Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is dit goed of slecht nep of echt, graag een reactie van wie dit weet, heb het potje gekregen van iemand die gestopt is en die dit overhad. Deze persoon is wel te vertrouwen alleen wil weten of het goed of slecht is.....
Ik weet er niet genoeg van, helaas, maar in een discussie op dbb.com, zei Dutch Windmill laatst, dat akrihin alleen maar in strips is gemaakt. Wat niet wil zeggen dat dit geen d'bol is, natuurlijk. Ik ben erg benieuwd!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Ja oke, maar zit ook nog aan de sustanon en deca dus moet ik iemand hebben die niets gebruikt en deze even 3 dagen wil proberen. Dan werkt het volgens mij wel, ik ga proberen me pa eraan te zetten. Dan kijk ik wel of het bij hem werkt word hij ook een keer breed hhahah
Wat is die internetsite dbb.com die doet het niet bij mij namelijk.
Ja ik ook niet maar bij google word je er mee dood gegooit. Alleen alles ir Russische dus een rara taal. Het potje zelf alleen zoals op de foto gezien. En wel in een doosje, die lijkt er het meeste op. Maar die foto pakt hij weer niet.
Nou probeer er anders maandag wel een paar voor het trainen.
Ff ter info, als mensen het hier over testen hebben bedoelen ze labtesten.
Je kunt wel zomaar van alles slikken of het aan anderen voeren maar het zijn geen smarties ofzo hoor... Â
Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 07 2005,18:55)]Ff ter info, als mensen het hier over testen hebben bedoelen ze labtesten.
Je kunt wel zomaar van alles slikken of het aan anderen voeren maar het zijn geen smarties ofzo hoor... Â
weet ik Shannasse, ik test ze zelf wel het komt bij een goeie kennis vandaan dus vertrouw hem wel. Maar wou alleen weten of ze sterk waren. Of dat misschien iemand ze ook een keer heeft gehad,
Maar bedankt voor je zorgen hoor, is wel lief van je
grt
P.S. Je kan ze wel in verschillende kleurtjes krijgen hoor, deden we vroeger ook met xtc. Gewoon even op nat / vochtig kreppapier leggen dan trekt de kleurstof van het papier in de pil en heb je een leuke gele of rode dianabol pil....
Jongens alle russische dbol van Akrikhin =(Akpuxuh) en Bioreactor (=Peaktop) wordt alleen in strips geproduceerd.
Dus het is geen origineel product.... wat en hoeveel er in zit?..... dat kan vanalles zijn..misschien wel dbol, maar het is dus niet door een van bovenstaande pharmaceutische bedrijven gemaakt..
als er wel werkstof in zit dan is het door een UG operatie gemaakt die wilde meevaren op de naamsbekendheid van Arkikhin..
Originele peaktops worden trouwens niet meer gemaakt en Akrikhins zijn ontzettend duur geworden dat de jandelaren massaal zijn overgestapt naar bvb naposims of thaibol..
Grtjes Rico
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Oke, duidelijk. Ik ga de pillen laten testen. Ik weet er wel iemand voor en die zou het denk ik graag willen doen voor me. Ik laat jullie wel weten wat de uitslag is, het spul komt trouwens uit midden nederland. Deze man waar het vandaan heb die heeft een eigen sportschool en die verkoopt het daar en die jongens daar worden er groot door. En die man waar ik het vandaan heb die komt daar voor klusjes enzo. En die heeft het zelf ook gebruikt en het werkte wel. Dus ga het testen. Dus ben wel benieuwd wat er uit de test gaat komen.
Citaat[/b] (dutch windmill @ Mei. 08 2005,00:02)]Jongens alle russische dbol van Akrikhin =(Akpuxuh) en Bioreactor (=Peaktop) wordt alleen in strips geproduceerd.
Dus het is geen origineel product.... wat en hoeveel er in zit?..... dat kan vanalles zijn..misschien wel dbol, maar het is dus niet door een van bovenstaande pharmaceutische bedrijven gemaakt..
als er wel werkstof in zit dan is het door een UG operatie gemaakt die wilde meevaren op de naamsbekendheid van Arkikhin..
Originele peaktops worden trouwens niet meer gemaakt en Akrikhins zijn ontzettend duur geworden dat de jandelaren massaal zijn overgestapt naar bvb naposims of thaibol..
Grtjes Rico
Hallo,
Er zitten 200 pillen in van 5mg per stuk. Het potje is wit en heeft een blauwe kleur label. Ik kan van het potje alleen doosjes vinden op google. En de gene die op de foto staat is de meeste die er zwart / wit op leek.
Hier ik zag dat deze foto's bij Harold zijn naam stonden. En zag het staan bij ''foto's van anabolen''. Ik heb precies dezefde dianabol liggen hiero. En is deze nou nep of echt dat wil ik wel eens weten,
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment