kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    En weer ben je hier, het maakt jou ook allemaal niet uit he, wat moet ik onderbouwen je was toch niet te overtuigen?? toch kom je een paar keer per dag terug voor dit topic??
    Het is mooi weer en dan denk je bij jezelf, he laat ik nog eens in de AS sectie kijken wellicht kan ik weer een beetje tegen de kuurders aan gaan trappen, je hebt gelijk man ik ga zo ook ipv naar het strand lekker bij jellinek staan en daar tegen mensen zeggen hoe zielig ze zijn.

Nou kom over een uurtje weer kijken man, kan je er weer op reageren ondanks dat het jou niet boeit....
    ik ben als drijfzand ************************, hoe meer je je verzet hoe meer je vast komt te zitten.
    En ik zit niet in de as sectie. Ik check de active topics. Lees mn eerste bericht nog eens heb niets tegen as, ga zelf ook ooit een keer kuren. Maar jij schiet in de verdediging alsof ik aan je kind zit.
    je leest alleen wat je wil lezen.

tot over een uur!
    Ssssmoking

Comment

Nou ik kan wel wat redenen verzinnen waarom je niet direct zou moeten beginnen met kuren..
      Zal er allereerst 1 in de groep gooien, wat vinden ongetrainde (lees: zwakke) gewrichten/ wat vindt het CNS van een plotselinge krachtsexplosie?

Comment

"Quibus loopt...."

Alleen bodynethelden mogen in de 3 e persoon enkelvoud gaan praten.
        Hahaha, deed Julius Cesar ook!

Maar ik snap je punt wel
        Last edited by rain; 01-08-2013, 11:42.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Marv View Post
          ik ben als drijfzand ************************, hoe meer je je verzet hoe meer je vast komt te zitten.
          En ik zit niet in de as sectie. Ik check de active topics. Lees mn eerste bericht nog eens heb niets tegen as, ga zelf ook ooit een keer kuren. Maar jij schiet in de verdediging alsof ik aan je kind zit.
          je leest alleen wat je wil lezen.

tot over een uur!
          Voor mijn gevoel ben je toch echt al 3x uitgeluld.. Ga een andere hobby zoeken als je alleen maar kan schoppen tegen alles.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Marv.. niet doen. Ik zou niet kuren als ik jou was.. ik twijfel eraan of jij de psyschische veranderingen in goede banen weet te leiden door de veranderingen die zouden plaatsvinden in je hormoonhuishouding. Je hebt er nu al moeite mee mensen in hun waarde te laten. Ik denk echt dat je er geen "leuker" persoon van wordt..

en dat terug krabbelen nadat je gebruikers voor vanalles en nogwat uitmaakt komt mij ook labiel over en als er iets niet samen gaat met roids is het dat..

just my opinion.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

is goed marv....ps alleen negers gebryuiken het N woord zonder dat het racistisch is,

Comment

Ik wil geen mensen persoonlijk tegen de schenen schoppen en als dat zo overkomt dan is dat iig niet de bedoeling..
                Maar als een nieuweling hier binnenkomt en leest dat er mensen roepen dat ze het anders hadden gedaan dmv meteen beginnen te kuren vind ik nogal wiedes...
                Het is uitermate belangrijk om eerst naturel te gainen, oa omwille van je hele lichaam te laten wennen aan de krachttoename en fysieke inspanningen over langere tijd..
                Bovendien roepen dat kuren zo goed als zonder enig risico kan is ook nogal een gewaagde uitspraak... Ik begrijp overigens wat je hiermee bedoelt en ik ben het in zoverre met je eens dat je risicos kan verminderen en zorgen dat iig de randzaken in orde zijn waardoor bepaalde bijwerkingen laag blijven of iig niet de kop opsteken.

Maar tis ook nogal gewaagd om te roepen dat je kerngezond bent en niks mankeert. Je zult ongetwijfeld gezond leven en de randzaken goed onder controle hebben en weten hoe de dingen kwa voeding en trianing enz aangepakt moeten worden, maar als ik de post zo lees dan komt dat over alsof alle nieuwelingen maar beter meteen beginnen te kuren en dat de risicos niets voorstellen...

Ik vind dit echt een belachelijke uitspraak van iemand die ook nog personal trainer is zoals jezelf zegt...
                Het is juist van uitermate belang om op natuurlijke manier een goede basis te vormen voordat je gaat kuren, ook om je eigen lichaam te beschermen..
                Tis makkelijk om te roepen dat je aan je lichamelijke natuurlijke limiet aanzit, maar 99% van de mensen roept dat als excuus om sneller te gaan beginnen met kuren

Mede door een hoop papegaaien die meteen "amen" gaan roepen terwijl ze amper weten waarover ze praten heb ik besloten om te stoppen op bodynet en alleen nog verder te gaan op Muscleboard, dat geheel opnieuw opgebouwd word..

Ik wil persoonlijk liever geen adviezen geven op een forum waar mensen (onbedoeld) lopen te spelen met de gezondheid van anderen...

De mensen die mij hun vragen via pm stellen kunnen dat gerust blijven doen, ik zal hier alleen minder online komen en geen adviezen meer geven in het openbaar. Ook kan je de vraag op muscleboard tegen me stellen.

Voor de rest wens ik iedereen het beste en mijn kririek is tegen niemand persoonlijk bedoeld, maar puur op professioneel gebied mbt adviezen geven...

Comment

Hey zet al mij beledigingen eens neer dan?

