advies over 2de kuur welkom...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk eens aan

Comment

Originally posted by sendenbanane View Post
      bedankt talelelh, ik post me foto wel wanneer ik tijd heb een van de dagen. ikzelf ben niet van zeker of ik nog een 2de kuur zal pakken, maar ik krijg dan wel in de reacties te zien of het mogelijk is of niet.
      Prima, wat heeft de 1e kuur voor je opgeleverd?

Ik kijk dan even dat je in januari bent begonnen met 75 kg en nu ben je 82 kg.

Comment

nu ben ik rond 83/84kg schommeld bf 12, maar ik zie er meer uit dan dit, maar dat was altijd zo geweest is mijn lichaamstype

Comment

Probeer eerst nog is naar je voeding te kijken. Misch kan je daar nog veel aan verbeteren. Misch moet je dat hier is posten en kunnen wij wat tips geven.

Daarna, test 500mg pw, kickstart winny 50mg pd en nakuur nolva uiteraard. Als je echt wilt kan je 200mg deca toevoegen. Maar misch vind je 400 mast beter voor jou doelen.

Comment

er is niets mis met mijn voedingsschema, alles gaat goed, alleen nu loopt alles wat sloom daarom dat ik nu hieraan wil beginnen met mijn 2de kuur, en dat over 4 maanden

dus dan zoiets?:
            50 mg winny 1/4 Per dag
            500 mg test E 1/10 Week
            200 mg Deca 1/9 Week

en nakuren met nolvadex week 12 tot 14

jongens wat vinden jullie hiervan? als er wat verbeterd zal kunnen worden hoor ik het graag. wil graag goed resultaten hebben :P

Comment

Originally posted by sendenbanane View Post
              er is niets mis met mijn voedingsschema, alles gaat goed, alleen nu loopt alles wat sloom daarom dat ik nu hieraan wil beginnen met mijn 2de kuur, en dat over 4 maanden

dus dan zoiets?:
              50 mg winny 1/4 Per dag
              500 mg test E 1/10 Week
              200 mg Deca 1/9 Week

en nakuren met nolvadex week 12 tot 14

jongens wat vinden jullie hiervan? als er wat verbeterd zal kunnen worden hoor ik het graag. wil graag goed resultaten hebben :P

Ok man als jij daar zeker van bent, kuur ziet er goed uit. Succes.

Comment

zijn er nog op of aanmerkingen voor mijn kuur dat ik na 4 maanden ga volgen?

50 mg winny 1/4 Per dag
                500 mg test E 1/10 Week
                200 mg Deca 1/9 Week

nakuur nolva 12/14 week

Comment

Ik zou winny omruiken voor dianabol.
                  En ik zou test 16 weken doen en deca 12
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

is het erg als ik winny pak inplaats van dianabol als start-kick, heb goede ervaring.
                    en wat je zij van test tot week 16, en deca tot week 12 doen? zal dit wel goed zijn vraag aan de experts

Comment

hey cihad, plaats eens een foto? ben je ook al eindelijk wat sterker geworden?? want je basis was echt ruk namelijk.

Comment

ja begryp je wel. zal ik me stats maar delen:
                        bankdrukken: 90kg x 10reps
                        militarypress: 60kg x 8reps
                        incline bankdrukken: 65kg x 10 reps
                        arnold press: 28/26kg dumbel per hand x 10 reps (verschild van ene keer naar ander)
                        pull down:80kg x 12reps

zijn allemaal mijn max setjes van mijn laatste set van de oefening.
                        hoger heb niet geprobeerd ben op weg om zo goed mogelijk met mijn houding hoger op te komen

kan wel meer stats delen maar ben nu te moe en kapot van zonet training om op te schijven :P
                        Last edited by sendenbanane; 22-10-2012, 20:52.

Comment

Maak je tijdens het bankdrukke een draaiende beweging (a)

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                            Maak je tijdens het bankdrukke een draaiende beweging (a)
                            ik moet je teleurstellen van niet, misschien heb jij dit zo aangeleerd jongeman :P

Comment

Test 12weken en deca 10weken is genoeg.

Comment

Vraag me indd ook wel een foto af cihad, heb je die? Want een half jaar geleden weet ik nog wel hoe je er uit zag en dan na 1 kuurtje vraag ik me af hoeveel je vooruit bent gegaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X