hey iedereen,
lange tijd had ik geen post meer gepost, maar ik was absoluut wel actief bezig in dit forum, ik las elke dag wat erbij sinds ik hier aangemeld was. Alleen was te lui om reacties ofzo te plaatsen tot nu toe dan .
dus hierbij wil ik graag mij vraag stellen ik wil ongeveer na een maand of 4/5 met mijn 2de kuur beginnen, maar zou echt niet weten wat nou het beste voor mij zou kunnen zijn.
owjah mijn avatar moet je niet opletten die is 1 jaar oud ongeveer, en graag geen negatieve reacties plaatsen.
hierbij geef ik mijn 1ste kuur info tabs:
1/6 Stanzolol 40-50mg p./d
6/7 nolvadex 20mg p./d (nakuur kan nooit kwaad deed voor extra)
mijn huidige stats:
20jaar oud
180cm
84kg
13% bf
2 jaar fitness ervaring serieus
wat zouden jullie mij adviseren in mijn 2de kuur voor massa (ben bereidt te prikken)?
Als ik er nog behoefte ernaar heb over 4 of 5 maanden te doen dus.
500 mg test E 1/10 Week
200 mg Deca 1/9 Week
en nakuren met nolvadex week 12 tot 14
alle reacties over mijn voorbeeld-kuur zijn welkom over wat ik kan verbeteren of kan vervangen door wat etc.
lange tijd had ik geen post meer gepost, maar ik was absoluut wel actief bezig in dit forum, ik las elke dag wat erbij sinds ik hier aangemeld was. Alleen was te lui om reacties ofzo te plaatsen tot nu toe dan .
dus hierbij wil ik graag mij vraag stellen ik wil ongeveer na een maand of 4/5 met mijn 2de kuur beginnen, maar zou echt niet weten wat nou het beste voor mij zou kunnen zijn.
owjah mijn avatar moet je niet opletten die is 1 jaar oud ongeveer, en graag geen negatieve reacties plaatsen.
hierbij geef ik mijn 1ste kuur info tabs:
1/6 Stanzolol 40-50mg p./d
6/7 nolvadex 20mg p./d (nakuur kan nooit kwaad deed voor extra)
mijn huidige stats:
20jaar oud
180cm
84kg
13% bf
2 jaar fitness ervaring serieus
wat zouden jullie mij adviseren in mijn 2de kuur voor massa (ben bereidt te prikken)?
Als ik er nog behoefte ernaar heb over 4 of 5 maanden te doen dus.
500 mg test E 1/10 Week
200 mg Deca 1/9 Week
en nakuren met nolvadex week 12 tot 14
alle reacties over mijn voorbeeld-kuur zijn welkom over wat ik kan verbeteren of kan vervangen door wat etc.
Comment