Uitleg GHRP-6 (GHRH)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe krijg je dat geregeld bij je huisarts dan?
    Ik kan slechts gaan zeggen: ik wil steroiden gaan innemen maar ik wil me eerst even laten checken en doorlichten.
    Ze zien me al aankomen daar, ze zullen altijd zeggen meneer stop met de steroiden daar staan we niet achter en daarom liever geen bloedonderzoek. verzekeringstechnisch lijkt dit me ook niet handig want je bouwt toch een bepaald dossier op en je weet nooit hoe later de dingen in ned zullen gaan lopen...misschien dat ze ooit dit tegen je kunnen gaan gebruiken en zeggen van eigen schuld dikke bult, betaal de kosten maar zelf.
    Ik weet het niet hoor.

Comment

Niet best als je de huisarts niet informeert in je handelen, maar goed het is jouw lijf.

Comment

Huisarts heeft geheimhouding plicht, en anders kun je ook ergens anders een bloedonderzoek doen.

Comment

Hoe kom je daar bij optimus? Is een dokter zn eed dat hij jou goed verzorgt. Dus ook je gezondheid in de gaten houden. Of zegt jou dokter tegen iemand met lonkanker: oh je rookt, nou stop daar eerst mee en kom dan maar es terug. Waarom gaan denken dat hij zo reageert? Weet je helemaal niet. Missch heeft ie wel 20 zulke mensen. Je moet je beroerd voelen als je met een tennisbal in je reet heen kan en dan nog mag een dokter niet laten merken dat ie je heel raar kereltje vindt. Ik ben ook paar x geweest en hij glimlachte alleen maar en vertelde dat het niet zo kwaad kon (blijvende schade) als je op mijn niveau gebruikte dus niet je smoesjes aan ons vertellen gewoon gaan, zal je zien dat hij zegt dat je over poosje weer moet komen
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Niet best als je de huisarts niet informeert in je handelen, maar goed het is jouw lijf.
            Misschien niet, maar het eerste wat een huisarts altijd zal gaan zeggen is dat je maar moet stoppen....

Comment

Originally posted by bruce View Post
              Hoe kom je daar bij optimus? Is een dokter zn eed dat hij jou goed verzorgt. Dus ook je gezondheid in de gaten houden. Of zegt jou dokter tegen iemand met lonkanker: oh je rookt, nou stop daar eerst mee en kom dan maar es terug. Waarom gaan denken dat hij zo reageert? Weet je helemaal niet. Missch heeft ie wel 20 zulke mensen. Je moet je beroerd voelen als je met een tennisbal in je reet heen kan en dan nog mag een dokter niet laten merken dat ie je heel raar kereltje vindt. Ik ben ook paar x geweest en hij glimlachte alleen maar en vertelde dat het niet zo kwaad kon (blijvende schade) als je op mijn niveau gebruikte dus niet je smoesjes aan ons vertellen gewoon gaan, zal je zien dat hij zegt dat je over poosje weer moet komen

Een huisarts in ned? ze zullen altijd zeggen dat AAS slecht zijn. ik heb het er een keer met mijn arts over gehad en weet je wat hij zei? dat je er kanker van kunt krijgen klaar uit.
              denk je niet dat je hier in de toekomst USA toestanden gaat krijgen? de zorgkosten worden steeds duurder en net zoals ze nu bezig zijn om erg dikke personen meer te laten betalen in vliegtuigen zul je dadelijk zien dat de gebruiker/veroorzaker dus ook rokers meer premie zullen gaan betalen en misschien bepaalde risico sporters ook. pas geleden was er een discussie over op tv over dat mensen met een ongezonde levenstijl meer premie moesten gaan betalen.(rokers, mensen met overgewicht, alcohollisten enz)
              hetzelfde discussie ging er over of alcohollisten recht zouden hebben op een 2e nieuwe lever, want redeneert men het is hun eigen schuld.
              Ik verzin dit echt niet.

Comment

Dus jouw huisarts zegt zonder te onderbouwen dat je kanker kunt krijgen van steroiden,en dat ze slecht zijn?

Dan begrijp ik niet dat brandwondencentra en ziekenhuizen deze nog steeds gebruiken!
                Natuurlijk niet in de hoeveelheden die (wij) gebruiken maar toch.

Ga jij iemand die zich de tering sport en kuurt nu zitten vergelijken met n alcoholist?

Ik wil wel eens een gesprek met jouw huisarts hebben, en hem wat bijschaven in de middelen waar hij geen ene reet van snapt.. Ook mijn huisarts heeft er niet genoeg kijk op, maar heeft wel +- 25 sporters die hij in de praktijk krijgt, en mij weleens om hulp vraagt daar hij zelf geen advies mag geven. Hij geeft ze dan gewoon mij E-Mail adres voor n goed advies... Hij schuift ze dus gewoon door, ook omdat hij weet dat er genoeg sporters zijn die veel te veel middelen gebruiken, en hij er zelf niet voldoende van af weet...

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                  Dus jouw huisarts zegt zonder te onderbouwen dat je kanker kunt krijgen van steroiden,en dat ze slecht zijn?

Dan begrijp ik niet dat brandwondencentra en ziekenhuizen deze nog steeds gebruiken!
                  Natuurlijk niet in de hoeveelheden die (wij) gebruiken maar toch.

Ga jij iemand die zich de tering sport en kuurt nu zitten vergelijken met n alcoholist?

Ik wil wel eens een gesprek met jouw huisarts hebben, en hem wat bijschaven in de middelen waar hij geen ene reet van snapt.. Ook mijn huisarts heeft er niet genoeg kijk op, maar heeft wel +- 25 sporters die hij in de praktijk krijgt, en mij weleens om hulp vraagt daar hij zelf geen advies mag geven. Hij geeft ze dan gewoon mij E-Mail adres voor n goed advies... Hij schuift ze dus gewoon door, ook omdat hij weet dat er genoeg sporters zijn die veel te veel middelen gebruiken, en hij er zelf niet voldoende van af weet...
                  Goede en bijzondere huisarts heb je dan! je hebt zeker gelijk hoor maar bij de meeste artsen werkt dit echt niet zo helaas...

Comment

Je hebt toch ook een ziekenhuis waar ze een speciaal anabolen afdeling hebben?
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon zeggen dat je gebruikt en wilt weten of je nog gezond bent. Ik snap niet waarom er nu een hele discussie ontstaat in een soort welles nietes variant of je er kanker van kan krijgen etc. Kanker die je hebt kan verergeren ja. Maar als je t niet hebt gebeurt het ook niet. Aspartaam vreten kan je ook kanker krijgen, vlees met hormonen bewerkt. Ga heen zeg dat he gebruikt en vraag of je bloed mag prikken of je nog gezond bent. Doet hij het niet blijft hij zwaar in gebreke. Als hij begint te janken zeg je luister ik gebruik het al dus het is de bedoeling om te checken of ik gezond bent. Je kan wel nu zelf van alles bedenken wat hij kan zeggen maar dat zijn smoesjes om niet te gaan. Gewoon gaan dus.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik hoor hier eigenlijk niets dan positieve dingen over peps, maar wat zijn de downsides?
                        Pain is just weakness leaving the body...

Comment

dat ze nog in ontwikkeling zijn, en eigenlijk nog niet helemaal uitgetest zijn (volgens mij)
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

mja zo is het met alle shit die je koopt he, tenzij je op voorschrift legaal neemt
                            je weet nooit wat voor B-chemicus in zon underground lab ligt te koken he
                            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

nee peps zijn nog in ontwikkeling dat bedoel ik, zijn nog research peptides ofzo
                              heb me er niet echt in verdiept
                              vind het ook zonde van het geld
                              gewoon kuurtje is meer dan genoeg man
                              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                                nee peps zijn nog in ontwikkeling dat bedoel ik, zijn nog research peptides ofzo
                                heb me er niet echt in verdiept
                                vind het ook zonde van het geld
                                gewoon kuurtje is meer dan genoeg man
                                Zonde is relatief, met peps kun je beetje hetzelfde als hgh bereiken maar voor een fractie van de prijs.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X