Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon er af knippen, heb je er vanzelf geen last meer van!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Tis voor tegen dat het moest uitbreken, heb er geen last van maar vorige kuur had ik enorm gevoelige tepels, heb bang dat het deze keer erger is en zou ht toch bij de hand willen hebben. heb wel Klomen tabs liggen uit turkije voor na de kuur. helpt dit ook tegen gevoelige tepels dan en kan ik ze dan bij problemen tijdens de kuur innemen?
Is het niet gewoon zo dat het gebruik van nolvadex uitstel is. Je onderdrukt hiermee het vrouwelijke oestrogeen. Nolvadex is voor om dus te onderdrukken maar zo gauw je stopt met nolvadex zit het vrouwelijke oestrogeen nog in je lichaam en komt dus met het stoppen van nolvadex eruit. En komt het vrouwelijke oestrogeen dus op dat moment hoger dan je mannelijke testo. Ken dus ook iemand na jaren niet gebruikt te hebben kreeg die ineens last van gyno. Dus denk zelf dat het gebruik van nolva, clomid, proviron of andere middelen meer uitstel zijn. Als je gyno krijgt krijg je het gewoon en anders niet.
Greetz Gerwin
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Kan nooit komen door een kuur van jaren daarvoor..
Als je tijdens een kuur last krijgt en je begint meteen met nolvadex, 3 dagen 40mg en vervolgens 20mg per dag tot het weg is is het zeker geen uitstel.
Je schrijft als je last krijgt en je gebruikt gelijk de goede hoeveelheden nolvadex gaat het weg. Dit geloof ik nog maar hoe weet je zo zeker dat het dan niet weer komt. Je moet toch een keer stoppen met kuren of nolvadex slikken en dan. Kneem aan dat je vrouwelijke oestrogeen dan toch weer hoger komt als je mannelijke testo zodat je er weer kans op krijgt. Of zie ik dit verkeerd.
Greetz Gerwin
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment