kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha. Goed verhaal. Stuk korter dan dat van Anabolic dude.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Stelletje apen zijn we met zn allen.
      ik wil wel ff van de gelegenheid gebruik maken om deze community toch een paar veren in hun reet te steken. Ik ken niemand irl de deze sport beoefend dus jullie zijn mijn bodybuildwereldje.

Jullie motiveren me al jaren grooter te worden dan jullie allemaal
      Ssssmoking

Comment

• Lol die posts van die kerel ook op z'n eigen board, wat een groot ego die anabolicdude xd

Comment

• "What the fak, There's no need for drama, mama. I don't want to study, I just wanna party. Yo paso de todo." Do you know what a nini is? Je eigen nickname is ANABOLICDUDE het schreeuwt testosteron uit en nu ga je ook nog the moral knight uithangen..hier at this segment, anabolen segment dit gedeelte is voor wetenschappers/experimintologen, woordjes bedenk ik zelf, voor het geval dat ik geen goed, bescheiden nickname kan bedenken..ik denk niet dat wij je hier zullen missen.. misschien als kiespijn, figuurlijk gezien dan he? Snappie? Toedles..
          Last edited by Kevster; 12-09-2013, 08:58.

Comment

• Wat een kut topic is dit geworden...... kan ook niet normaal gaan hier ook he.....
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              Wat een kut topic is dit geworden...... kan ook niet normaal gaan hier ook he.....
              Waar zou dat toch door komen, kuurgebruik toegeven...je kuurgebruik toegeven...waarom zou je toegeven? Je moet het gewoon voor jezelf houden en achter de schermen doen wat je niet laten kunt..als je 10 kilo in 10 weken aankomt, is het dan ook niet makkelijk om te zeggen dat de spaghetti goed was.. als iemand je bewonderd glimlachen, bedanken en zwijgen.. zo kom je het verst.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                Wat een kut topic is dit geworden...... kan ook niet normaal gaan hier ook he.....
                Er is altijd wel iemand die de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok gooit!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Eens met gip. Net zoals 99% van de aas sectie hier, komen de haters haten en janken, lopen alleen maar mensen de grond in te trappen en te gallen als kleine kinderen.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                    Eens met gip. Net zoals 99% van de aas sectie hier, komen de haters haten en janken, lopen alleen maar mensen de grond in te trappen en te gallen als kleine kinderen.
                    Begrijp dat ook nooit zo goed. Ik ben met mezelf bezig en als iemand anders een goed fysiek heeft, prima voor hem maar het kan me echt geen reet schelen of die persoon wel of geen aas gebruikt. Het is ieders eigen lichaam, wie ben ik daar wat over te moeten vinden? Daarnaast zit het verweven met deze sport, dat is niks nieuws toch?
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Psies, "tik em aan".

ik snap gewoon niet waarom sommigen hierheen komen speciaal om te janken, ben je tegen gebruik of wil je fatsoenlijke feedback geven als non gebruiker, niks mis mee imo. Maar dat gejank en gesnauw naar elkaar. Lijkt hier gvd de kleuter school wel af en toe. En ik dacht jog steeds dat ik een van de jongste was...

Comment

• Ach,ook al is het zinloos,ik vind de discussies af en toe wel grappig.

Misschien een idee voor de volgende bodynetmeeting om voor eens en voor altijd de discussies de wereld uit te helpen:

gebruikers tegen niet-gebruikers zeskamp!

Maar dan wel een verplichte aas- test vooraf.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik zit aan de pro hormones dus natty. U mad
                          Last edited by Dexie; 01-08-2013, 18:00.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Ik zit aan de pro hormone, dus natty. U mad
                            Telt winstrol als gebruiken of niet?
                            Beetje schemergebied eigenlijk.

Anabolicdude wil scheidsrechter zijn!
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman4 View Post
                              Telt winstrol als gebruiken of niet?
                              Beetje schemergebied eigenlijk.

Anabolicdude wil scheidsrechter zijn!
                              Wie anders?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ja winstrol is gwn aas, kijk ik ben slim, neem beastdrol, veel betere gainz en eig geen aas xxx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X