Originally posted by inferno_0666
View Post
kuurgebruik toegegeven?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
-
Originally posted by Patriciaaa View Post
Is omdat ze anders hun IFBB pro card kwijt kunnen raken toch?
Ik vind dat trouwens ook niet verkeerd. In Amerika is de sport veel groter dan dat het hier is, en dan hebben de pro's toch een voorbeeldfunctie.
Tjah iedereen weet wel dat het anders is. Maar hoe ziet iedereen het dan voor zich? Dat pro's complete kuurschema's laten zien die ook voor beginners te vinden zijn? Jochies van 15 die een impulsieve bevlieging hebben?
Originally posted by haci View PostIk zie Ronnie Coleman en Kai greene geen videos maken met "IFBB PRO KAI GREENE NATURAL GRAPFRUIT CARNIVOR BEEF PROTEIN BUY NOW 2 GET BIGZ " als titel. Zij willen gewoon niet toegeven dat zij het gebruiken(dat weet je al natuurlijk), en zeg eens zelf, waarom zou je onthullen dat je iets illegaals neemt, het is zijn werk, zijn leven, hij blijft er heus niet wakker van liggen dat men denkt dat hij AAS neemt, en ze raken ook hun IFBB Pro card OF werden automatisch voor een jaar geschorts. Iemand als Jeff Seid bijvoorbeeld, die op Facebook/Youtube videos en zijn eigen website de hele dag door zegt dat hij Naturel is is pas iemand waar je kritiek op kunt hebbenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOh... noem je dát tegenwoordig een zeskamp? Het maakt me niet uit of het zijn buik is of jouw buik, maar ik doe niet mee hoor
Laat je niet gek maken,ik weet zeker dat het de verstandhouding tussen gebruikers en niet-gebruikers ten goede komt!
The usertjes against the losertjes!
Ik zorg voor T-shirts.
On topic;ik heb het tegen niemand verteld!Last edited by rain; 01-08-2013, 21:00.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hey nu we het over toegeven hebben he..Mijn ex dokter wist van mijn steroid gebruik af, had hem verteld en mijn huidige dokter ook. Ze weten dat ik het gebruikt heb en ik kom bij de dokter voor gynaecomastie en laat mij doorverwijzen naar de ziekenhuis omdat het iets anders zal moeten zijn omdat het zoo veel pijn doet...Kom ik bij de chirurg en die vraagt mij of ik anabolen heb gehad, ik zeg nee wel testosteron tabletten enzo. Ik maak er een heel verhaal van (ondertussen zit ik ook aan de hgh) en ik ben nu door het hele proces van bloedonderzoek en nacontrole heen. Als ik eerlijk had toegegeven van ja ik heb anabolen gebruikt en daarom dit en dat, zat ik nog met een goedaardige pijnlijke knobbel. Soms moet je wel liegen, ziekenhuis heeft nu een hele goede melkklier gekregen van me haha.. Het loont gewoon niet om over anabolen te spreken en het te verdedigen. Menig mens weet niet eens wat koolhydraten, vetten en eiwitten zijn. Wij weten meer over een menselijk lichaam dan een dokters assistense assistent. Wij hebben het digitale boek genaamd internet in handen. Maak er gebruik van toch?
Comment
-
Altijd kuurders vs mensen die niet kuren (lees: dus niet die tegen kuren zijn). En altijd kuurders die roidrage mode gaan terwijl ze helemaal niet lezen wat de ander schrijft. Zoals kojak ooit zei "Bodynet is vet cool!" Wie hier hebben echt een sick fysiek hier (gekuurd)? Kevster (heeft volgens mij gebruikt, nu dus niet, twice as nice) en ock2block. Of heb ik teveel verwachtingen?"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostAltijd kuurders vs mensen die niet kuren (lees: dus niet die tegen kuren zijn). En altijd kuurders die roidrage mode gaan terwijl ze helemaal niet lezen wat de ander schrijft. Zoals kojak ooit zei "Bodynet is vet cool!" Wie hier hebben echt een sick fysiek hier (gekuurd)? Kevster (heeft volgens mij gebruikt, nu dus niet, twice as nice) en ock2block. Of heb ik teveel verwachtingen?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by frankey View PostVind me zelf nu best sick fysiek hebben, op foto blijf ik stuk minder uit zien als rl..maar Fu dat. Ook het feit blijft paar kuurtjes betekend niet gelijk op wen cover kan staan.
10% homoRainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by frankey View PostVind me zelf nu best sick fysiek hebben, op foto blijf ik stuk minder uit zien als rl..maar Fu dat. Ook het feit blijft paar kuurtjes betekend niet gelijk op wen cover kan staan."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View Post@ eerlijkheid discussie: het lijkt me niet raar als je er af en toe over liegt. Bedoel, je zegt toch ook niet tegen je werkgever: 'ja sorry dat komt omdat ik kuur'?
Maar in je eigen privé omgeving lijkt het me niet meer dan normaal dat je eerlijk bent. Op DBB was heel lang terug ook zon soort discussie, dat ze zelfs tegen de partner niet eerlijk waren. Komop, waar ben je dan mee bezig? Nu weet ik niet wat voor bijwerkingen je ermee krijgt, maar áls iets wel mis gaat, dan lijkt het me wel zo handig als je omgeving (en zeker je partner waar je naast slaapt) weet wat die moet doen. Het grappige vind ik dat die gasten vaak het hardste schreeuwen dat ze weten wat ze doen. Maargoed, stel dat ze heel goed weten wat ze doen, dan is je lichaam toch nog niet te voorspellen? En loop je op die manier toch onnodig veel risico's?
Is omdat ze anders hun IFBB pro card kwijt kunnen raken toch?
Ik vind dat trouwens ook niet verkeerd. In Amerika is de sport veel groter dan dat het hier is, en dan hebben de pro's toch een voorbeeldfunctie.
Tjah iedereen weet wel dat het anders is. Maar hoe ziet iedereen het dan voor zich? Dat pro's complete kuurschema's laten zien die ook voor beginners te vinden zijn? Jochies van 15 die een impulsieve bevlieging hebben?
*Doet vreugdedansje*
Risico's worden veelal voor lief genomen onder de kuurders geloof ik, althans degene die ik heb meegemaakt. De wat wijzere laten alles wat nauwlettender in de gaten houden.
Ronnie coleman en kai greene, ik denk niet dat ze daar aan drugstesten doen op de olympia. Zou eerder denken dat hun niet over as gebruik mogen praten vanwege de supplementbusiness.
Volgens mij mbt tot die IFBB pro card is dat alleen voor die gasten die daadwerkelijk naturel wedstrijden doen, zoals Rob Riches bijvoorbeeld die laatst niet door een dopingtest is gekomen.
Kan het mis hebben hoor, misschien doen ze het wel. Maar tests doen op olympia lijkt mij hetzelfde als flitsers neerzetten op een F1 baan.. en zullen er nog maar bar weinig deelnemers overblijven.
* danst ongevraagd mee*Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostExcuus, jij staat er ook sick bij. Ook gipje. Blijven er weinig over. Wil geen nieuwe discussie aanwakkeren of mensen op hun teentjes trappen. Mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen doen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostExcuus, jij staat er ook sick bij. Ook gipje. Blijven er weinig over. Wil geen nieuwe discussie aanwakkeren of mensen op hun teentjes trappen. Mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen doen.
Originally posted by pescatore View PostIk begrijp niet zo goed wat je zegt, srs. Bedoel je dat er veel kuurders zijn maar weinig goeie fysieken?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk begrijp niet zo goed wat je zegt, srs. Bedoel je dat er veel kuurders zijn maar weinig goeie fysieken?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Beste kun je het niemand vertellen, krijg je tenminste ook niet van die domme opmerkingen soms.
Ik zou het alleen zeggent egen mensen die ervaring met AAS hebben.
Anders krijg je toch altijd van die opmerkingen van jah mjah straks zonder AAS ben je toch niks meer of jah dat komt allemaal door de AAS etc.
Ervanuitgaand dat je de hele dag op je luie flikker zit ofzo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment