Ivm het onderdrukken van je eigen test bij een oral only hangt het ook af of je je dagelijkse dosis spreid of in 1 keer neemt. Het gaat hier over middelen met een halfwaardetijd van 6u etc.
Oral only kuurtjes.
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostDex als ik je nou goed begrijp is het "probleem" dat je beschreef dat sommige orals je eigen test aanmaak onderdrukken en dat je dus beter orals + test kan zetten om er het maximale uit te halen. Dat bedoel je toch eigenlijk?
De ene oral leent zich daarvoor beter dan de ander, bepaalde middelen schijnen inderdaad weinig effect of een sub-maximaal effect te hebben als je ze alleen draait i.p.v. met test oid.
Ik ben het er deels mee eens, zoals ik al zei ik schrijf het adhv een artikel dat ik las, ik denk is een mooie discussie. Ik denk idd, dat het er vanaf hangt wat je neemt.
Originally posted by quibus View PostDex tegenwoordig wordt nakuren met nolva na winst geadviseerd lees op dbb maar stuk van XL dan zie je dat het wel degelijk nut heeft.
Kep vandaag weer is getraind dus ben in een serieuze mood XDLast edited by Dexie; 26-06-2013, 19:56.
Comment
-
Het is toch al zo lang duidelijk dat tabs leuk is voor 1 keer only om te kijken hoe het is... Daarna zal je aan de injets moeten gaan om echte massa erop te gaan plakken... En Dboll voordeel tegenover Winny is er genoeg met test e erbij..
Dboll 1 wordt je mega sterk van, meer gewichten pakken is meer massa pakken 2 je houdt wat vocht vast dus kans op blesures is minder, ook door de vocht minder snel verzeuring in de spieren.
Winny is leuk als je in de zomer lekker hard en straks in het pak wilt staan, meer dus om dieper te gaan cutten.. Voor de rest zie ik het nut niet echt in om verder winny te pakken tegen over bijv dboll of oxy..Een dag niet getraind...
Comment
-
Tabs is inderdaad leuk om een keer te proberen
In combinatie met test e zijn er inderdaad wel voordelen te bedenken met dboll(spreek niet uit ervaring) maar mijn vraag was meer wat het voordeel van dboll is tov winstrol als je alleen tabs neemt zonder iets erbij.
Zo begon Dexie zijn post ook volgens mij,ging over tabs tov injects.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Originally posted by frankey View PostDboll 1 wordt je mega sterk van, meer gewichten pakken is meer massa pakken 2 je houdt wat vocht vast dus kans op blesures is minder, ook door de vocht minder snel verzeuring in de spieren.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostNeh ik had eig dboll als voorbeeld moeten nemen, winstrol onderdrukt minder. Maar helaas zijn er zat van die gasten die ff snel 5kg willen pakken op dboll only.
Een collega van(21 jaar nu) me heeft al 2 zomers oxy genomen en deze week begint hij met dboll.
In 3 jaar geen stap verder gekomen qua massa en gewicht en kracht maar "als hij er in juli en augustus maar lekker vol bijloopt".
Tsjaa,wat moet je zo,n figuur nou uitleggen?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hoe kom je erbij dat je met bijvoorbeeld een normale dagelijkse dosering van 50mg niet boven je endogene aanmaak zit? Dan zou toch geen mens orals nemen? Je zit er wel degelijk boven.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment