M1-t kleine pro-hormoon kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik denk dat je het wel aankan...

Als je na deze kuur maar de goede dingen doet en niet te hard van stapel loopt...

Ik wou dat ik er zo uit zag op me 18de man.

Ga zo door jongen

dat buikie train je wel weer weg, weet ik zeker.

greetz T
    185 cm
    100 kilo +/-
    17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
    Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

omdat ik al verw8tte dat iedreen op me leeftijd af gaat reageren.van blabla dat weet ik nu wel een keertje....ik heb liever iets van war ik aan moet denken en op moet letten tijdens trainen ofzo tips en tricks.Zijn genoeg jongens van mij leeftijd die het gedaan hebben.magoed.... ik ga dus proberen om er wat leuks van te maken

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Jan. 28 2005,00:42)]DUMBASS  Maar goed je had beter aan de dianabol kunnen gaan maarja daar zit je nu niet meer op te wachten...
        Dit is gewoon methyltest volgens mij? moet je zeker wel wat op kunnen pakken alleen 3 weken is wel erg kort... maar we zullen wel zien.... en de dosering is die ook niet aan de lage kant? onderdruk je nu niet alleen je eigen test aanmaak?

anyways veel succes...
        Dit is Methyl 1 testosteron dus geen Methyl testosteron!!!
        Zit een groot verschil tussen...1 Test. is veel effectiever dan gewone methyltest.

En 15 mg is een redelijke dosis (aangeraden wordt 10mg= neveneffecten nihil)
        Ik ga volgende winter voor 5 weken 10 mg en ben benieuwd naar je resultaten.

@ xeno

NAKUREN !!!!

grtz

Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Succes en hou ons op de hoogte

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Zou inderdaad nakuren als ik jou was, 2 weken nolvadex is zat.

Succes verder!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jah lijkt me ook beter had verw8 dat het niet nodig was maar het is idd wel sterk dit spul...dus word gewoon nakuren.. .

Comment

Verdorie Xeno,jij groeit als kool man!!

Nice stats btw

Jeof
                If you wanna get big...
                You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 28 2005,13:17)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Jan. 28 2005,00:42)]DUMBASS  Maar goed je had beter aan de dianabol kunnen gaan maarja daar zit je nu niet meer op te wachten...
                  Dit is gewoon methyltest volgens mij? moet je zeker wel wat op kunnen pakken alleen 3 weken is wel erg kort... maar we zullen wel zien.... en de dosering is die ook niet aan de lage kant? onderdruk je nu niet alleen je eigen test aanmaak?

anyways veel succes...
                  Dit is Methyl 1 testosteron dus geen Methyl testosteron!!!
                  Zit een groot verschil tussen...1 Test. is veel effectiever dan gewone methyltest.

En 15 mg is een redelijke dosis (aangeraden wordt 10mg= neveneffecten nihil)
                  Ik ga volgende winter voor 5 weken 10 mg en ben benieuwd naar je resultaten.

@ xeno

NAKUREN !!!!

grtz
                  En wat zou volgens jou het verschil moeten zijn? Als je het over atomen heb dan is het dus precies hetzelfde want 1 word nooit geschreven...

Maar het blijft een sterk spulletje het is volgens mij heftiger als dianabol...dus ben benieuwd...
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Kleine Update: Training van vanavond ging exht fuckin relaxed borst en biceps deed ik...ik deed dumbelldrukken met 36 en 40 kilo 3x8.we hebben neit hoger dan 40 :<...schuinbankdrukken al 10 kilo meer..... biceps oefening ingn ook vet lekker..armen werden zo rond als een voetbal.en keihard...killer training vanavond hopelijk krijg ik dat ook zo in de rest van de trainingen...

Greetz

Comment

Gaat lekker xeno, dit weekend dus ook van de drank afblijven

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

gaat lekker man ik ga je logje volgen ben benieuwd naar je resultaten

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Jan. 28 2005,21:38)]Gaat lekker xeno, dit weekend dus ook van de drank afblijven

Grtz..
                          harold met dit spul blijf ik wel va nde drank af.....dat ken gevaarlijk zijn volgens mij..en wil er alles uithalen...hoe ik me spierbal vanavond in de spiegel zag wil ik graag nog ff 3 weke nvan genieten

Comment

Resultaten klinken goed. En ongezond... dat is het allemaal niet te weinig. Uiteindelijk gewoon hopen dat je mazzel hebt en alleen de voordelen meepakt. Groeten

:groeten

Comment

sorry ik begrepe je ff verkeert

Comment

nvt. later weg geedit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X