Originally posted by gain is pain
View Post
kuuropzet..shredding in progress..
Collapse
X
-
0-4 weken test cyp 250mg---->5/16 weken test cyp 375mg
0-12 weken mast 400/500mg
9-16 weken winny 40mg
T3 10-12 weken 50mcg a 75mcg.
clenn 2 weeks onn/off 80mcg
denk dat dit wel de job klaart naar 6% denk ik....icm ud2.0 cut..
geen primo...5ml staat me niet aan 1ml=100mg.
winny koopt over van mast.. mast actieveert nog tot week 13-14 dus dan is de winny al ingekicked..Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostIk denk dat je een beetje rustig aan moet doen ouwe, en idd eens bloed laten trekken. No offence maar je bent nog jong, heb al 3 (milde) kuren gedaan, misschien zijn je levels al uber verneukt etc.
Maar is idd beter om bloed te laten controleren alleen is die drempel hoog ...
ot: dit worden de 'producten' ik twijfel over de doseringen. Ik haal dan 3 test vials. Als ik 375mg voor 16 weken aan houd gebruik ik 24 ml en heb 33 ml tot me beschikking.
De evt bloat houdt me tegen om hoger te gaan. Daarnaast weet ik niet wat hoeveel t3 aan aas nodig heeft.. het vreet vvm maar hoeveel test is daar voor nodig om dit tegen te gaan?..Last edited by gain is pain; 28-08-2013, 21:07.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGip ik denk dat je teveel wilt, hoeveel wil je nog groeienm man?
je bent nu 113 kilo, met een goede kuur pak je er 5 bij met 2 kuren 10 (grofweg) dan kom je op 123, wil jij wel zo buff worden vraag ik me af, je gebruikt allemaal dieeet as (clen/t3) en gaat flink kuren.
ik wil je niet aanvallen hoor maar waarom nou niet net voor de zomer een flinke cutkuur, test/primo/mast/eventueel tren/t3/clen dan ben je 115 kilo met 6% lijkt me mans zat..mits ik jou doelen voor oog houdt.
Denk dat 8 a 10kg meer massa op de juiste plekken nog wel mooi staat.. daarnaast vind ik mijn 13% echt walgelijk ...
Weeg nu rond de 113kg. Laten we zeggen dat mijn doel voor volgend jaar 110kg op 5/6% is op een piek.. dat wil ik echt voorelkaar hebben.. op me wedstrijd woog ik 96kg ofzo ripped en was ook niet echt buff. Dus dat valt wel mee 10 a 15kg meer massa zou beter staan.. ik ben nog geen monsterMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostGhehe maar ik ben niet zo'n beest hoor.. ben best lang.
Denk dat 8 a 10kg meer massa op de juiste plekken nog wel mooi staat.. daarnaast vind ik mijn 13% echt walgelijk ...
Weeg nu rond de 113kg. Laten we zeggen dat mijn doel voor volgend jaar 110kg op 5/6% is op een piek.. dat wil ik echt voorelkaar hebben.. op me wedstrijd woog ik 96kg ofzo ripped en was ook niet echt buff. Dus dat valt wel mee 10 a 15kg meer massa zou beter staan.. ik ben nog geen monster
En geen enkele drempel is hoog genoeg wanneer het om je gezondheid gaat man Gewoon eens laten controleren dus.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJa want dat maakt ook zo'n uber mega verschil!!!!
Oja bulken GIP, chest massa en schouders en dan ben je klaar."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostVolgens mij is de minimum leeftijd 18. Maar dat is dan ook echt minimum. Had dat ergens gelezen volgens mij.
Men dient rekening te houden met een aantal factoren. Het mogelijk verder groeien van je lichaam in lichaamslengte, -breedte, de verdere ontwikkeling van je brein en de volledige ontwikkeling van je hormoonhuishoudstelsel. Het dient niet tot de verbeelding te spreken dat AAS ook inwerken op je brein en deze kunnen beïnvloeden. Alcohol doet dit bijv. ook, deze sensatie van alcohol zal velen namelijk niet onbekend zijn.
Het verschilt echter per individu hoe lang deze ontwikkelingsprocessen doorlopen, maar de leeftijd van 24-25 zou de "gouden leeftijd" moeten zijn waarbij je hormoonhuishouding, je brein en lichaamslengte hun biologische top hebben bereikt qua ontwikkeling, groei etc.
De een heeft misschien al deze bovengenoemde factoren al volledig ontwikkeld op zijn 21ste jaar, maar de ander pas op zijn 24ste. Het getal 24 is dus de gekozen leeftijd, waarbij de meesten van ons deze volledige ontwikkeling hebben bereikt en AAS zouden deze processen in ieder geval niet meer kunnen verstoren.
Desalniettemin zal het van eenieder zijn eigen afweging afhangen wanneer men begint met AAS..Last edited by Iron Mind; 29-08-2013, 07:39."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment