Hcg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hcg

Ik begrijp dat je HCG gebruikt als je ballen in knikkers zijn veranderd of om dit te voorkomen.
    Maar is er een soort leidraad wanneer je hier voor kiest
    bvb als je testo neemt bij een bepaalde dosering, kan me namelijk indenken dat het bij een winny only niet nodig is.
    Of moet je het eigenlijk altijd bij de hand houden?
    A.K.A. Jonah Lomu

dat laatste klinkt heel verstandig. Bij de hand houden, dus! de een is er wat gevoeliger voor dan de ander. Arie heeft bijv. nooit last, zo heeft 'ie al eerder verteld, terwijl hij toch een grootverbruiker is, om maar eens een voorbeeld te noemen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

wat is hcg ??
      Who's the Chef

Comment

de stof humaan choriongonadotrofine (hCG) komt uit de urine van zwangere vrouwen. Deze stof simuleert de werking van het LH hormoon, en zorgt evoor dat de ballen tijdens de kuur niet gaan krimpen.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

De leidraad is inderdaad simpel, als je last hebt van krimpende ballen is het verstandig om hcg te gebruiken.
          Overigens is het bij hoger gedoseerde kuren vaak sowieso wel aan te raden, omdat het ook het herstel achteraf bevordert. Exacte doseringen zijn eigenlijk niet te noemen omdat het best wel verschilt per persoon...

Comment

Maar stelt hcg het herstel niet gewoon uit, wanneer je stopt val je terug in het oude patroon

Grtz
            stil growing

Comment

Volgens Peter vd Zon wel,Snipke.

En wat Symmetry al zei;ik ben nu al meer dan 4 maanden bezig en alles is nog steeds okiedokie

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 01 2005,04:42)]Volgens Peter vd Zon wel,Snipke.

En wat Symmetry al zei;ik ben nu al meer dan 4 maanden bezig en alles is nog steeds okiedokie
                Wat al heel klein is kan niet meer krimpen he arie, dat wist je toch al

Grtz
                stil growing

Comment

Comment

Comment

komen ze niet vanzelf weer terug in de oude staat na je kuur dan
                      Who's the Chef

Comment

Normaal gesproken wel maar je eigen test hersteld ook wel weer zonder nakuur...

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X