kuurgebruik toegegeven?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De mensen die wel suggereren er verstand van te hebben roepen dingen die ik onacceptabel vind, complete misleiding voor beginnende leden..
    En een hoop mensen die overal ja en amen op zeggen, terwijl ze zelf niet weten waarover ze het hebben..

Mijn kritiek is niet tegen hem persoonlijk bedoeld mar zoals ik al zei op professioneel gebied.

Als forum zijnde moet je nieuwe leden info kunnen geven en niet steeds roepen dat die info op internet te vinden is...das erg makkelijk. Bundel wat info en geef de nieuwe leden advies. Maar als ik zie dat er een hoop mensen zijn die meteen ja en amen roepen dat je maar beter sneller kunt beginnen met kuren, dan vind ik dat dermate gevaarlijk dat ik daar idd geen deel van wens uit te maken...Zonder mensen neer te willen halen is dat gewoon mijn mening.
    Hij geeft zijn mening en deelt zijn kennis en daar is niks mis mee, dat ik het niet eens ben met die mening is duidelijk, maar ook dat mag....aar ik word ziek van die mensen die erna meteen gaan roepen alsof het een heilige post is en alsof ze het er allemaal mee eens zijn dat je maar asap moet beginnen met kuren...Dat vind ik gevaarlijk..

Ik geloof best dat hij tegen zijn eigen limiet aan ging zitten, daar is moeiljik over te oordelen want die limiet is voor iedereen anders, maar 99% van de mensen gebruiken dit als excuus om maar sneller met kuren te kunnen beginnen...
    En dat zou juist afgeraden moeten worden, terwijl de bovenstaande post doen geloven dat het zelfs gestimuleerd word...

bovendien als er info gepost word is het makkelijk te roepen dat ook alles op internet staat (ja alles staat tegenwoordig op internet), maar nieuwe leden willen die info graag op 1 plek vinden en adviezen krijgen van dezelfde mensen...Mss dat daarom de anabolicasectie ook niet lekker loopt...
    Ik krijg pm's van mensen waarin staat dat ze informatie missen en daarom ook geen vragen durven te stellen omdat ze anders afgezeikt worden....Dat vind ik doodzonde want dan begrijp je het doel van een forum niet...

Overigens is dit geen kritiek over bodynet en hun leiders maar over de mensen die alleen maar lopen roepen over dat alles online te vinden is...Dat is totaal irrelevant
    Last edited by Kevster; 12-09-2013, 08:56.

Comment

• Aan alle gebruikers die niet snappen dat het irritant is als je erover liegt, zie het als het runnen van een bedrijf/winkel:

- Persoon 1 krijgt een pand van zijn ouders en hoeft daar geen huur voor te betalen.
      - Persoon 2 moet het allemaal alleen opzetten.

- Tot zover alles prima, beide werken hard om iets te bereiken.

- Vervolgens liegt persoon 1 dat hij in zijn eentje alles heeft moeten opzetten.

- Nu wordt het een ander verhaal. De prestatie van persoon 2 is in waarde gedaald. Niet doordat persoon 1 is geholpen, dat maakt niet uit, maar door het feit dat persoon 1 liegt.

Ik heb geen probleem met kuurders, alleen het liegen dat ze er bij doen is vervelend. Respect aan gip hiervoor wanneer je je omgeving de waarheid verteld. Ik zou willen dat sommige kuurders in mijn omgeving dat ook doen. Een goede kennis van mij heeft het altijd over een maatje van hem die mee doet aan bodybuilding wedstrijden op een niveau waar men sowieso drugs gebruikt. Die kennis van mij zat maar te roepen ´hij werkt zo hard´ ´hij eet perfect´. Daar begin ik me aan te irriteren, niet omdat de bodybuilder waarschijnlijk hard werkt en goed eet, maar omdat die kennis niet weet dat hij ondertussen ook injecteerd.

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben, nogmaals, ik wilde alleen maar toelichten waarom er een gevoel van ´afgunst´ kan ontstaan. Dat heeft dus niks met de prestatie ansich te maken. Respect voor mensen die gespierd en sterk zijn.

Comment

• Ik vind liegen erover ook vrij kinderachtig lol (liegen in z'n algemeen overigens).

Comment

• En daarom was het juist fijn dat er mensen zoals bv jij,spuit11(aka getxxl)hier hun mening en ervaringen komen delen!
          Verschil van mening heb je overal,ook onder de mensen die er echt verstand van hebben.

Jij doet het toch niet voor de "ervaringsdeskundigen die internet als bron hebben" maar toch juist om de leek op weg te helpen en eventueel mensen bij te spijkeren die wel (meer)willen leren?

Het klopt inderdaad dat de aas sectie niet je-van-het is,maar het zou wel wat kunnen worden met mensen zoals jij van wie we kunnen leren.

Helaas van korte duur.

Succes verder en misschien tot horens op muscleboard".
          Last edited by Kevster; 12-09-2013, 08:57.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Mzl!!
            Last edited by Kevster; 12-09-2013, 08:57.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• @ anabolicdude, Niet om kevster te gaan verdedigen dat kan hij prima zelf, maar hij praat toch duidelijk over zichzelf. Benadruk duidelijk als hij de kennis die hij nu bezit gelijk in het begin had ( wat elke mongool weet onmogelijk is als beginner) waarschijnlijk eerder was begonnen met kuren. En ik ben er ook van overtuigt dat als je kerngezond bent lichamelijk en zeker geestelijk, je dat hebt laten bevestigen door een prof, je er natuurlijk veel meer controle overhebt. En zo dus de eventuele sides kunt voorkomen/bestrijden.

Buiten dat alles heb je altijd meelopers/haters/jankerds niet alleen in RL maar ook hier. Mocht MB groot worden zul die daar ongetwijfeld ook krijgen. Wat meer jammer is dat jij je daar door laat beinvloeden. Waarschijnlijk bezit jij ook aardig wat kennis en dat is meer dan welkom hier.

Maar dit wist je natuurlijk allemaal al.
              Mind is everything.

Comment

• Mensen om mij heen wisten het eerder dan ikzelf. Zo van, die gebruikt anabolen man dat kan niet anders, terwijl ik natty was
                Hard work, beats talent.

Comment

• Anabolicdude, godsgeschenk aan Bodynet. Wat een genante vertoning man, pretentieus gezeik. Dan donder je toch lekker op man hahaha wat een grap.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                    Anabolicdude, godsgeschenk aan Bodynet. Wat een genante vertoning man, pretentieus gezeik. Dan donder je toch lekker op man hahaha wat een grap.

Wat voeg jij dan toe pik?
                    Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                      Wat voeg jij dan toe pik?
                      Is dat relevant? De man komt op hoge poten aangezet en neemt nu "ontslag" als self-proclaimed aas-held. Welke Twighlight zone zit je dan in?

Daarnaast Resike, is dat nu echt een vraag die uitgerekend jij moet stellen, want ik weet zeker dat half Bodynet zijn adem inhoudt als jij wat post.

Comment

• Daar gaan we weer xd

Comment

• @ Pesca: Mjah dat was ook wat ik dacht.. Hij kwam hier binnen van: Ik ga iedereen hier even helpen want ik ben AAS Guru.. heeft niks opgebouwd hier.. kan elke beste lamlul zijn.. post vervolgens hele AS sectie vol met gekopieerde stukken die hij van het internet geplukt heeft..

En vervolgens neemt hij "ontslag".. niemand heeft em hier aangenomen..

Die houding vind ik gewoon vreemd.

met alle respect voor de kennis die hij misschien wel te delen had.. maar je op zo'n manier verkopen zonder dat je credits opbouwd is gewoon bullcrap..

Als je echt iets te delen hebt zoals XXL.. dan poch je er niet zo mee en zet jeje zelf niet neer als guru.. Ook knul stelt zich niet zo op. DIe heeft wel bijna over een mening over of een antwoord op maar hij noemt zichzelf nooit expert of wat dan ook. dat laat hij in de midden en laat hij aan ons over om over te oordelen.
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                            Is dat relevant? De man komt op hoge poten aangezet en neemt nu "ontslag" als self-proclaimed aas-held. Welke Twighlight zone zit je dan in?

Daarnaast Resike, is dat nu echt een vraag die uitgerekend jij moet stellen, want ik weet zeker dat half Bodynet zijn adem inhoudt als jij wat post.
                            Ik heb niet al zijn post gelezen daarom misschien niet het perfecte voorbeeld. Maar wat gebeurt is, begin members zie je vaak gelijk de grond in getrapt worden. Veel dingen zijn goed bedoeld. En misschien na wat weg wijs wel een aanwinst. Vind ik persoonlijk erg jammer.

En pescatore, het interesseert me echt helemaal geen fuq wat anderen van mij vinden. Vooral online!
                            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                              Ik heb niet al zijn post gelezen daarom misschien niet het perfecte voorbeeld. Maar wat gebeurt is, begin members zie je vaak gelijk de grond in getrapt worden. Veel dingen zijn goed bedoeld. En misschien na wat weg wijs wel een aanwinst. Vind ik persoonlijk erg jammer.
                              Niet door mij, zonder uitzondering. Maar deze nieuwe messias gaat wel erg ver....

Comment

• Allemaal lid worden van het vernieuwde muscleboard!

De eerste tien leden GRATIS kuurtje incl professionele begeleiding!
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X