Kuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren?

Beste leden,

Ik train nu al een jaar of 3, veel afgevallen. Laatste periode ook aardig stuk sterker geworden en breder. Eten gaat super, eet netjes volgens schema en krijg dus elke dag dus de juiste voedingsstoffen binnen. Nu is het zo dat ik in totaal een kilo of 60 kwijt ben en om die reden dus ook best een hangende huid heb. mn tepels hangen een stuk lager als dat ze zouden moeten hangen en mn navel ook. veel gekeken naar een eventuele buikwand/borst correctie, alleen de prijs hiervan is heel hoog en het resultaat vaak niet optimaal. hierbij kom ik waarschijnlijk niet in aanmerking voor een vergoeding, zeker niet in deze tijd van crisis etc. Nou loop ik al een tijdje met het idee in mn hoofd om evt te gaan kuren, puur om groter te worden en op die manier mijn huid weer wat op te vullen. Ik denk namelijk dat als mijn rug, schouders borst enz. een stuk gaan groeien mijn huid enigzins weer wat bij trekt. Nu is het zo dat ik totaal geen verstand heb van kuren op wat voor manier dan ook. Heb natuurlijk wel een beetje lopen snuffelen in de 'doping' afdeling op deze site en verschillende dingen gelezen. Als ik het zou willen gaan doen, wil ik het juist doen. Ook wil ik open kaart spelen naar mijn familie/vriendin. Heb het er al wel met ze erover gehad, en ze begrijpen het wel dat ik erover na zit te denken. Het is nu niet zo zeer dat mijn drang om te groeien enorm is, het is meer zo dat ik er gewoon wat normaler uit wil gaan zien. En het daarom dus ook meer als medische kwestie zie. Graag zou ik wat feedback willen hebben over hoe ik zoiets kan beginnen, en met welke middelen enz. En ook hoe jullie tegen mijn situatie aankijken.

Hier nog een link van het Log dat ik sinds kort aan het bijhouden ben op dit forum, dit om iets beter te begrijpen wie ik ben, hoe ik train/eet enzovoort.

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...siegfried.html
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Allereerst: Wat een respect heb ik voor jou mijn beste man. Mensen met zo'n doorzettingsvermogen en wilskracht om hun doelen te bereiken zijn erg schaars. Dikke vette thumbs up.

Ik heb je topics eens even door gelezen en je foto's bekeken. Het valt me nog mee hoe veel huid je over hebt. Ik denk dat je met alleen goeie cleane voeding en een stevig massa gericht trainingsschema al een heel eind komt. Je bent ook nog harstikke jong (19) dus je hebt grote kans dat het metter tijd wel bij trekt. Het is belangrijk dat je je huid goed verzorgt en deze gezond en elastisch houdt. Kuren zou ik voorlopig nog even voor gezien houden. Je bent net klaar met een lange tijd ontzettend veel afvallen. Na zo'n lange deprivation wil je lichaam alleen maar groeien. Daarbij ben je ook nog eens hormonaal in de optimale staat op deze leeftijd dus dat groeien moet helemaal geen probleem zijn. Ik snap de gedachtegang wel zeker en ik denk dat het ook wel effectief zal zijn maar ik weet zeker dat je, als je je keihard inzet, en dat moet voor jou totaal geen probleem zijn, nog genoeg progressie kunt boeken. En als er dadelijk wat massa aan die ribbenkast en schouders hangt dan hangen je tepels weer netjes op hun plek.

Originally posted by Siegfried Muller
    Probleempje bij het uploaden, mocht je ze toch nog willen bekijken, ze staan op pagina 4 van dit topic.

Site geeft aan dat ik max aantal uploads heb bereikt ? iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Als je mij een PM stuurt met de permalinks van de posts waar de betreffende bijlages aan hangen dan verwijder ik ze voor je.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hey Kevster,

Je hebt me toch wel enigzins om gepraat, ga het eerst nog een paar jaar naturel proberen. ben ook al 3 jaar aan het cutten en het is dan ook niet zo gek dat mijn huid is gaan hangen. Ik heb in mijn andere log een voedingsschema gepost (voedingsschema 2300kcal CUT pindakaas 2) kan em niet nog eens uploaden, max aantal uploads bereikt. Maar heb een beetje problemen om dat schema om te zetten naar 2800kcal met dezelfde producten. Ben nu ondertussen wel klaar met het kutten, mijn bovenste buikspieren zijn nu goed zichtbaar en de enige reden waarom ze niet helemaal zichtbaar zijn is de hangende huid. daarom wil ik dus vanaf volgende week gaan beginnen met een 2800kcal schema. Zou je voor mij (mits het niet teveel werk is) een kijkje willen nemen naar mijn voedingsschema en mij advies willen geven over hoe ik het om kan zetten naar een 2800 kcal schema met precies dezelfde producten? Heb al een aantal keer lopen schuiven en doen maar ik krijg de verdeling maar niet goed. Ik zou je enorm dankbaar zijn. Hij staat als het goed is op pagina 4 van mijn log (link onderin vorige post)

Comment

Zie mijn vorige post over de bijlages.

Wat is je caloriebehoefte?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

zoals kevster al zegt.. wacht zo ie zo paar jaartjes nog... 19 is nog te jong. Voor de rest is er genoeg winst te behalen

respect !
          Een dag niet getraind...

