kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cidious View Post
    Hoezo bepaal jij dat het nergens op slaat? Sinds wanneer ben jij hier een levensguru? sinds wanneer bepaal jij wanneer je stats hoog genoeg zijn om te kuren?

Waarom is het zo belangrijk voor je om mij te overtuigen?
    Ben ik een of andere levensguru? bepaal ik of je toe bent aan kuren?

Ik snap aan de reacties dat jullie erover liegen, die manier van overtuigen werkt niet en ik zou me teveel aantrekken wat mensen ervan zouden vinden?

Verdedig het niet zo, ik zal het toch nooit begrijpen.

OT: ik ga ooit met mn jeugdfitnessmaatje naar Arnolds goldgym en dan gaan we kuren, als ervaring, staat naast heroïne roken op mijn bucket list. srs

Een mens moet alles eens ervaren.
    Ssssmoking

Comment

Een drugsgebruiker kan ook een junk zijn, maar iemand die drugs gebruikt is niet per definitie een junk. Zo is dat ook met aas. Tuurlijk heb je uitschieters die het hele jaar on zijn en soms nog niet eens voor 50% weten waar ze mee bezig zijn en zo hun lichaam slopen.

Dat je 150kg moet drukken voor je begint met kuren vind ik ook onzin. Als jij gewoon een redelijke basis hebt en er voor kiest om te kuren en daarbij er voor zorgt dat je alles weet en goed uitgezocht hebt waarom niet. laat iedereen lekker in zijn of haar waarde.
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Alles is niet nodig, maar beetje van het leven proeven en genieten zie ik het kwaad ook niet van in. Tuurlijk zoek je dingen op waar je in kan blijven hangen, maarja thats life
        Een dag niet getraind...

Comment

@dinges zoals ik zei was een wedstrijdatleet, armen zijn ongeveer als mijn bovenbenen, maar als je denkt dat je alleen maar groeit met 150 kilo bankdrukken succes.
          verder geen zin om me ergens op internet te verdediggen waar ik dat thuis ook niet hoef..i'm out.

wil wel even tegen al die natty's die weer zo hoog van de toren blazen, pleur dan ook lekker op uit de AS sectie, wtf doe je hier als je niet kuurt en het zwak vind?
          ik vind heroinegebruikers triest, ik ga dus niet bewust op het heroineforum rondkijken.

Comment

Amen op de post van Kevster, mooier had ik het bij lange na niet kunnen vertellen

Bam discussie gesloten i'm out
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Hier het zelfde nr1 KEV !!
              Een dag niet getraind...

Comment

Ik gebruik ook geen AAS.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Juist. Zonder basis en ervaring weet je immers het beste wat werkt tijdens de kuur en wat niet. Elk lichaam is anders en heeft bepaalde dingen waar je wel/niet op reageert maar voor een kuurder maakt dat niet, zo zie je het toch? Gezondheidsrisico's ga ik het niet over hebben. Wel wil ik zeggen dat de meeste lager opgeleiden deze risico's onderschatten omdat het werkelijke besef niet aanwezig is. Door als 'personal trainer' te zeggen dat je liever gelijk begint met kuren geeft het signaal af dat je volgens jou niet veel vooruit kan gaan zonder. Hier ben ik het niet mee eens. Dit getuigt imo meer van onwetendheid hoe je naturel moet trainen dan of je wel/niet voor het gebruik bent (onder evt. voorwaarden).
                  Last edited by Kevster; 12-09-2013, 08:54.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Niet iedereen heeft de behoefte om het aan dr grote boom te hangen. Ik log om deze reden ook niet.. teveel wijsneuzen met meningen die zo irrelevant zijn als wat maar die ze niet voor zich kunnen houden. Loggen voegt voor mij ook niks toe. Ik hoef niet zonodig iets te bewijzen hier..

ik kan me voorstellen na kev zn verhaal te hebben gelezen dat hij hier ook geen behoefte aan heeft..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

FF zonder gekheid..waarom niet gewoon allemaal aan de peps en hgh? Niemand die ziet dat je kuurt geen bloedonderzoek dat er met zekerheid achterkomt...armstrong tour de France, als hij het niet zelf had toegeven zou niemand het weten, vrij dom achteraf gezien, was een duur geintje voor hem..

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        wil wel even tegen al die natty's die weer zo hoog van de toren blazen, pleur dan ook lekker op uit de AS sectie, wtf doe je hier als je niet kuurt en het zwak vind?
                        ik vind heroinegebruikers triest, ik ga dus niet bewust op het heroineforum rondkijken.
                        Sterke reactie! Goed onderbouwd, weinig krachttermen, zeer overtuigend.
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          @dinges zoals ik zei was een wedstrijdatleet, armen zijn ongeveer als mijn bovenbenen, maar als je denkt dat je alleen maar groeit met 150 kilo bankdrukken succes.
                          verder geen zin om me ergens op internet te verdediggen waar ik dat thuis ook niet hoef..i'm out.
                          U
                          Hahaha,luid en duidelijk subtiellus!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Marv View Post
                            Sterke reactie! Goed onderbouwd, weinig krachttermen, zeer overtuigend.
                            En weer ben je hier, het maakt jou ook allemaal niet uit he, wat moet ik onderbouwen je was toch niet te overtuigen?? toch kom je een paar keer per dag terug voor dit topic??
                            Het is mooi weer en dan denk je bij jezelf, he laat ik nog eens in de AS sectie kijken wellicht kan ik weer een beetje tegen de kuurders aan gaan trappen, je hebt gelijk man ik ga zo ook ipv naar het strand lekker bij jellinek staan en daar tegen mensen zeggen hoe zielig ze zijn.

Nou kom over een uurtje weer kijken man, kan je er weer op reageren ondanks dat het jou niet boeit....

Comment

Quibus is niets voor niets een Bodynet Held
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

quibus loopt iig niet de hele tijd anderen mensen te veroordelen omdat ze dingen anders doen dan anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X