Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    klinkt goed maat.

vrijdag avond heb ik weer tijd om je te helpen
    Nice! Ik vind het echt tof van je man! Vrijdag word weer 20:30 vanuit werk als het je schikt. Succes met Sven straks , jammer dat ik moet werken had daar ook wel bij willen zijn .

Benieuwd naar de logverhalen die er van gaan komen haha
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

• Zo , weer even een lang stukje aan gedachtes/updates/training

Laat ik beginnen waar bij waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Ik zit nu in m'n kuur in week 3. Ik ben nu 4,5kg zwaarder. Nou zit het allemaal wel wat voller denk ik , maar ik kan bij m'n levensdagen niet indenken dat dit 4+kg is. Onderhuids vocht is het niet, want dat houd ik niet vast.. Vet is het ook niet want dikker worden zie ik mezelf ook niet. Nu zal het IM vocht zijn , maar loopt dat zo hoog op ?

Ben ik te ongeduldig ' wat te zien ' ?
      Is plus 4,5 oke voor week 3 ? Of had het al wat meer kunnen zijn en moet ik wat meer eten toe voegen? Ik weet dat het aan de training niet zal liggen in ieder geval.

Kwa kracht merk ik nog niks, heb nog geen dag gehad dat ik heb gedacht.. goh wat zijn de gewichten in eens licht. T-bol is voor mij dus waarschijnlijk te verwaarlozen? Ik trek 'm nu wel door tot week 6. Maar had daar op z'n minst nu wel wat van moeten merken denk ik.
      Nu is kracht niet heel relevant maar ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar de boost die komen gaat.

Ik merk wel.. ja er is wel IETS.. IK GROM een stuk meer tijdens m'n trainingen dan ik normaal ooit gedaan heb. Ook als ergens een pomp in zat was het ook echt vol en keihard, m'n biceps stonden ook helemaal strak na bankdrukken en m'n triceps liepen ook vol tijdens m'n rug oefeningen. Als het even weg liep, hoefde ik maar op te staan en die pomp kwam er weer in. Best cool.

Ik wil overigens een sportopleiding volgen maar ik weet nog niet welke kant op. Hormonen en het lichaam vind ik enorm interessant. Trainingsmethoden en effecten daarvan e.d . Maar ik wil wel wat meer weten dan gemiddeld personal trainer. Het vak personal trainer zelf is ook niet echt iets super aantrekkelijks voor mij. Want je krijgt natuurlijk niet de kapotgemotiveerde zoals hier zitten maar de huispappa die moet afvallen omdat z'n huwelijk stuk loopt bijvoorbeeld.

Kan iemand hier wat mee dat hij/zij zegt van.. dat is misschien een intressante richting voor jou? Ik hoor 't graag!

Dat was het voor de commentaren en vragen, nu nog de training van gister

Was weer eens huilen met de pet op . Maarten moest er ook oprecht om lachen dat ik kapot ging op m'n schouderset met 6kg dumbells.

We zijn begonnen met wat bankdrukken, vanaf redelijk gewicht naar licht gewicht, gewoon straight sets met wat meer focus op negatieven. Vanuit het bankdrukken gelijk door oprekken ipv aanspannen tussen sets door. Geeindigd met 30kg niet meer omhoog krijgen. Negatieven van 30kg voelde aan alsof er 110 op m'n borst drukte.
      Gaat echt helemaal nergens over.

Toen nog doorgegaan naar incline machine, 3 sets met zowat geen gewicht. Maar goed focussen op waar je de spanning vandaan moet halen en houden, wat pointers gekregen van maarten hiervoor. En zoiets simpels als je armen meer naar binnen houden kan zoveel verschil maken op je spanning zien te vinden. Kapot knijpen op verschillende breedtes. Vanuit elke set gelijk door naar wat soort van diamond pushups. Kreeg mezelf niet eens omhoog haha.

Geloof dat we nog 2 sets seated flys erna hebben gedaan, m'n borst sprong zowat van m'n lijf af. Werken aan mindmuscle connectie is zeker iets wat ik iemand zou willen meegeven vanuit m'n trainingen. Als je daar op concentreerd kan je elk gewicht zwaar maken.

Toen we hiermee klaar waren had ik zoiets van FUCK.. dit was slechts borst. M'n grip is alweer naar de klote en ik moet nog de hele meuk

We zijn toen doorgegaan naar rug , een soort cirquit bestaande uit 3 sets heeft maarten er van gemaakt voor me. Die weet dat ik rook dus die gooit denk ik daarom graag m'n hartslag door het dak heen. Vanuit rows naar v-pullups en eindigen met widegrip pulldowns.
      Bij de rows goed gelet op de rek, knallen tot er niks meer in zat. Door naar de pullups.. waar ik denk ik op de laatste set meer werd opgetild door maarten dan dat ik mezelf omhoog trok. En zoiets eensgelijks ook wel op de laatste set pulldowns. Grip weer helemaal fucked up ook.

Als laatst voor de rug nog wat sets rackpulls gedaan superset met seated rows met touwtje, had 120kg aan de handen maar dat voelde even 2x zo zwaar. M'n best gedaan m'n negatief langzaam te doen, maar dat zat er op een gegeve moment niet meer in. Evenals normaal lopen

Toen was het idee nog een circuit te doen voor schouders. Seated bent over flys, naar side raises en dan gelijk door pressen. Er ging tijdens poging1 iets niet helemaal goed met m'n buikspieren. Er schoot namelijk echt een verschrikkelijke harde kramp in een van m'n buikspieren. Leek wel een clenkramp. Ik deed m'n shirt omhoog en het zag er uit alsof er een rib uitstak , voorover buigen zat er niet echt meer in dus want ik voelde 'm al terugschieten als ik net te ver boog.. Dus we hebben het gehouden op side raises naar presses met 6kg dumbells. 3 setjes. Wat halve reps onderin om ze echt uit te putten, en op een gegeve moment halve reps omdat ik niet verder kwam

Toen nog 3 sets reverse fly machine.

Moest m'n armen nog doen. Nou dat is 3 setjes pushdowns met langzame curls geworden. Ik was klaar.

Eindconclusie: LEEG , mindmuscle connectie moet nog beter.

Zodalijk naar de flexcup , dus daar komt ook nog een update over.
      F#CK heavy weights

Comment

• De krampen zijn herkenbaar, je komt op 1 of andere manier magnesium/calcium te kort.. Ga deze halen bij de drogist, neem ze trouw en het is zo over.

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
          Zo , weer even een lang stukje aan gedachtes/updates/training

Laat ik beginnen waar bij waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Ik zit nu in m'n kuur in week 3. Ik ben nu 4,5kg zwaarder. Nou zit het allemaal wel wat voller denk ik , maar ik kan bij m'n levensdagen niet indenken dat dit 4+kg is. Onderhuids vocht is het niet, want dat houd ik niet vast.. Vet is het ook niet want dikker worden zie ik mezelf ook niet. Nu zal het IM vocht zijn , maar loopt dat zo hoog op ?

ja is vocht,spier, wat extra vet, glycoceen etc.

Ben ik te ongeduldig ' wat te zien ' ?
          Is plus 4,5 oke voor week 3 ? Of had het al wat meer kunnen zijn en moet ik wat meer eten toe voegen? Ik weet dat het aan de training niet zal liggen in ieder geval.
          lol ja 4,5 is best veel hoor, als je dat elke 3 weken red weeg je straks 15 kilo zwaarder

Kwa kracht merk ik nog niks, heb nog geen dag gehad dat ik heb gedacht.. goh wat zijn de gewichten in eens licht. T-bol is voor mij dus waarschijnlijk te verwaarlozen? Ik trek 'm nu wel door tot week 6. Maar had daar op z'n minst nu wel wat van moeten merken denk ik.
          Nu is kracht niet heel relevant maar ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar de boost die komen gaat.
          verwacht niet TEveel van die boost, je wordt niet ineens wakker en drukt 50 kilo meer, je weegt al kilos zweaarder dus ook de tboll doet ze werk.

Ik merk wel.. ja er is wel IETS.. IK GROM een stuk meer tijdens m'n trainingen dan ik normaal ooit gedaan heb. Ook als ergens een pomp in zat was het ook echt vol en keihard, m'n biceps stonden ook helemaal strak na bankdrukken en m'n triceps liepen ook vol tijdens m'n rug oefeningen. Als het even weg liep, hoefde ik maar op te staan en die pomp kwam er weer in. Best cool.
          dus test icm tboll werkt wel degelijk

Ik wil overigens een sportopleiding volgen maar ik weet nog niet welke kant op. Hormonen en het lichaam vind ik enorm interessant. Trainingsmethoden en effecten daarvan e.d . Maar ik wil wel wat meer weten dan gemiddeld personal trainer. Het vak personal trainer zelf is ook niet echt iets super aantrekkelijks voor mij. Want je krijgt natuurlijk niet de kapotgemotiveerde zoals hier zitten maar de huispappa die moet afvallen omdat z'n huwelijk stuk loopt bijvoorbeeld.

Kan iemand hier wat mee dat hij/zij zegt van.. dat is misschien een intressante richting voor jou? Ik hoor 't graag!
          Kan ik weinig over zeggen maar als je wat meer over hormonen etc wilt weten pm xxl eens die weet er zat van en ook goede boeken etc.

Dat was het voor de commentaren en vragen, nu nog de training van gister

Was weer eens huilen met de pet op . Maarten moest er ook oprecht om lachen dat ik kapot ging op m'n schouderset met 6kg dumbells.

We zijn begonnen met wat bankdrukken, vanaf redelijk gewicht naar licht gewicht, gewoon straight sets met wat meer focus op negatieven. Vanuit het bankdrukken gelijk door oprekken ipv aanspannen tussen sets door. Geeindigd met 30kg niet meer omhoog krijgen. Negatieven van 30kg voelde aan alsof er 110 op m'n borst drukte.
          Gaat echt helemaal nergens over.

Toen nog doorgegaan naar incline machine, 3 sets met zowat geen gewicht. Maar goed focussen op waar je de spanning vandaan moet halen en houden, wat pointers gekregen van maarten hiervoor. En zoiets simpels als je armen meer naar binnen houden kan zoveel verschil maken op je spanning zien te vinden. Kapot knijpen op verschillende breedtes. Vanuit elke set gelijk door naar wat soort van diamond pushups. Kreeg mezelf niet eens omhoog haha.

Geloof dat we nog 2 sets seated flys erna hebben gedaan, m'n borst sprong zowat van m'n lijf af. Werken aan mindmuscle connectie is zeker iets wat ik iemand zou willen meegeven vanuit m'n trainingen. Als je daar op concentreerd kan je elk gewicht zwaar maken.

Toen we hiermee klaar waren had ik zoiets van FUCK.. dit was slechts borst. M'n grip is alweer naar de klote en ik moet nog de hele meuk

We zijn toen doorgegaan naar rug , een soort cirquit bestaande uit 3 sets heeft maarten er van gemaakt voor me. Die weet dat ik rook dus die gooit denk ik daarom graag m'n hartslag door het dak heen. Vanuit rows naar v-pullups en eindigen met widegrip pulldowns.
          Bij de rows goed gelet op de rek, knallen tot er niks meer in zat. Door naar de pullups.. waar ik denk ik op de laatste set meer werd opgetild door maarten dan dat ik mezelf omhoog trok. En zoiets eensgelijks ook wel op de laatste set pulldowns. Grip weer helemaal fucked up ook.

Als laatst voor de rug nog wat sets rackpulls gedaan superset met seated rows met touwtje, had 120kg aan de handen maar dat voelde even 2x zo zwaar. M'n best gedaan m'n negatief langzaam te doen, maar dat zat er op een gegeve moment niet meer in. Evenals normaal lopen

Toen was het idee nog een circuit te doen voor schouders. Seated bent over flys, naar side raises en dan gelijk door pressen. Er ging tijdens poging1 iets niet helemaal goed met m'n buikspieren. Er schoot namelijk echt een verschrikkelijke harde kramp in een van m'n buikspieren. Leek wel een clenkramp. Ik deed m'n shirt omhoog en het zag er uit alsof er een rib uitstak , voorover buigen zat er niet echt meer in dus want ik voelde 'm al terugschieten als ik net te ver boog.. Dus we hebben het gehouden op side raises naar presses met 6kg dumbells. 3 setjes. Wat halve reps onderin om ze echt uit te putten, en op een gegeve moment halve reps omdat ik niet verder kwam

Toen nog 3 sets reverse fly machine.

Moest m'n armen nog doen. Nou dat is 3 setjes pushdowns met langzame curls geworden. Ik was klaar.

Eindconclusie: LEEG , mindmuscle connectie moet nog beter.

Zodalijk naar de flexcup , dus daar komt ook nog een update over.
          lekkere training

Comment

• Je verwacht inderdaad misschien iets te veel... Het zijn natuurlijk geen partydrugs waar je je super fijn op voelt natuurlijk. Als je test goed in werkt voel je je gewoon top! Maar dat komt nog wel denk ik, De eerste keer was ik er ook continu mee bezig wanneer werkt t nu, wanneer komt t nu. Je moet het gewoon op je af laten komen denk ik... Maar ik weet het, dat is makkelijk praat! hahah
            Hard work, beats talent.

Comment

• Wacht maar komt nog wel tbol had ik trouwens wel op 50pd vanaf week 2, jij 40 dacht ik? Schijnt vrij gevoellig te zijn voor dosering.

Wat betreft de krampen inderdaad even mag/cal tabletten halen werkte bij mij ook super op advies van frankey en knul.

En die 4,5 kilo is netjes! Maar het is ook een mindfuck want je wil je graag snel groot zien worden en aan het begin had ik ook zoiets van er gebeurd niks. Als de rest is ingekickt loop je de hele dag borst vooruit opgepompt en vanaf week 6 zag ik echt duidelijk verschil. Gewoon zo doorgaan kerel je bent goed bezig!
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Geduld man en 4,5 kilo facking netjes man... ene kickt test in week 3 in andere week 5 bijv... gewoon knallen opeens lig je onder die bp en denk mmm nog maar een schijfje erbij
                Een dag niet getraind...

Comment

• Training gaat prima met je nieuwe coach, zo te zien.

Wat is jou vooropleiding?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    lekkere training
                    Thanx voor de bevestigingen maat! Zal 'm nog wel ff pm'en later

Originally posted by erjede View Post
                    Je verwacht inderdaad misschien iets te veel... Het zijn natuurlijk geen partydrugs waar je je super fijn op voelt natuurlijk. Als je test goed in werkt voel je je gewoon top! Maar dat komt nog wel denk ik, De eerste keer was ik er ook continu mee bezig wanneer werkt t nu, wanneer komt t nu. Je moet het gewoon op je af laten komen denk ik... Maar ik weet het, dat is makkelijk praat! hahah
                    Ja klopt wel , voornamelijk omdat ik gewoon te benieuwd ben naar wat ik ga voelen/merken. Het is natuurlijk nog vroeg dus ik zal 't wat meer af proberen te wachten.

Originally posted by Mcvk View Post
                    Wacht maar komt nog wel tbol had ik trouwens wel op 50pd vanaf week 2, jij 40 dacht ik? Schijnt vrij gevoellig te zijn voor dosering.

Wat betreft de krampen inderdaad even mag/cal tabletten halen werkte bij mij ook super op advies van frankey en knul.

En die 4,5 kilo is netjes! Maar het is ook een mindfuck want je wil je graag snel groot zien worden en aan het begin had ik ook zoiets van er gebeurd niks. Als de rest is ingekickt loop je de hele dag borst vooruit opgepompt en vanaf week 6 zag ik echt duidelijk verschil. Gewoon zo doorgaan kerel je bent goed bezig!
                    Hmm ik heb tbol zelfs opgeschroefd naar 60mg vanaf het begin al omdat ik meerdere hoorde/gelezen over dosis verhogen tijdens. Dus ik dacht laat ik het maar vanaf begin gelijk doen. Had er aan pillen toch genoeg voor.

Magnesium calcium tabletten heb ik. Dus hopelijk geen krampen meer haha. Die was echt vervelend!

Originally posted by frankey View Post
                    Geduld man en 4,5 kilo facking netjes man... ene kickt test in week 3 in andere week 5 bijv... gewoon knallen opeens lig je onder die bp en denk mmm nog maar een schijfje erbij
                    Haha nice , dat is dus het moment waar ik op aan het wachten ben

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Training gaat prima met je nieuwe coach, zo te zien.

Wat is jou vooropleiding?
                    Ja ze gaan echt lekker! Ik twijfel er ook niet aan dat de nieuwe coach er nog wel mooie heeft klaar staan . Ik leer in ieder geval veel nieuwe technieken en dat maakt de trainingen ook weer wat 'spannender'

kwa vooropleiding heb ik een vmbo-t opleiding. Niets noemenswaardigs dus. Evt. kan ik een 21+ test doen voor hbo opleidingen.

Net weg van de flexcup. Ik heb niet veel te zeggen over de deelnemers.. er was nou niet echt veel indrukwekkends onder de deelnemers. Iedereen had wel een uitblinker , maar complete plaatjes zaten er niet tussen. Daarom is het ook een beginnerswedstrijd waarschijnlijk.
                    We hadden coachpassen dus we konden backstage en de deelnemersruimten in. Dat was wel heel tof! Als je iedereen zo ziet staan, ook het pompen voor ze het podium op gaan ..Gaat het verlangen toch wel branden ook eens aan zoiets deel te nemen om het mee te maken.

Allerlei vragen komen toch in je op, hoe zou ik het doen.. hoe droog zou ik staan wat voor tan.. echt van alles vaat er door je heen. was een leuke ervaring .
                    F#CK heavy weights

Comment

• Leuk om je andere training met Maarten te lezen.

Maarten beschikt over een heel arsenaal aan methoden om je intensiteit gigantisch te verhogen en daar krijg je spiergroei van. Intensiteit is de sleutel tot spiergroei. Maak daar dankbaar gebruik van zou ik zeggen en doe er je voordeel mee.

Qua gewicht ga je lekker man. Je doet gewoon even in 3 weken wat ik in ongeveer 4-5 maanden doe .

Strak dat je ook wedstrijd ambities hebt man! Focussen op mind-muscle connectie is dan sowieso een must!

Wat betreft dat grommen is erg herkenbaar; ik grom niet vaak, maar tijdens de training met Maarten toch wel meer dan normaal. Een manier om jezelf wijs te maken dat je 5-10kg shoulder press nog kan uitdrukken zeg maar, terwijl het niet eens lukt als Maarten niet zou helpen
                      Last edited by Iron Mind; 14-12-2013, 20:52.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Geduld man en 4,5 kilo facking netjes man... ene kickt test in week 3 in andere week 5 bijv... gewoon knallen opeens lig je onder die bp en denk mmm nog maar een schijfje erbij
                        Dit krijg je ook niet van de Tbol Wessle, dat komt pas bij de test
                        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Leuk om je andere training met Maarten te lezen.

Ja heb nog niet de tijd genomen om op jou log te reageren maar heb het er wel al met hem over gehad. Ik vond het echt leuk om die van jou te lezen omdat je precies de dingen opschreef die ik ook had ervaren. Het is dat ik moest werken anders had ik er zeker bij geweest. Had me leuk geleken jou ook eens te ontmoeten.

Maarten beschikt over een heel arsenaal aan methoden om je intensiteit gigantisch te verhogen en daar krijg je spiergroei van. Intensiteit is de sleutel tot spiergroei. Maak daar dankbaar gebruik van zou ik zeggen en doe er je voordeel mee.

Ja het is wat om mee te maken, ik probeer het uitgebreid te loggen zodat andere mensen een idee hebben van wat er nou allemaal gebeurd of aan de hand is tijdens zo'n training. Maar het is moeilijk om het allemaal te loggen gewoon omdat het zoveel variatie is, dat ik sommige dingen gewoon perongeluk achterwege laat.
                          Laat staan het aantal reps of sets. Die weet ik na de training al niet meer

Qua gewicht ga je lekker man. Je doet gewoon even in 3 weken wat ik in ongeveer 4-5 maanden doe .

Ja ik vind het een fijne bevestiging om te lezen dat iedereen wel zoiets heeft van dat is toch al aardig wat in week 3. Vanochtend stond de weegschaal zelfs nog op 4,8. Maar bedenk je wel dat dit bij lange na geen 4kg spier is. Dat zou er al heel anders uit gezien hebben. Ik sta wat voller maar zie er nog hetzelfde uit eigenlijk.
                          Gelukkig heb ik de tijd om er nog wat van te maken. Aan de trainingen zal het zeker niet liggen , en ga nog wat uitgebreider loggen over voeding binnenkort als ik denk dat er iets niet helemaal goed gaat.
                          Maar afgaande de reacties van iedereen denk ik dat ik tot nu wel op de goede weg zit

Strak dat je ook wedstrijd ambities hebt man! Focussen op mind-muscle connectie is dan sowieso een must!

Yes , en dat is waar ik maarten ook heel dankbaar voor ga zijn want die helpt me daar ook enorm mee. Wedstrijd ambities zijn er wel , maar ik ga niet het podium op om mee te doen. Dus het moment dat ik een podium op stap dat is nog wel wat jaartjes weg. Dan wil ik eerst zelf echt een idee van m'n eigen fysiek hebben van wauw, nu ben ik er klaar voor.

Wat betreft dat grommen is erg herkenbaar; ik grom niet vaak, maar tijdens de training met Maarten toch wel meer dan normaal. Een manier om jezelf wijs te maken dat je 5-10kg shoulder press nog kan uitdrukken zeg maar, terwijl het niet eens lukt als Maarten niet zou helpen

Misschien is het ook wel iets normaals als je gaat kijken hoe intens het is, inderdaad het idee meer kracht uit jezelf te kunnen halen omdat je dat nodig acht..
                          Originally posted by Mcvk View Post
                          Dit krijg je ook niet van de Tbol Wessle, dat komt pas bij de test
                          ghehe oke. Ik zal er geduldig op wachten en ondertussen gewoon door blijven knallen

Eentje voor de liefhebbers

F#CK heavy weights

Comment

• Herkenbaar. Ikzelf stap ook pas dat podium op als ik "tevreden" ben en me er klaar voor voel. Plus de omstandigheden moeten in mijn ogen nog wat beter zijn. Betere/andere gym etc. Dus dat zal wel eind 2015 worden, vermoed ik. En meedoen om mee te doen of meedoen om te winnen is ook wel een verschil natuurlijk.

Anders moeten we maar even kijken of dat we samen kunnen trainen in het nieuwe jaar. Maarten kan dan ook uiteraard mee komen en Talal woont daar ook in de buurt (toch?), dus misschien wil/kan hij dan ook komen

Nou snap ik wel waarom jij bij die wedstrijden wil kijken. Beetje fitness chicks spotten en gluteus maximusjes "beoordelen"
                            "Straight outta gym"

Comment

• ^Aha, billetjes!
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                                Herkenbaar. Ikzelf stap ook pas dat podium op als ik "tevreden" ben en me er klaar voor voel. Plus de omstandigheden moeten in mijn ogen nog wat beter zijn. Betere/andere gym etc. Dus dat zal wel eind 2015 worden, vermoed ik. En meedoen om mee te doen of meedoen om te winnen is ook wel een verschil natuurlijk.

Anders moeten we maar even kijken of dat we samen kunnen trainen in het nieuwe jaar. Maarten kan dan ook uiteraard mee komen en Talal woont daar ook in de buurt (toch?), dus misschien wil/kan hij dan ook komen

Nou snap ik wel waarom jij bij die wedstrijden wil kijken. Beetje fitness chicks spotten en gluteus maximusjes "beoordelen"
                                Ja het viel me toch op dat er ook behoorlijk wat 'atleten' rond liepen die gewoon een tijdje al trainen en eens een wedstrijd mee wilde draaien, kennelijk heeft niet iedereen die winnaars drang. Dit was ook het geval bij degene die begeleid werd door de vriend waar ik mee was gegaan. Die woog 72kg in een -80kg klasse.. als je dan naast iemand staat van 79kg is dat gewoon een te groot verschil. Ik zou zelf dan in een -80kg klasse op 79.9 willen staan bij wijze van zodat ik niet nog eens gedwarfed word op een podium.

Ghehe, ja backstage ook behoorlijk de ogen uitgekeken. Liepen meiden rond met BILLEN wauw. Mentaal moet het echt enorm zwaar zijn want er zaten er ook een paar gewoon jankend op de grond om niks.. zo gek werden ze. Wel respect hoor, dat is jezelf toch wel tot het uiterste brengen

Klopt ja over talal, het idee om met talal en maarten samen te trainen stond daarom ook al een hele poos maar daar is niet veel meer over gesproken. Kunnen we er wat mij betreft best een newyears minibodynet meet van maken , lijkt me lachen.
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X