Originally posted by Robbie1970
View Post
Als mensen dergelijke dingen roepen, gebruik ik altijd het volgende argument:
Er is een stof die, wanneer je het mengt met diverse andere stoffen, gevaarlijke basen of zuren vormt. Heck, met bepaalde metalen krijg je zelfs explosieve mengsels, of op brandende vloeistoffen zorgt het zelfs voor steekvlammen. Verder staat dit middel aan de basis van tal van andere gevaarlijke chemische reacties, en wanneer men deze stof splitst, ontstaan er (wederom) explosieve gassen. Bij een bekend ongeluk hiervan zijn zelfs 35 mensen om het leven gekomen. Verder is het bij overdoseringen dodelijk, en jaarlijks sterven duizenden mensen aan deze stof, omdat ze er teveel van binnen krijgen.
Maakt bovenstaande het dan nog verantwoord om in te nemen? Volgens de verfbussengast in ieder geval niet. Toch is het gelukkig legaal om dit gevaarlijk middel te nuttigen.
Originally posted by patricia
Originally posted by robbie
Ik weet er te weinig van af om er een inhoudelijk oordeel over te hebben, en dat hou ik graag zo. Maar iedere idioot kan bedenken dat je hiermee iets insinueert wat het niet is. En dat dat op een fora waar genoeg 14jarigen zitten, een beetje jammer is.
Comment