Comment

optie

het is natuurlijk nooit een optie om anabolen te gebruiken als vervanging van wat dan ook, inderdaad met je voeding moet je al heel ver komen maar onthou ook en dat zie je ook bij veel vrouwen die zwanger zijn geweest je lichaam is een stuk uitgerekter geweest en dat gaat niet zomaar weg, veel doen het met operatie om beplaald vetweefsel weg te laten halen. eventueel een hele lage dosis hgh zou heel misschien wat kunnen doen omdat dit je huid strak trekt bij een lage dosis maar a.s. vind ik persoonlijk geen optie voor je ook nog omdat je erg jong bent.

je zou eens een tijdje cardio kunnen gaan doen met aangepaste voeding om te kijken hoe je lichaam hierop reageert.
            www.goldgear.webs.com

Comment

Wat is dat voor een idee bij een 19 jarige kerel, goldgear?
              Je weet best dat: HGH/STH groeihormonen zijn, die mag je zeker niet zomaar gebruiken als je niet zeker weet of de groeischijven gesloten zijn. Ook bij laag gebruik dwz 1 a 2 iu per dag werkt helemaal fout op deze leeftijd, omdat zijn eigen afgifte ook nog hoog is.

Comment

stimulatie

Ik ben het niet aan het stimuleren bij hem want ik ben er tegen zoals ik al schreef als je goed leest, ik ga alleen een optie wat je tegen dat soort huid kan doen, ik heb geen 1 keer gezegd dat hij nu moet gaan gebruiken. zei er ook bij dat hij daar te jong voor is maar goed beetje kritiek kan nooit kwaad.

aub wel even goed lezen.

en lummeltje, tegenwoordig zie je dat veel mensen stiekem gebruiken ook al op jonge leeftijd helaas, met een goede begeleider kan je heel ver komen maar vaak word het in een hoekje gestopt en gaan mensen zonder dat ze weten wat ze doen stimulerende middelen gebruiken helaas. Op jonge leeftijd moet je dit zowieso al laten zitten maar je kan mensen beter wat info geven en er openlijk over praten dan dat je alles negatief ziet. het zou ook erg slecht zijn als hier iemand een post leest en vanuit die post gaat gebruiken.

ik wens hem ieder geval heel veel succes en sterkte.
                Last edited by goldgear; 13-10-2012, 09:39.
                www.goldgear.webs.com

Comment

Siegfried,
                  Net als Kevster heb ik heel veel respect voor wat je al hebt bereikt. Je zal vanzelf meer vulling krijgen bij juiste training, voeding en rust en dan zal je huid ook weer strakker gaan staan.
                  Ik vind het geweldig dat je het idee van steroiden hebt laten varen..
                  Hou vol, met je doel voor ogen. Ook jij zal er komen.

Comment

eventueel een hele lage dosis hgh zou heel misschien wat kunnen doen omdat dit je huid strak trekt bij een lage dosis maar a.s. vind ik persoonlijk geen optie voor je ook nog omdat je erg jong bent.

Sorry kerel, maar ik lees het toch echt zo..
                    Komt misschien door het woord: maar?

Comment

---

misschien was ik wat te snel met typen hiermee, iedereen weet dat vaak hgh pas na de a.s. komt dus om alleen al te starten met hgh zonder iets en op zo'n leeftijd is niet aan te raden.

excuus als het verkeerd geschreven is want wil niet iemand aan dit middel zo maar werken, het is meer bedoeld zo van, heb je geen andere keus meer op een gegeven moment kan je dat eens proberen.

maar goed bij deze dan recht gezet.
                      www.goldgear.webs.com

Comment

Originally posted by goldgear View Post
                        je zou eens een tijdje cardio kunnen gaan doen met aangepaste voeding om te kijken hoe je lichaam hierop reageert.
                        Waar denk je dat ik in godsnaam de afgelopen 3 jaar mee bezig ben geweest? Mn training en voeding zit dik in orde, dit is door menig mede lid bevestigd. Bij mij is de frustratie gewoon hoog juist omdat ik zo goed m'n best doe en de huid blijft hangen. Ben nu sinds dinsdag begonnen met 500-600 kcal meer te eten als dat ik deed tijdens het afvallen en ben dus begonnen met een (clean bulk). Merkte gisteren bij schouders al een flinke kracht toename dus heb weer een goede motivatie om door te zetten. Steroiden en andere troep laat ik dus sowieso voor nu nog achterwege. Geloof er trouwens niet in dat er wondermiddeltjes zijn om huid strak te laten trekken. Enige oplossing is massa opbouwen en daar ga ik nu voor.

Comment

Van de een op de andere week 600kcal meer eten, is wel erg veel. Zonde. Jij kan (zeker nu) ook met minder nog wel kracht en massa opbouwen, dan zet je minder vet aan.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dit is hoe je er nu ongeveer bij staat toch? Want eerlijk gezegd vind ik daar weinig hangen voor iemand die zoveel gewicht is kwijt geraakt. En vind ook dat je bizar droog staat voor iemand die zoveel gewicht heeft verloren, helemaal in zon korte tijd.

Heb je dat eigenlijk helemaal op eigen kracht gedaan? Als in, medische hulp of wat dan ook?
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Je moet wel nagaan dat ik daarvoor aan het 'cutten' was he.
                              Ik zat op 2400 kcal, heb dit omgegooid naar 2800-2900. Zo gek veel is dit niet.
                              En daarbij eet of drink ik geen rare dingen ernaast. Zie ook wel eens bulkschema's met rare producten met veel suikers enz. Ik eet schone suikervrije producten met veel eiwitten en heb mijn aantal % kcal verdeling goed zitten dus echt vet zal ik nooit worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X