Wie laat ik niet in zn waarde?

volgens mij is het omgekeerde wereld.
                  over mijn psyche beginnen, oprotten uit het topic, hoog vd toren blazen.

quote me maar als ik je beledigd heb.
                  Ssssmoking

Comment

Wow dus je kwam hier om de misstanden op te lossen en ipv dat je verkeerde ideeen ontkracht dmv duidelijke taal en links/onderzoeken zoals bv xxl dat doet stop je ermee en ga je naar een ander bord??
                    En als je kritiek niet perse richting 1 iemand is bedoelt waarom noem je hem dan bij ze beroep, veel persoonlijker kan je het niet maken imo.
                    Maar goed het ga je goed verder..jammer dat je opgeeft denk dat we toch wel eea van je konden leren.

Comment

• Originally posted by Marv View Post
                      Hey zet al mij beledigingen eens neer dan?

Wie laat ik niet in zn waarde?

volgens mij is het omgekeerde wereld.
                      over mijn psyche beginnen, oprotten uit het topic, hoog vd toren blazen.

quote me maar als ik je beledigd heb.
                      ik heb geen beledigingen gezien van jou, maar jij drukt jezelf zo in het "natty kamp"dat jij nu alles over je heen krijgt.

Comment

• Originally posted by Anabolicdude View Post
                        Ik wil geen mensen persoonlijk tegen de schenen schoppen en als dat zo overkomt dan is dat iig niet de bedoeling..
                        Maar als een nieuweling hier binnenkomt en leest dat er mensen roepen dat ze het anders hadden gedaan dmv meteen beginnen te kuren vind ik nogal wiedes...
                        Het is uitermate belangrijk om eerst naturel te gainen, oa omwille van je hele lichaam te laten wennen aan de krachttoename en fysieke inspanningen over langere tijd..
                        Bovendien roepen dat kuren zo goed als zonder enig risico kan is ook nogal een gewaagde uitspraak... Ik begrijp overigens wat je hiermee bedoelt en ik ben het in zoverre met je eens dat je risicos kan verminderen en zorgen dat iig de randzaken in orde zijn waardoor bepaalde bijwerkingen laag blijven of iig niet de kop opsteken.

Maar tis ook nogal gewaagd om te roepen dat je kerngezond bent en niks mankeert. Je zult ongetwijfeld gezond leven en de randzaken goed onder controle hebben en weten hoe de dingen kwa voeding en trianing enz aangepakt moeten worden, maar als ik de post zo lees dan komt dat over alsof alle nieuwelingen maar beter meteen beginnen te kuren en dat de risicos niets voorstellen...

Ik vind dit echt een belachelijke uitspraak van iemand die ook nog personal trainer is zoals jezelf zegt...
                        Het is juist van uitermate belang om op natuurlijke manier een goede basis te vormen voordat je gaat kuren, ook om je eigen lichaam te beschermen..
                        Tis makkelijk om te roepen dat je aan je lichamelijke natuurlijke limiet aanzit, maar 99% van de mensen roept dat als excuus om sneller te gaan beginnen met kuren

Mede door een hoop papegaaien die meteen "amen" gaan roepen terwijl ze amper weten waarover ze praten heb ik besloten om te stoppen op bodynet en alleen nog verder te gaan op Muscleboard, dat geheel opnieuw opgebouwd word..

Ik wil persoonlijk liever geen adviezen geven op een forum waar mensen (onbedoeld) lopen te spelen met de gezondheid van anderen...

De mensen die mij hun vragen via pm stellen kunnen dat gerust blijven doen, ik zal hier alleen minder online komen en geen adviezen meer geven in het openbaar. Ook kan je de vraag op muscleboard tegen me stellen.

Voor de rest wens ik iedereen het beste en mijn kririek is tegen niemand persoonlijk bedoeld, maar puur op professioneel gebied mbt adviezen geven...
                        Jammer inderdaad!

Nu lijkt het meer op een reclame campagne voor muscleboard,dat geheel opnieuw opgebouwd wordt!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• @ marv. Die eer laat ik aan jezelf om ff terug te bladeren. Ik heb je toen ook al gezegd dat het me van je tegen viel.

zit op mn telefoon.
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by rainman4 View Post
                            Jammer inderdaad!

Nu lijkt het meer op een reclame campagne voor muscleboard,dat geheel opnieuw opgebouwd wordt!
                            ziet er anders best goed uit, goeie uitleg ( die je ook online kan vinden ) maar wel goed samen gesteld.
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                              @ marv. Die eer laat ik aan jezelf om ff terug te bladeren. Ik heb je toen ook al gezegd dat het me van je tegen viel.

zit op mn telefoon.
                              De eer om mijn zogenaamde beledigingen aan jullie op te zoeken?
                              Dus ik ben schuldig tot ik tegendeel bewijs?
                              Lijkt wel america.

als ik zelf een kant moet kiezen dan is het het eerlijke kamp ipv het liegen over as kamp.

Ja ik veroordeel het gedrag als je te vroeg kuurt, maar ik veroordeel geen persoon op zn psyche oid. Als ik dat ook ga doen word het hier heel smerig..

anyway, als iemand zich nog beledigd voel door mij. Quote me dan..
                              Ssssmoking

Comment

• [QUOTE=haci;1131662]ziet er anders best goed uit, goeie uitleg ( die je ook online kan vinden ) maar wel goed samen gesteld.

Maar dat is het punt niet,dat zal best.
                                Maar AD had toch wel kunnen inschatten dat hier niet alleen maar ervaringsdeskundigen zitten?
                                Dan krijg je niet altijd zinnige reacties,maar daar had hij zijn mening/advies kunnen geven.

Het is geen aanval,maar wel een soort van jammer.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X