Hoeveel testo en deca kan je spuiten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel testo en deca kan je spuiten

Hallo,

Zoals meerdere mensen weten gaat het niet zo als gewenst met mij kuur. Nou heb ik even contact met mijn dealer gezocht, en die adviseerd mij om wat meer ml tenemen per week en het in 1 keer te zetten.

Nou zit ik al op de 2ml testo en 2ml deca per week. En hij zegt dat ik wel wat hoger kan gaan naar de 3,5ml testo en 3,5ml deca per week. En dit in 1 keer zetten, dus links testo en rechts deca. Of andersom hahahah

Wat zeggen jullie hiervan, het is de wel bekende uit Den-Haag. Volgens mij kennen jullie die wel. ********* komt voor in zijn naam.

Graag hoor ik van jullie wat een optie is...

Grt  

edit Curiosio: geen namen aub.

!Use my shit and feel the power!

wat zijn eigenlijk je kuur verleden?
    hoe staat het met je voeding?
    stress?  meschien

als dit je 1e tot 3e kuurtje is dan moet je zoiezo wel wat van 500mg test en 400mg deca en waarom zou je alles dan in 1 keer zetten per week dan krijg je veel te veel schommelingen in je bloedwaardes. ik hoop dat je echte gear hebt bro
    hoor het van je groet kevin  
    Benchpress 8 x 160 kg
    Legpress 10 x 400 kg
    Deadlift 1 x 275 kg
    _

Comment

Degene over wie je het hebt(gaat waarschijnlijk wel ge-edit worden)staat geloof ik niet bekend als faker dus denk op zich dat je spullen wel goed zijn,al weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk...

Ik lees in je andere topic dat je die testo al verhoogd hebt met 1ml en deca ook maar daar ga je niet binnen een week meteen wat van merken hoor....

Misschien dat je over 2 weken het verschil merkt maar ik heb mn twijfels toch een beetje omdat je nu ook met die ontstekingsremmers aan de slag gaat + het feit dat je dus toch wat pijn hebt dus je kan gewoon nog niet voluit gaan,kerel.

Ik ben normaal gesproken niet de moeilijkste wat kuren en grappen en grollen betreft maar ik weet niet of jij wel door moet gaan.....ben bang dat het uiteindelijke resultaat je toch wat tegen gaat vallen ook al gooi je de dosis omhoog.

Het enige wat ik je aanraadt als je echt die megapomp wil voelen om dan toch een tabsoort erbij te nemen maar je bent daar geloof ik net mee gestopt dus is het niet verstandig....als het je geen reet uitmaakt of je verstandig bent of niet zou ik zelf wat groffere maatregelen nemen en .....nee laat maar,ik moet maar wél verstandig zijn.

Wens je iig veel wijsheid en groei toe,kerel.

Comment

zit jij dan aan oxy te denken voor er bij arie?
        Who's the Chef

Comment

Huh

Ken jij gedachten lezen ofzo

Comment

als ik het zou kunnen zou ik denk niet in die van jou lezen

dan is het gelijk
            Who's the Chef

Comment

Maar wil er wel snel achteraan zeggen dat het gekkenwerk zou zijn met een ontsteking in je f likker...

Zou echt stoppen als ik pijn had

Comment

zou ik ook wel doen denk

als ik nu zonder dat ik met een kuur bezig ben al een week of 2 stoppen met trainen als ik last zou krijgen van mijn pezen voor dat het chronisch wordt.
                Who's the Chef

Comment

wow een erg serieuze post van arie
                  Ik ben het met arie eens, moet gewoon stoppen met je kuur en verder gaan als je weer normaal kunt trainen.
                  Dit schiet niet op..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zou inderdaad stoppen.
                    Kun je niet iets laten testen? Heb zelf eerder gehoord dat zijn spullen af en toe niet 100% zouden zijn..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hallo,

Ik wil even iets kwijt. Ik heb momenteel bijna geen last van me pezen. Ik ben ook nog niet begonnen aan de onstekingremmers, en heb me dosis verhoogt met 0,5ml.

Ik hoop gewoon dat het nog snel gaat werken, ik weeg tenslotte 105kg en ben geen kleine jongen, ben 1.93m lang.

Misschien moet de dosis bij mij gewoon iets hoger liggen dan een ander persoon. Of mijn lichaam maakt al veel testosteron aan.

Ik zet zondag nog een spuit met 3ml testo en 3ml deca en zet er vrijdag gewoon weer 1. Mocht ik volgende week nog niets voelen dan stop ik ermee.

Ik zit trouwens nog steeds aan de D-boll, ik neem die mooie roze thaise van 5mg per stuk. Neem bijna 50mg per dag duis dat zit wel goed. Is er misschien iets wat de testo, deca kan onderdrukken?

Nou hoor het graag en hou jullie wel even op de hoogte van de veranderingen....

Bedankt voor jullie reactie's en nog een fijne dag

Comment

Je spuit nu een veelvoudige van de natuurlijk aangemaakte test in je ####### dus dat is onzin.... je zou het altijd moeten merken.....behalve als het troep is dus...
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

je gebruikt nu geen ontsekings remmers meer, dus daar zal het niet aan liggen.
                          je bent nog steeds met de d-bol bezig, daarvan moet je zeker hard gaan als je op 50mg pd zit
                          je zet 750mg test en 600mg deca per week daar moet je ook zoiezo wat van voelen.

hoe ziet je kuur er eigenlijk uit totaal zou je dat kunnen posten in milligrammen pe week dan zouden we zeker kunnen zien als het aan de gear ligt want met deze hoeveel heden zou je echt wat moeten voelen en je kan niet zeggen dat je lichaam veel test aanmaakt want zoveel maakt ie nooit van zijn leven aan.
                          maar ik vrees het ergste voor je bro denk dan toch dat je spullen fake zijn.

maar ik weet niet hoe lang je al in de kuur zit.
                          meld dat even + je kuurschema.
                          dan is het over zichtelijker.
                          nog veel succes bro
                          groet kevin
                          Benchpress 8 x 160 kg
                          Legpress 10 x 400 kg
                          Deadlift 1 x 275 kg
                          _

Comment

Hallo,

Ik heb wel de laatste paar dagen zin in sex en meer dan normaal. Dus is wel het teken dat ik testo binnen krijg, maar misschien niet genoeg.

Nou ik wacht het volgende week even af en dan ga ik kijken of ik ga stoppen met de kuur en het misschien over een aantal weken weer op pak.

Mensen ik sluit hierbij de toppic en wens jullie een fijn weekend en jullie worden op de hoogte gehouden via mijn dagboek..

Comment

als je slim bent doe je er nog wel voor de zekerheid een nakuurtje achter aan bro.
                              als je wel meer zin in sex hebt maar niet zo hevig als het bij 750mg test moet zijn dan ga je wel denken dat het zwaar ondergedoseeert is

meschien kun je je merknamen van je gear posten met de batch nummers.

dan kom je denk ik iets verder.

groet kevin
                              Benchpress 8 x 160 kg
                              Legpress 10 x 400 kg
                              Deadlift 1 x 275 kg
                              _

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...