Help een vraag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help een vraag!

Hallo Mensen,

Ik heb nu een nieuwe kuur liggen en wou even wat vragen aan jullie.

Ik heb:
    Dianabol (Peaktop) 5 mg liggen 200 stuks.
    Stanozolol (GS) 10 mg liggen 200 stuks.

Nou wil ik dus 5 a 6 weken Dianabol & Stanozolol samen gebruiken en daarna alleen overgaan op Stanozolol. Alles is in pil vorm...

Dus ongeveer zo..
    week
    1 - 20 mg Dianabol & 20 mg Stanozolol
    2 - 25 mg Dianabol & 25 mg Stanozolol
    3 - 30 mg Dianabol & 30 mg Stanozolol
    4 - 25 mg Dianabol & 35 mg Stanozolol
    5 - 15 mg Dianabol & 35 mg Stanozolol
    6 - 05 mg Dianabol & 30 mg Stanozolol
    7 - & 25 mg Stanozolol
    8 - & 20 mg Stanozolol
    9 - & 10 mg Stanozolol

Ik train 's morgens rond 9.30 uur en ga rond 8.00 uur me bed uit, neem dan 3 broodjes en een lekker eiwit shakeje.

Drink op de sportschool veel water +- 2, 5 liter. Neem na me training dextrose (druivensuiker) en een eiwit shakeje.

Nou doe ik de rest van de dag eigenlijk niet veel... Werkloos en rust eigenlijk een beetje...

Nou mijn vraag,
    -Wanneer welke tijden kan je het beste die pillen innemen?
    -Wanneer ga je echt verschil zien kwa spieren enzo?
    -Is me dag indeling een beetje goed kwa trainen en rusten?

Kunnen jullie mij even helpen.....

m.v.g. Dennis
    !Use my shit and feel the power!

he dennis je gaat oraal combineren dat is niet echt lekker voor je levertje. maar als je het toch gaat doen doe het dan 6weken. 9weken is veel te lang om oraal teblijven nemen.daarnaast gebruik je dianabol dat is een oestrogeen hierdoor moet je el een nakuur nemen met clomid/nolva.
    als je toch van plan dit te doen ben gebruik dan na je kuur een lever hersteller. ga voor jezelf na of je echt helemaal klaar bent om een kuur tenemen gezien je kennis over voeding,training en natuurlijk as. ik wou eerst ook gaan beginnen met kuren alleeen heb het niet gedaan omdat ik me kennis nog niet voldoende ontwikkeld hebt. met alle respect maar ik denk dat jij je ook nog iets dieper moet verdiepen in as.
    pas dan ga je goede resultaten mee bereiken aangezien voeding de beste anabool is.............

daarbij komt dat ik je dosieringen lichtelijk vreemd vind vooral einde van de dbol ga je 5mg nemen
    dbol moet je elke 4uur nemen en stanzolol elke 9uur
    suc6 als je er tog mee door gaat

Comment

voorstellen in het voorziene topic zou ook netjes zijn dan direct een as vraag te stellen. Vraag je dan eens af waarom je zou kuren, en of je training/voedingschema in orde is , zo te zien heb je niet veel verstand van kuren dus zou ik als ik van u was er een tijdje mee wachten.

Grtz
      stil growing

Comment

ja ook welkom ?? ??

hierboven al 2 goede antwoorden
        Who's the Chef

Comment

Sorry maar dit lijkt nergens naar en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je je niet voorgesteld hebt...
          Dat je met deze kuur aan komt zetten toont al overduidelijk aan dat je er véél te weinig vanaf weet en dus ook helemaal niet aan een kuur zou moeten beginnen!

Op- en afbouwen is vreselijk achterhaald, langer dan 6 weken orals is slechts voor je lever, 2 orals gecombineert nog veel slechter, van een nakuur heb je blijkbaar nog niet eens gehoord.
          Vraag me af hoe je aan het idee van deze kuur komt, van je leverancier wellicht?

Pluspuntje is dat je iig hier nog wat vraagt voordat je het naar binnen propt.
          Advies van mijn kant is iig niet doen!!
          En jezelf vreselijk goed informeren over voeding en training, pas als je dat geperfectioneerd hebt je gaan verdiepen in as. En pas als je dat ook gedaan hebt gaan denken over daadwerkelijk nemen ervan...
          Succes.  

Comment

amen to that
            Who's the Chef

Comment

Hallo Mensen,

Nou hoor niet veel goeds hiero, ik heb al vaken gekuurd vooral met Stanozolol. Het is nu alleen voor het eerst dat ik er Dianabol bij gebruik.

Weet ook dat het niet goed is voor me lever, maar ja wat wel. Een asperiene is net zo schadelijk als een pilletje Stanozolol.

Maar ja nakuren gebeurd zoiezo wel dus dat zit wel goed.

Ik heb het even ingekort me kuur, 3 weken Dianabol + Stanozolol en daarna 4 weken alleen Stanozolol.

Dus in iedergeval bedankt voor jullie mening, ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat met de gezondheid en massa..

Grt Dennis

Gewicht: 105 kg
              Vet: 20 %
              Arm: 41 cm
              Buikje: JA

Naar die kuur zal het wel beter zijn...
              !Use my shit and feel the power!

Comment

Aspirine is minder schadelijk dan stanazolol hoor  

Post anders je voedings- en traininsschema eens, dan kunnen we zien of je echt weet waar je mee bezig bent.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

begin gewoon gelijk met de 25 mg per soort per dag .. zit je aan 50 mg bij elkaar . en dan elke week iets verhogen .. en je kunt het makkelijk 8 weken doen hoor., Doe ik ook nergens last van ..

Ps . voor degene die me gemist hebben ... HALLO ALLEMAAL ben er weer :P . en ja nieuwejaars kuurtje komt er weer aan ..

Grtzzzz X-tripiot
                  The oxynator

Comment

Ik meen dat ik dit al eerder gezegd heb X-Tripiot maar zal het nog maar een keer doen.
                    Dat jij zelf kuren wilt doen die richting het absurde gaan moet je helemaal zelf weten, jouw lichaam, jouw keus, en succes maar weer. Dat je zelf alleen maar naar de korte termijn wilt kijken, ook helemaal goed. Zelfde verhaal.

Wat ik niet kan waarderen is de manier waarop je hierover praat tegen anderen. 'Gewoon doen hoor, geen probleem, ik doe het ook, nergens last van, maakt het uit'. Dat soort kreten.
                    Je weet zelf denk ik best dat met name op de lange termijn je wel degelijk grote risico's neemt met je gezondheid. En als je dat werkelijk nog steeds niet weet wordt het misschien een keertje tijd dat je het wel gaat beseffen...
                    Met name beginnners en mensen met niet heel veel verstand (van kuren) hebben echter wel recht op wat beter advies dan dat. Zou het dus waarderen als je probeert je 'adviezen' wat genuanceerder te brengen.

Comment

En ookal was aspirine even schadelijk. Neem je dat 6 weken achter elkaar dan?
                      Dus dit slaat nergent op:

Weet ook dat het niet goed is voor me lever, maar ja wat wel. Een asperiene is net zo schadelijk als een pilletje Stanozolol.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Comment

getting big je steld vragen van wanneer zie ik spiergroei wanneer moet ik het innemen. daarbij komt dat je vreemde dossieringen neemt dus vandaar dat iedereen ervan uit gaat dat je nog nooit hebt gekuurd . ik vraag me af hoe je vorige kuren dan zijn gegaan als je zelf dat soort vragen steld. je zegt ik heb al stanzolol genomen maar dat weet je toch wanneer je die pillen moeten nemen lijkt me

Comment

euh... ik heb altijd te horen gekregen HIER dat winstrol én dianabol NIET te combineren valt... en dat heb ik in deze reacties nog niet gelezen..

maar goed, maakt niet uit, mijn kuur 500mg sustanon met
                            30mg stanozolol
                            is on its way ....
                            I just live once and I want the max out of it!

Comment

Aspirine even schadelijk als stanozolol...lol...

Elk pondje komt door het mondje !!!
                              Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X