweerd dat deze producten veel minder inwerken op axis, ik dacht boldenone ook.
Het maakt dus wel degelijk verschil voor axis of je primo pakt of sustanon!!
Rustig maar, Wimpie... als je écht effect wilt hebben van primo, moet je wel 800 mg. per week gaan zetten. Da's een dermate hoge dosis, dat je axis op dat moment toch wel stevig onderdrukt gaat worden, zoniet helemaal! Heb ik het nog niet over de prijs... Kijk en dan roep ik: pak dan maar sustanon!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment