Een vriend van een vriendin van me die heeft een vriend en die op internet las dat T3 gezond is, true story
anavar kuur mix met ..?
Collapse
X
-
Een gezonde schildklier geeft het hormoon geleidelijk af.
Het Geslikte T3 hormoon word snel opgenomen in de darm, en werkt snel als actief hormoon.
Het heeft n zeer korte halfwaardetijd en door de snelle opname onstaat er een hormoonpiek waarvan ze nu nog steeds niet weten wat het met je organen en weefsel doet.
Zelfs n zieke schildklier die teveel aanmaakt veroorzaakt geen hormoonpieken.
Het is bewezen dat hormoonpieken voor hartproblemen kan zorgen en n hogere hartslag. De hogere hartslag kan weer een tekort aan zuurstof in het bloed veroorzaken wat weer kan resulteren in hartritmestoornissen. Bij mensen waarbij het hart al niet 100% in orde is kan het zelfs resulteren in een hartinfarct..
Weer zeg ik dan, nooit gaan zitten kloten met hormonen als je niet 100% weet wat het doet.
Hormonen zijn geen steroiden. Wat je met hormonen verziekt krijg je nooit meer omgedraaid. Het is dus niet meer omkeerbaar.
Comment
-
Originally posted by koc22 View Posteerste gedeelte is bruikbare info, het tweede gedeelte is een duidelijke weergave hoe men denkt te moeten reageren hier.
Zonder respect geen voetbal"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
jij als ervaren lid, zou juist een voorbeeld functie moeten hebben, als ik de behoefte heb om afgezeken te worden dan vraag ik daar wel om. Iemand iets bijbrengen kan ook op een respectvolle manier lijkt mij....alleen lijkt dat soms hier op een utopie.
reacties van knulletje zijn bruikbaar
Comment
-
Originally posted by koc22 View Postjij als ervaren lid, zou juist een voorbeeld functie moeten hebben, als ik de behoefte heb om afgezeken te worden dan vraag ik daar wel om. Iemand iets bijbrengen kan ook op een respectvolle manier lijkt mij....alleen lijkt dat soms hier op een utopie.
reacties van knulletje zijn bruikbaarTrain hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by koc22 View Postjij als ervaren lid, zou juist een voorbeeld functie moeten hebben, als ik de behoefte heb om afgezeken te worden dan vraag ik daar wel om. Iemand iets bijbrengen kan ook op een respectvolle manier lijkt mij....alleen lijkt dat soms hier op een utopie.
reacties van knulletje zijn bruikbaar"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe mag al mijn oude posts doornemen, en je zult zien dat ik niemand loop af te zeiken die een normale houding aanneemt. Ik vind dat je een uitzonderlijk defensieve houding aanneemt over de kuur van je vriend, terwijl je daar geen goede argumenten voor aan kunt voeren. Hoewel mijn voorbeeld van 4g test/w een in extremo argument is, geeft het wel goed aan dat de gedachtegang (resultaat is de maatstaf) een belachelijke is. Dat is waarom ik er dwars in ga. Als jij meent dat je nog steeds gelijk hebt, be my guest. Maar zo lekker van de toren blazen, omdat je de toon niet kan scheiden van de inhoud, met name de steekhoudendheid van de argumenten, is gewoon onzin.
Ik zelf heb altijd topsport gedraaid, waar ik toen wel de juiste mentaliteit had met name mbt voeding. Nu is het anders, werk, kids, en nu "geniet" ik van het eten haha. Voordat ik weer de juiste discipline kan vinden mbt tot voedsel lijkt voor mij gebruik van aas niet nodig, niet zinvol. Er is veel literatuur te vinden op internet, er zijn veel voor stemmers , maar ook veel tegen stemmers....
Comment
-
Originally posted by koc22 View PostEr is veel literatuur te vinden op internet
Owja, en mijn advies: laat die vriend lekker zelf een account aanmaken. 't Is niet jouw gevecht, right?Last edited by scoobydoo; 17-12-2012, 03:05.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by koc22 View PostEen juiste conclusie "het kaf van de koren " scheiden. Maar zijn er ook mensen, die zich zelf als ervarings deskundige kunnen noemen met betrekking tot de middelen in deze topic
Al met al heb jij toevallig net de aandacht van de betere leden hier. Maak er dan ook gebruik van door wat moeite in je topic te steken. Doe op zijn minst de basis aan research etc.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostEufenistisch uitgedrukt denk ik toch dat general bij de figuren op dit forum hoort met wat meer kennis. Robbie hoor ik wel altijd hard van de toren blazen wat niet slim is, maar verder niets. En knulletje heeft in het verleden ook regelmatig nuttige dingen geplaatst, dus neem op zijn minst de moeite om naar hem te luisteren.
Al met al heb jij toevallig net de aandacht van de betere leden hier. Maak er dan ook gebruik van door wat moeite in je topic te steken. Doe op zijn minst de basis aan research etc.
Comment
-
Originally posted by koc22 View Postkijk dat is een reactie waar ik wat aan heb......maar zijn er ook ervaringsdeskundige onder degene die reageren ??
Je kan vanuit ervaring praten waarbij atleten zijn begeleid?
Vanuit studie?
Zelf gebruik?
Dan nog is het uiteindelijk wat het echt een waarde heeft, theorie kennis is leuk maar praktijk is anders omdat er zoveel variabelen zijn.
Praktijk kennis is nuttig maar ook daarin ben je niet 100% omdat daarin ook verl afhankelijk is van de persoon.
Begeleiding erin?Tis maar wat diegene verkoopt he?
Ik ben tegen gebruik, maar heb in het verleden wel gebruikt, nou kan ik je zeggen dat ik fan was van primo icm met anavar(ook winstrol geprobeerd maar was minder) met primo en anavar kon ik massa bouwen en cutten zonder spierverlies, wilde ik nog verder dan nam ik spiropent, helaas heb ik uit ervaring meegemaakt dat dat slecht is voor me hart.
Maar nu mijn trainingsmaatje van toen, op dezelfde kuur als mij gebeurde nada, hij reageerde op deca-50 om de dag en 20 mg winnie tab ed, en kon zo op den duur 215 banken, ging ook van 75 kg naar 98 kg met zelfs minder vet in 2 jaar tijd, mijn manier van trainen was toen al onbegrepen maar het werkte.
Ik kan zo nog tig vben geven maar uiteindelijk moet je een combi maken wat voor je werkt dmv mensen met ervaring en theorie kennis, laat bijv een knulletje de samenstelling opmaken en GenX waar het evt kan verbeteren, dan hen je van 2 werelden het beste.
Overigens de combi die me maatje nam werkte ook bij mij maar dat terzijde.
Wat ik ermee wil neerzetten is dat je niet altijd zeker weet dat het werkt wat iemand voorstelt.
Wie gebruikt er nou nog nandro P met para in een cut?Niemand, maar dat werkt als een gek."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
@ Robbie
Dank voor het compliment. Buiten dat, goede post."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
55 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment