Ff kijken
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (kevinlorenzini @ Mei. 02 2005,17:42)]da is hij zelf helemaal niet!!! wedden!!!
kan nooit zwaar nep!!!
en wat is dan zwaar nep ????
lekker onderbouwd allemaal
kan aan mij liggen maar laten we wel ff eerlijk en reele blijven he
we praten niet over smarties die je neem of sportdrankje
praten over zware medicijnen
denk als je t maar lang en vaak genoeg gebruikt zal je t in de toekomst toch merken of opbreken
volgens mij hoef je daar geen einstein voor te zijn omdat te begrijpen
Comment
-
ik denk dat elke verslaving met ontkenning begint ik heb het al vaker gepost dat je het kan gebruiken en misbruiken
als je het op een (verantwoorde) manier gebruikt hoef je er geen nadelige effecten van te hebben
maar als je de mentaliteit heb van de meeste bb'ers dus meer is beter dan zou het wel is mis kunnen gaan
is maar hoeveel risico je wil nemen met je gezondheid als je mij kent weet je ook dat ik slin heb gedaan waar idereen zo bang van is maar als je je koppie erbij houd kan je het best wel (veilig) te gebruiken
ik zou een disclaimer er bij moeten zetten maar daar heb ik geen zin in"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Mei. 02 2005,19:02)]
@testo
Maar als ik dit zie, krijg ik ook me bedenkingen over as, eerst zat ik er wel is aan te denken om het te nemen later, maar nu tja zie ik der iets meer vanaf, het brengt je toch aan het denken!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment