Originally posted by Knulletje
View Post
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Been is vandaag wat stijfjes , heb er in de buitenste quad, waar ik heb geinjecteerd. Een soort gevoel alsof ik een legextension vast houd. Lijkt ook een beetje boller/opgezet maar dat kan m'n verbeelding zijn. Nog steeds is het niks storends betreft lopen , zitten , op staan e.d. Dus als het m'n training niet stoort straks is er niks aan de hand
Volgende injectie word dan ook in m'n andere been. Dan zijn die er in ieder geval aan 'gewend' en heb ik de meest rottige maar als eerst gehad .
Nu weer aan het eten, wel ff wennen toch zo'n bijna 300gr eiwitBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Lb
squat
10x60
8x80
5x100
3x120
1x130
3x140
2x140
20x60
beetje een lui dagje, durfde niet echt voluit te gaan als vorige x gezien ik geen spotter had.. gevoel in m'n been overigens geen last gebracht aan m'n training.
Wel helemaal kapot gegaan aan die 20 repper. Dacht rond 15 waar ben ik aan begonnen haha. Met relatief licht gewicht toch helemaal buiten adem.
Hack squat
3x8x45kg
Heel erg gefocussed op de spanning in de benen.
Legextensions
30x35
30x45
SLDL
3x10x70
hamstring curl
10x50
10x50
10x60
calf raises
10x55
12x70
10x70
10x80
Geen ballsout training maar wel een lekkere.
Had overigens nog een vraagje richting Q ,spuitelf, of knulletje.
ik heb nu m'n hCG ongemixt en bac. water in de koelkast staan.
Ik lees dat meerdere mensen het in de insulinespuit bewaren , maar is het niet beter om het op te nemen in de insulinespuit. En terug te doen in de vial ( met rubberen stopper ) waar het bac. water in zat ?
Het is misschien wat meer gedoe maar het lijkt mij sterieler.
hCG , gemixt 30 dagen houdbaar of 3 ? Ik dacht zelf 30 , maar zag gister op dbb mensen praten over 3 dagen?Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Heb even wat opgezocht voor de zekerheid:
Voor nieuw spul, voor multi-gedosseerde vials enz. Feit is dat je ze hoort te bewaren in een koele, droge en donkere plaats. Zoals een kelder bijvoorbeeld. Koelkast is niet nodig tenzij je kelder warmer is dan 15-18° en/of indien ze vochtig is. Uitzonderingen hierop zijn uiteraard groeihormoon, wat best in de koelkast bewaard wordt, en HCG. HCG komt in twee vials en deze kunnen op dezelfde manier als anabolen bewaard worden. Maar eens de vials met elkaar gemengd zijn, en indien het een multi-dossering is waar wat van over is, dan moet het in de koelkast bewaard worden. Dat is de reden dat het gescheiden verkocht wordt, zodat het niet steeds gekoeld hoeft te worden.
Hoeft dus niet in de koelkast(mits het onder de 18 graden Celsius is) maar is ook niet erg.
Excuus!
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostJe moet dus misschien enkel je gear wat langer op temperatuur laten komen als je het koelt is het niet?
Koude vloeistoffen injecteren wil nog wel eens meer irritatie geven dan warmere vloeistoffen namelijk.
@ nickp & dion
Het staat me niet in de weg in de koelkast. Test zal nog wel even duren voor die inkickt. Verwacht dat ik het ga merken rond week 3 a 4. Sinds ik ook turinabol slik zal het wel meevallen dat het 'echt inkickt' . Maar die bevindingen zal ik hier zeker nog postenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Ik mix mijn hcG altijd met mijn water in dan mix ik het, spuit ik het over in de gewenste spuitjes van insuline en leg ze in de vriezer, smorgens als ik naar me werk ga haal ik 1 er uit en leg in de koelkast, savonds voor het slapen prik ik die en ga ik op bedHard work, beats talent.
Comment
-
Turinabol merk je als het inkick na n paar dagen, maar niet in vergelijking tot wat je merkt als je test inkickt.
Het inkicken van test gebeurt bij bijna iedereen op n ander moment, bij de een is het wat sneller dan bij n ander.
Maar het werkelijke inkicken kun je al n 2 a 3 dagen ervoor aan de weegschaal zien, je bent 's morgens opeens n kilo of wat zwaarder. 2 a 3 dagen later merk je opeens dat je meer gewicht aankan. Dan komt ook het gevoel dat je alles aankan en niets je meer in de weg kan staan. Je bent meer gefocust op de sportschool en je training gaat super.
Waarbij je niet moet vergeten, dat je sommige van deze dingen weer gedag moet zeggen als je stopt.
Weet ook van te voren dat dit onvermeidelijk is.
Probeer dan niet elke dag op je top te draaien en te toppen, na je kuur moet je er 2x zo veel je best voor doen om het meeste te behouden. Maar dan moet je niet net na je kuur helemaal gesloopt zijn en leeg.
Focus je niet teveel op gewicht wat je kunt verplaatsen en je eigen gewicht, dat is voor n bbr helemaal niet belangrijk. Belangrijk is, dat je de meeste kg extra spiermassa behoud na je kuur. De extra kracht blijft nog wel aardig zitten, maar dat moet je na je kuur ook benutten en kunnen benutten om weer die spieren te kunnen blijven prikkelen zonder as...
Met andere woorden, geef jezelf niet helemaal en pas op voor blessures. Na je kuur heb je t zwaar zat om alles zoveel mogelijk te behouden. Zorg dat je lichaam ook daar klaar voor is..
En niet dat het leeggetraind is en helemaal naar de kote getraind.. Zorg dat je n reserve inbouwd voor erna.
Anders word het net zoals bij velen om je heen, een teleurstellende strijd in het gevecht naar spieren..
Wat er dan rest, is een depressief gevoel wat ver strekkende gevolgen kan hebben.
Comment
-
Originally posted by erjede View PostIk mix mijn hcG altijd met mijn water in dan mix ik het, spuit ik het over in de gewenste spuitjes van insuline en leg ze in de vriezer, smorgens als ik naar me werk ga haal ik 1 er uit en leg in de koelkast, savonds voor het slapen prik ik die en ga ik op bed
Al is het 30 dagen houd dat toch in dat ik wat bij zal moeten halen. Maar las op dbb 2 dagen geleden dat het 3 dagen houdbaar is na mengen. Dus ben nu aan het twijfelen what to do.
Originally posted by knulletje01 View PostTurinabol merk je als het inkick na n paar dagen, maar niet in vergelijking tot wat je merkt als je test inkickt.
Het inkicken van test gebeurt bij bijna iedereen op n ander moment, bij de een is het wat sneller dan bij n ander.
Maar het werkelijke inkicken kun je al n 2 a 3 dagen ervoor aan de weegschaal zien, je bent 's morgens opeens n kilo of wat zwaarder. 2 a 3 dagen later merk je opeens dat je meer gewicht aankan. Dan komt ook het gevoel dat je alles aankan en niets je meer in de weg kan staan. Je bent meer gefocust op de sportschool en je training gaat super.
Waarbij je niet moet vergeten, dat je sommige van deze dingen weer gedag moet zeggen als je stopt.
Weet ook van te voren dat dit onvermeidelijk is.
Probeer dan niet elke dag op je top te draaien en te toppen, na je kuur moet je er 2x zo veel je best voor doen om het meeste te behouden. Maar dan moet je niet net na je kuur helemaal gesloopt zijn en leeg.
Focus je niet teveel op gewicht wat je kunt verplaatsen en je eigen gewicht, dat is voor n bbr helemaal niet belangrijk. Belangrijk is, dat je de meeste kg extra spiermassa behoud na je kuur. De extra kracht blijft nog wel aardig zitten, maar dat moet je na je kuur ook benutten en kunnen benutten om weer die spieren te kunnen blijven prikkelen zonder as...
Met andere woorden, geef jezelf niet helemaal en pas op voor blessures. Na je kuur heb je t zwaar zat om alles zoveel mogelijk te behouden. Zorg dat je lichaam ook daar klaar voor is..
En niet dat het leeggetraind is en helemaal naar de kote getraind.. Zorg dat je n reserve inbouwd voor erna.
Anders word het net zoals bij velen om je heen, een teleurstellende strijd in het gevecht naar spieren..
Wat er dan rest, is een depressief gevoel wat ver strekkende gevolgen kan hebben.
Ik ben benieuwd wat ik ga meemaken . Dat ik mezelf niet helemaal moet geven heb ik je ook al tegen mcvk zien zeggen in zijn log. En dat is dan ook advies wat ik van harte neem. .Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Kijk, en dat waardeer ik nou echt...
Je leest je goed in en leest andere logjes waar je wat van opsteekt..
Dat zouden er veel meer moeten doen, en niet onbeslagen ten ijs moeten komen.
Natuurlijk is je gewichtstijging nog geen vvm, het is waarschijnlijk wat vocht in de spieren door de T-Bol.
Dat is de voorbereiding van je lichaam op de komst van de extra massa. En het zichzelf beschermen tegen de zwaardere belasting die je straks aankunt.
T-Bol trekt geen vocht, dat doet het lichaam zelf als bescherming.
Je testosteron mag dan nog niet zijn ingekickt, maar je lichaam reageert al wel op de verschillende middelen die je gebruikt.
Net als bij Mcvk sta je niet alleen, ik zal je volgen en evt bijsturen waar nodig.
Zolang jij goed blijft loggen is dat geen enkel probleem, ik volg.
Maak je nergens druk om, het gaat helemaal goed komen kerel.
Comment
-
Klinkt goed allemaal.
Het lijkt me wel lastig om jezelf `in te moeten houden`.
Hoe moet ik me dat precies voorstellen Knul.
Ik snap dat je niet als een bezetene moet gaan proberen ineens 50kg op je benchpress erbij te gooien ook al zou je dat kunnen, maar hoe ga je er verder mee om.
Je wilt toch ook grensverleggend blijven trainen tijdens je kuur of moet je bijv. gewoon rustig opbouwen met een gewicht. Stel dat je 6 x 100kg kan bankdrukken en door je kuur zo je `vrij plotseling` makkelijk 6 x 120kg zou kunnen drukken. Pak je dan gewoon die 120 of bouw je zeg maar je gewicht uit vanaf die 100kg om je gewrichten wat meer tijd te geven om zo aan die 120kg of meer te komen=
Jijzelf bent een ervaren bodybuilder, maar ikzelf als `jonge hond` moet mezelf wel eens leren inhouden zeg maar, hoe kun je zoiets dan het beste aanpakken."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostKlinkt goed allemaal.
Het lijkt me wel lastig om jezelf `in te moeten houden`.
Hoe moet ik me dat precies voorstellen Knul.
Ik snap dat je niet als een bezetene moet gaan proberen ineens 50kg op je benchpress erbij te gooien ook al zou je dat kunnen, maar hoe ga je er verder mee om.
Je wilt toch ook grensverleggend blijven trainen tijdens je kuur of moet je bijv. gewoon rustig opbouwen met een gewicht. Stel dat je 6 x 100kg kan bankdrukken en door je kuur zo je `vrij plotseling` makkelijk 6 x 120kg zou kunnen drukken. Pak je dan gewoon die 120 of bouw je zeg maar je gewicht uit vanaf die 100kg om je gewrichten wat meer tijd te geven om zo aan die 120kg of meer te komen=
Jijzelf bent een ervaren bodybuilder, maar ikzelf als `jonge hond` moet mezelf wel eens leren inhouden zeg maar, hoe kun je zoiets dan het beste aanpakken.
Besef dat je een beginner bent, dus ga je terug naar de basis.
Het enorme stijgen van de kracht kan je duur komen te staan als je n blessure oploopt. Je word sterker dan ooit tevoren, dus moet je daar rekening mee houden tijdens elke training.
Het steigen van de kracht kan heel explosief zijn, maar je mag het niet helemaal gebruiken.
Zoals ik al zei hierboven, besef dat je een beginner bent.
Dus als jij ervoor 8x 100kg aankon, ga je niet opeens onder 130kg liggen (hoewel je dat misschien wel zou kunnen)
maar bouw je het weer op net als n beginner.
Elke training probeer je er bv 5 of 10 kg bij te doen, zodat je pezen en aanhechtingen hier ook aan kunnen wennen.
Hiermee start je al als je start met het exogene zetten..
Dat betekend dat je misschien de eerste weken n aantal keren zult falen in de oefening. Geeft niets, je doet er weer iets af en je gaat door met je set......
Opeens na n week of 3 a 4 net naar welke steroiden je hebt of welke ester je hebt gekozen, lukt het opeens wel.
Dus vanaf dan plak je elke training er iets bij.
Probeer in die tijd dat je kuurt nooit, maar dan ook nooit te toppen. Het heeft els bbr geen enkele zin om te weten hoeveel je dan kunt banken omdat het helemaal niet gaat over het gewicht wat je kunt verplaatsen.
Het gaat veel meer om de manier waarop jij je training kunt uitvoeren, dus zo strikt mogelijk trainen heeft veel meer zin. Maak de juiste beweging met n goed gewicht en groeien zal het, en af en toe brand je die spieren helemaal af.
Maar ook daarin is het gewicht helemaal niet van belang.
Zorg dat wanneer je klaar bent dat je spieren voldaan zijn, ze vol zitten en hard aanvoelen. Dat is tijdens n kuur volgoende. Wat ook weer betekend dat je zorgt dat als je klaar bent dat je goed vol gepompt zit (ja erna niet tijdens) Dus je laatste oefening doe je zo dat je het oppompt.
Wat weer als voordeel heeft dat je de fascia (spiervlies) oprekt om zo ruimte te geven aan de spieren om te kunnen groeien. Dat is tijdens je kuur echt geen zware opdracht daar het zo al behoorlijk oppompt als je wat doet.
Wij zijn geen PL of een strongman, het gaat helemaal niet om hoeveel ijzer jij kunt verslepen. Het gaat om hoeveel spiermassa jij erbij kunt toveren..
En hoe je dit het makkelijkste vasthoud..
Na je kuur zal je weer iets zakken in kracht, dus als jij werkelijk alles hebt gegeven is het veel moeilijker om die spier nog te prikkelen tot groei.. Doe je het goed, zal je zelfs na de kuur nog iets kunnen gainen, omdat je nog n reserve had ingebouwd en dus nog steeds het gewicht aankunt van tijdens de kuur....
Zou je een PL zijn of een strongman, zou ik het weer ander adviseren.
Maar vooralsnog is de grote kracht bij ons niet zo van belang.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment