kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ach wat intresseerd mij nou wat mede mannelijke krachttrainers van me vinden...
    vind je me een loser? Prima... vind je dat ik zwak ben omdat ik naar middelen grijp? Best....vind je me arrogant overkomen? Intresseerd mij dat...
    Echt... wat kan mij het schelen wat een vent denkt over mij... blijkbaar vinden hun het dus de moeite waard om over mij te praten irl...
    Alsof ik daar wakker van lig..

ik kuur momenteel alleen voor de looks.... dus kuur ik voor mezelf en voor het leuke uiterlijk waar vrouwen van vinden dat het sexy is... nou daar speel ik op in... wellicht wat middeltjes gepakt om dat te bereiken maar who the fuck cares? De een smeert een shitload makeup op haar harsens, de een die spuit wat in.. de ander doet weer een borstvergroting of een liposucie of een zonnebankje..

duss hoe 'naturel' zijn we allemaal dan....
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by rainman4 View Post
      Ach,ook al is het zinloos,ik vind de discussies af en toe wel grappig.

Misschien een idee voor de volgende bodynetmeeting om voor eens en voor altijd de discussies de wereld uit te helpen:

gebruikers tegen niet-gebruikers zeskamp!

Maar dan wel een verplichte aas- test vooraf.
      Zeg eens eerlijk, hoe kan je op iets getest worden wat een half waarde heeft van 30 minuten lol..igf-1 heeft ook maar een half waarde van 20 uur, dus....mag ik een vip undercover ticket?

Comment

• Originally posted by HDready View Post
        Zeg eens eerlijk, hoe kan je op iets getest worden wat een half waarde heeft van 30 minuten lol..igf-1 heeft ook maar een half waarde van 20 uur, dus....mag ik een vip undercover ticket?
        Hahaha,jij wel man,als youtube held!

Maar voor de twijfelaars onder ons: ik zorg voor een potje verse winstrol,dan kan je tot op het laatste moment nog kiezen bij welke groep je wil horen.

Het kan namelijk dat bepaalde haantjes op dit forum die niet gebruiken in real life tegenvallen.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
          Ach wat intresseerd mij nou wat mede mannelijke krachttrainers van me vinden...
          vind je me een loser? Prima... vind je dat ik zwak ben omdat ik naar middelen grijp? Best....vind je me arrogant overkomen? Intresseerd mij dat...
          Echt... wat kan mij het schelen wat een vent denkt over mij... blijkbaar vinden hun het dus de moeite waard om over mij te praten irl...
          Alsof ik daar wakker van lig..

ik kuur momenteel alleen voor de looks.... dus kuur ik voor mezelf en voor het leuke uiterlijk waar vrouwen van vinden dat het sexy is... nou daar speel ik op in... wellicht wat middeltjes gepakt om dat te bereiken maar who the fuck cares? De een smeert een shitload makeup op haar harsens, de een die spuit wat in.. de ander doet weer een borstvergroting of een liposucie of een zonnebankje..

duss hoe 'naturel' zijn we allemaal dan....
          Zo, jij bent wel heel eerlijk, kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dat zijn. Wel respect voor die eerlijkheid hoor

Alleen mascara vergelijken met anabolen? Ik begrijp je vergelijking wel hoor, maar qua gezondheid en risico's is het natuurlijk geen vergelijking

Originally posted by rainman4 View Post
          Maar dan wel een verplichte aas- test vooraf.
          Die stellen bij de naturel bonden al niets voor. Als je geluk hebt dan wordt iemand die extreem opvalt eruit gepikt, en daarmee houdt t op. Maargoed, zelfs als er gecontroleerd zou worden is het natuurlijk niet definitief een eerlijke strijd.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Ik vind dat je er eerlijk voor uit moet komen, lopen al genoeg opgeblazen gasten rond die all-naturel roepen, het niet zijn en gehele misplaatste beelden plaatsen voor mensen die er geen verstand van hebben of beginnen.
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
              Zo, jij bent wel heel eerlijk, kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dat zijn. Wel respect voor die eerlijkheid hoor

Alleen mascara vergelijken met anabolen? Ik begrijp je vergelijking wel hoor, maar qua gezondheid en risico's is het natuurlijk geen vergelijking

Die stellen bij de naturel bonden al niets voor. Als je geluk hebt dan wordt iemand die extreem opvalt eruit gepikt, en daarmee houdt t op. Maargoed, zelfs als er gecontroleerd zou worden is het natuurlijk niet definitief een eerlijke strijd.
              Patricia,
              wij als gebruikers hebben unaniem besloten dat jij bij zeskamp in ons ploegje mag!
              De uitzondering bevestigt de regel!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                Ik vind dat je er eerlijk voor uit moet komen, lopen al genoeg opgeblazen gasten rond die all-naturel roepen, het niet zijn en gehele misplaatste beelden plaatsen voor mensen die er geen verstand van hebben of beginnen.
                Ronnie Coleman, bijvoorbeeld. En Kai Greene.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Ghehe
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

• Ik stel Haci voor als scheids

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                      Ik stel Haci voor als scheids
                      Die is partijdig!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                        Ik stel Haci voor als scheids
                        Die is partijdig!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• @ eerlijkheid discussie: het lijkt me niet raar als je er af en toe over liegt. Bedoel, je zegt toch ook niet tegen je werkgever: 'ja sorry dat komt omdat ik kuur'?

Maar in je eigen privé omgeving lijkt het me niet meer dan normaal dat je eerlijk bent. Op DBB was heel lang terug ook zon soort discussie, dat ze zelfs tegen de partner niet eerlijk waren. Komop, waar ben je dan mee bezig? Nu weet ik niet wat voor bijwerkingen je ermee krijgt, maar áls iets wel mis gaat, dan lijkt het me wel zo handig als je omgeving (en zeker je partner waar je naast slaapt) weet wat die moet doen. Het grappige vind ik dat die gasten vaak het hardste schreeuwen dat ze weten wat ze doen. Maargoed, stel dat ze heel goed weten wat ze doen, dan is je lichaam toch nog niet te voorspellen? En loop je op die manier toch onnodig veel risico's?

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Ronnie Coleman, bijvoorbeeld. En Kai Greene.
                          Is omdat ze anders hun IFBB pro card kwijt kunnen raken toch?
                          Ik vind dat trouwens ook niet verkeerd. In Amerika is de sport veel groter dan dat het hier is, en dan hebben de pro's toch een voorbeeldfunctie.
                          Tjah iedereen weet wel dat het anders is. Maar hoe ziet iedereen het dan voor zich? Dat pro's complete kuurschema's laten zien die ook voor beginners te vinden zijn? Jochies van 15 die een impulsieve bevlieging hebben?

Originally posted by rainman4 View Post
                          Patricia,
                          wij als gebruikers hebben unaniem besloten dat jij bij zeskamp in ons ploegje mag!
                          *Doet vreugdedansje*

Comment

• Originally posted by rainman4 View Post
                            Patricia,
                            Ben er ook bij, P en ik zijn namelijk 2 handen op een buik!
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                              Ben er ook bij, P en ik zijn namelijk 2 handen op een buik!
                              Oh... noem je dát tegenwoordig een zeskamp? Het maakt me niet uit of het zijn buik is of jouw buik, maar ik doe niet mee hoor

Comment

• Zou het zelf niet aan de grotE klok hangen mensen van wie ik wil daar ze het weten of mogen weten denk ik wel. Verder geen ervaring mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X