M1-t kleine pro-hormoon kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bf is ook wel omhoog gegaan de laatste tijd he, je benen lopen wel een beetje achter of zie ik dat verkeerd.
    En ik zie wel waar die 2 kilo zitten volgens mij op je rug zijn die puisten.

Ik zie inderdaad wel wat vooruit gang
    .
    Kan je eens vertellen wat deze 2 kilo nu gekost hebben?

GRtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

daar ben ik ook wel benieuwd kan je dat met een pm sturen heb namelijk geen idee wat zo iets kost

rug is idd wel groot gewoorden hoor
      Who's the Chef

Comment

harold viel me ook op je benen lopen echt heel erg achter. je ziet wel dat je bent aangekomen. alleen je bf is ook flink gestegen. op hoeveel % zit je nu?? suc6 met cutten.

Comment

Benen lopen idd achter.....ben er ook mee bezig om ze goed te trainen maar zal met de jaren wel goedkomen..bodyvet geen id...ik ga gewoon cutten en net zolang door tot ik me washbordje zie.Denk dat k rond de 15 - 18 vet zal zijn.Achjah die paar pukkeltjes moet er wat voor over hebben heh..Nu ik gestopt zijn zullen ze ook binne 1 a 2 weekies weer verdwenen zijn dus maak ik me niet druk om.Ben wat massaal en breder geworden vink zelf..dus het was niet voor niets.magoed heb zometeen nog zo een potje over .Ik ga in iedergeval nu eerst over 2 weekies cutten na me nakuur en daarna zien we wel..pro-hormonen zijn leuk maar denk dat je meer zal hebben aan echt as.

Greetz

Comment

Waarom is op alle foto´s behalve de eerste je gezicht zwart gemaakt? Was je zulke gekke bekken aan het trekken?

Massa begint idd al aardig te komen, nu flink cutten bij de love handles.

Succes
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

gekke koppen idd en geen haar gekamt etc..majagoed....eersdt nu dus wat lager in vet....en daarna mss ff weer wat aanbouwen en dan vind ik het wel genoeg voor mezelf....ga ik wat rustiger aandoen en bijhouden...wezien wel..ben al tevrede met 18 jaar en dit lichaam.

Greetz

Comment

Je bf zit boven de 18% gozer, 20% komt eerst ben ik bang.
                Zie ook zeker vooruitgang en wat je benen betreft zijn ze duidelijk droger dan de rest van je lichaam. Vertekend dus ook enigzins.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hmmmm...heb dan wel heel erg hard gebulkt.....dat word dus Cutten voor me leven haha ...heb ik weer wat te doen..

Mr.C : zal ik gelijk beginne met cutten of eerst w8ten tot me nakuur klaar is

iemand tip wak nu ht beste ken doen want ben een beejte in een dip weet ff niet wat het beste is

Comment

Als je je gewonnen massa nog wil vasthouden moet je eerst ff nakuren en het liefst nog ff doorbulken....
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• nog meer bulken zit al op 20% vet man..hmmm...naja ik doe dus wel ff 2 weken wachten voordat ik begin met cutten..Maar ben ook bang dat ik al me massa verlies ben nu lekker breed ventje hjoop niet dat ik teveel verklein

Comment

• Zou zeker de eerste 4 weken iets boven je behoefte blijven zitten en doortrainen zoals je nu doet. Daarna geleidelijk verlagen en cardio toevoegen.
                        Denk dat het best mee gaat vallen dat droger worden het is er ook relatief snel aangekomen namelijk.

Zou zeker niet in een dip gaan zitten daarover hoor!

Greets...

Comment

• neehoor valt ook wel mee...ben alleen beetje moe geraakt van dat spul....denk ook wel dat ik het snel weer droger krijg ... dus ik neem je raad aan en ga 2-4 weken lekker zo doortrainen en daarna behoefte omlaag doen.. thx..

Comment

• Verstandig besluit als je je gains niet weer meteen kwijt wil..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X