M1-t kleine pro-hormoon kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ZOu idd gewoon even een paar dagen rust pakken, zodat je hersteld bent. Als je blijft kwakkelen, word het of erger, of je hebt er last van bij andere trainingen, waar je zelf dan ook weer gek van word. Een paar dagen rust wil niet zeggen dat je gelijk achteruit gaat.

Grtn
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

I know maar tis lastig.........als je net bezig bent met dat spul..overigens me arm voelt ok en ga vanavond proberen te trainen...anders dit weekend lekker rusten en niks doen zit niets anders op....

Greetzz

Comment

gewoon benen trainen en je buik
        Who's the Chef

Comment

Update : Ik kon gewoon me armen trainen en hoe....!!!!..... ik deed 10x80 kg bankdrukken toen 8x90 kilo endaarna 4x100 kilo benchpress me kracht is opeens stukkie vooruit gegaan .schuinbankdrukken lukte me 80/90 erna ok wel maja kracht was toen wel beetje op hehe...Voor de rest ging me arm en borst trainign weer goed ik ga zondag ook weer trainen om toch deze week weer een beetje goed te maken enzo...Ben blij dak weer in de race ben.Kuurtje gaat dus doortrekken worden word dus uiteindelijk 4 weken kuur. ga nu 2 weken 20mg nemen dus 4 tabs..Voel niks mer van de bijwerkingen ken alleen nog maar sterker en breder worden denk ik .affetoe wel knallers van pukkeltjes maar ach....wat wil je ....laaatste 2 weken ga ik knallen..en hopelijk nog wat extra pondjes erbij pakken...

Greetz

Comment

waar heb je die kuur gekocht en het merk? zoek me rot op internet maar kan niks goeds vinden, hoop dat je er goed op gaat

grtz. P

Comment

Dat gaat dus goed,man!

Eerst was je record 1x 100 en nu 4x 100,dat is vet goed hoor!!

Moet ik nu mn mening bijstellen en ook maar aan de prohormonen gaan dan?

Ik koop morgen gelijk 6 potjes van die bagger en begin met 100mg per dag!

Gaan met die banaan!!

Comment

haha arie....het werkt wel ok...ik ben gen kenner nog van andere roids .... maar vooralsnog vind ik het wel goed werken dit spul...had er nog meer van verw8 maja heb nog 2 weken tegaan..en als me kracht zo vooruit blijft gaan hoor je ome xeno niet klagen

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 04 2005,23:57)]Dat gaat dus goed,man!

Eerst was je record 1x 100 en nu 4x 100,dat is vet goed hoor!!

Moet ik nu mn mening bijstellen en ook maar aan de prohormonen gaan dan?

Ik koop morgen gelijk 6 potjes van die bagger en begin met 100mg per dag!

Gaan met die banaan!!
                  100 mg maar arie??

of 100 mg smorgen smiddags en savonds
                  Who's the Chef

Comment

Daar ben ik nog niet over uit

Misschien stamp ik ze wel fijn en vermeng ik het zodat ik het kan injecteren

Comment

Werk jij nog zonder infuus dan..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 05 2005,11:14)]Werk jij nog zonder infuus dan..

Greets...
                          Ik heb het geprobeerd maar ik raakte verstrikt in alle slangetjes dus pomp het nu met een hogedruk spuit erin!

Comment

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ging dus lekker de laatst training, ik zou je niet teveel concentreren op de hoeveel kg. Maar op de juiste uitvoering ervan. Tijdens de kuur voel je jezelf als de hulk en wil je alleen maar meer gewicht weg duwen.
                              Maar hierdoor loopt de kans op blessure ook op, want je lichaam moet ook wennen aan de gewichten.
                              Als je zwaarder kan moet je het doen natuurlijk, maar pas wel op voor blessures.

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

jep harold...... morge op maandag me derde week dosering naar 20mg.... en dan 2 weken proberen goed uit te trainen en nakuren......ben nu eiglijk al tevreden hehe...na de kuur ga ik me maar is kutten want dit ken zo niet meer.. ga met vakantie naar italie dus moet er met die tijd wel strak bijlopen..

Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X