Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
updatejuh: voel me gewoon nu weer zoals normaal..slapen gaat gewoon weer goed me lichaam is er al aan gewend ..deze week weer lekker hard trainen en we zien wel
in me bicep doet zeg maar me spier pijn......met de liggende dumbel fly heb ik die verrekt pijn is nu wat minder ken er denk wel mee trainen maar ik kijk wel uit..wel jammer dat ik niet uit me max ken gaan..heb nog geen 1 training tot me max kunne gaan :<...heb ook al wat halve trainingen gehad... maja goed...ben 2 kilo aangekomen tot nu toe.hopelijk is die pijn in me rechterarm morgen weg.
vind het anders vet ### gaan...heb nog niet me max kunne halen had gister echt een belachelijke training kon net zo goed thuis blijven dan gain ik nog meer zonder te trainen ga vanavond echt gewoon slopen..
Me hele kuurjte benk beetje aant verneuken...heb maandag me arm geblesseert. :<....gister wa shalf weg en probeerde te traine en het schoot er weer in me rechterarm heb dus gewoon op bed even gelegenen alles om te laten rusten vandaag doet het nog pijn.gelukkig doe ik benen en beetje schouders vanavond..ben overigens wel 3 kilo aangekomen van 89 kilo naar 92 kilo in 1 week.Das het enige nog wat me een beetje opvrolijkt.
ik heb al informatie gedaan ik trek hem maar 1 week door doe de max van 4 weken.... want anders is het niet veilig meer ga hem die vierde week wel op 20mg zetten dan en echt alles eruit halen..gewoon... Been......ik vind het zonde als ik er niet voldoende uithaal...
ben idd erg vatbaar maar vind het gewoon ### dat ik speciaal nu weer zo een ### miniblessure op moet lopen gvd.....ben gevoelige jongen ook :x
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment