Ik hoorde van dit product, die je via injectie in de buikplooi moest spuiten, mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en hier meer over kan vertellen ?
Vloeibare Clenbuterol
Collapse
X
-
Je kunt je beter afvragen of het wel zo'n jofel middel is macoe10....
Clenbuterol is een zgn bèta-2 agonist dit zijn speciale stoffen die aangrijpen op de bèta-2 receptoren. En werd gebruikt tegen astma om de longen open te zetten. In Nederland word het niet meer als geneesmiddel voorgeschreven. Het word nog gebruikt bij koeien als geneesmiddel.
Het is nog onduidelijk waarom spieren groeien door dit middel, daar het niet zozeer anabool werkt maar eerder antikatabool. Het schijnt eiwit afbraak te remmen.
In andere landen waar het nog wel word gebruikt als geneesmiddel, word het alleen uit hoge nood 1x gebruikt.
Het nadeel van clen is: het werkt in op het autonome zenuwstelsel, je mag bij gebruik van rekenen op n knallende pijn in je kop, duizelingen misselijkheid en het trillen van de spieren.
Ergere reacties zoals hartritmestoornissen en hartcontracties kunnen samen met het wijder worden van de bloedvaten hele nare gevolgen hebben....
Als ik jou was, rende ik er heel snel aan voorbij... Het is rotzooi.
-
-
Originally posted by macoe10 View PostOk thanks voor de adviezen
Maar zijn er ook mensen met positieve ervaringen....??Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostJe wilt meningen, die krijg je en dan wil je alleen mensen met positieve ervaringen? Spuit het gewoon in, dan kun je het wachten op positieve reacties besparen
Geloof dat er meer kans op antwoorden bestaat wanneer deze vraagstelling op dutch bodybuilding wordt geplaatst.
Comment
-
euhm nee niet echt, ik wil het eigenlijk horen van ervarings deskundige en niet van mensen die het nodig achtten om mensen af te vallen via internet, terwijl er doodnormale vragen gesteld worden....er is een groot verschil of iemand het zegt , die het ook daadwerkelijk gebruikt heeft of iemand die iets zegt die het eigenlijk nooit zelf gebruikt heeft, maar eigenlijk maar interessant wil doen via " horen zeggen "
wat is het verschil dan ook met clen in tabs en deze vorm.....?? blijft dezelfde substantie
Comment
-
Ik snap je. Aan de andere kant kan ik je, om het overdreven te stellen, prima adviseren als je overweegt heroine te gaan gebruiken, zonder eerste hand ervaring te hebben...
gain is pain gebruikt trouwens clen als ik het goed heb, mss moet je even bij aankloppen voor een meningBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment