Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by knulletje01 View Post

Proviron en masteron zijn eigenlijk het zelfde middel Wessle, ze doen hetzelfde.
    Alleen is de bio beschikbaarheid van Proviron minder door de eerste leverpassage (-20%)

Ja je zal iets omzetting hebben, maar ook weer niet geheel verkeerd. Ook een oestrogeen heb je nodig.
    Je krijgt pas last als de verhouding niet meer klopt en dus je oestogeen te hoog komt te staan.
    Het is niet voor niets dat snel aromatiserende producten zo snel massa aanzetten.

Heb je verschillende aromatiserende middelen en je remt de omzetting niet, heb je na de kuur een rebound.
    Omdat je oestrogeen veel te hoog staat, dus verlies je weer veel tijdens de nakuur.
    Je moet ook kijken welk middel je combineert of stackt en vanuit de verhouding ga je bekijken hoe het zich zal gedragen in stack.
    Heb je alleen een testosteron zal je een best grote omzetting hebben daar het de enige gear is.
    Zet je daartegen een niet aromatiserend middel bij, word dat mg verhouding zachter.
    Je kunt niet vergelijken, kijk:
    Laten we zeggen je wilt n totaal van 1200mg/pw aan middelen zetten,
    Zet je 1200mg aan testosteron of zet je 600mg test en 600mg primo zit daar natuurlijk nogal wat verschil in omzetting in... Er kan namelijk maar 600mg omzetting veroorzaken van die 1200mg.

Ook heb je te maken met, is de persoon gevoelig voor bepaalde middelen.
    Ik ken er zat die na 4 x n propje zetten opgezette tepels hebben. Maar ik ken er ook die er gewoon zonder probleem n kuur mee volmaken..

Vandaar dat ik hierboven ergens zeg: ik heb liever dat ze met n test only starten ivm de gevoeligheid van die persoon. Dan weet je of je gevoelig bent voor bepaalde middelen.
    Natuurlijk zijn er zat heftige middelen die je ook kunt stacken, maar je zal eerst moeten weten, WAAR kan ik tegen en waartegen kan ik niet!

Sorry het is n heel verhaal, maar ik probeer het zo simpel mogelijk te zeggen.
    Ook n nieuwe bnner mag weten hoe t werkt. Toch?
    Dan kun je wel heel moeilijke woorden gebruiken, maar de vraag is, heeft iemand hier iets aan?
    Ik doe mn best.
    Hij is voor mij in ieder geval helemaal duidelijk , dus andere zouden dit ook moeten kunnen begrijpen.
    Het is alleen zo makkelijk om te denken dat oestrogeen een enorme boosdoener is en je die zoveel mogelijk wilt drukken en al zeker niet excessief in je systeem wilt hebben. Zodra ik dus weet van iets dat het omzetting heeft wil ik er eigenlijk al iets bij wat dat tegen gaat of onderdrukt in ieder geval.

Als je zegt overigens dat je bold lang moet zetten , dan ga ik er even van uit dat 8 weken kort is en 12 weken een lange kuur is. Of gaan we dan praten over 16+ weken ?

Ik ga sowieso nog genoeg opzoeken er over , heb thuis llewellyn's anabolen bijbel liggen dus zal daar ook wel wat vinden maar ik vraag het even kort zodat ik weet waar ik aan kan denken.

Originally posted by knulletje01 View Post
    Nu zal je denken waarom is hij altijd zo voorzichtig met die middelen.
    Kan ik je zeggen:
    Ik zou natuurlijk tegen een newbie kunnen zeggen, joh de Tren is niet zo heftig als het lijkt en kun je zelfs only zetten in vrij hoge doseringen. En je kunt er ook wel n 500 tot 750mg test bij gebruiken.

Maar, er zitten wel wat haken en ogen aan, en voor hetzelfde geld loopt zo'n kerel/vrouw iets op door welk middel dan ook.
    We moeten heel voorzichtig blijven wegens onze gezondheid.
    We zijn natuurlijk wel met medicijnen bezig waarvan de dosis al ligt in die hoogte dat een arts er n rolberoerte van krijgt als hij dat hoort. Hij zal nooi meer voorschrijven dan bv 250mg testosteron per maand!
    En dan vaak nog in de vorm van een mix van esters zoals n Sustanon.
    Wij proberen het level zo strak mogelijk te houden met het zetten van een enanthaat die elkaar overlapt en dus opbouwd.
    Hij geeft bv een 250mg Sustanon per maand om zo toch enige wave in de afgifte te houden.

Wij kunnen ons niet veroorloven om fouten te maken....
    Vandaar.
    Ben het overigens zeker eens met de voorzichtige aanpak, ik zie kuren ook als iets wat met risico's komt en niet iets om er even goed bij te staan. Wat je zegt, we zijn bezig met drugs mag je ze eigenlijk wel noemen. En die komen eenmaal met gevolgen en bijwerkingen. Het is geen snoepgoed, meerdere mensen zouden er zo naar moeten kijken met hun achterlijke doseringen dan nog wel niet eens wetende wat wat doet en wat er bij kan komen kijken.. zie ze hier op 't forum toch ook vaak genoeg voorbij komen dat ik denk van man man waar ben je mee bezig
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

• Korte kuren is ook kort werkend gear pakken denk aan 6 a 8 weken... normale zijn 10 a 12 weken.. en bold is minimaal 14 weken beter 16 weken
      Een dag niet getraind...

Comment

• Je hebt je antwoord al gekregen zie ik.

Comment

• Yooo wessel, hoe gaat het? Je hebt niets 'gevoeld' van de t-bol hé, begint de test al wat in te kicken?
          Hard work, beats talent.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
            Korte kuren is ook kort werkend gear pakken denk aan 6 a 8 weken... normale zijn 10 a 12 weken.. en bold is minimaal 14 weken beter 16 weken
            Je hebt je antwoord al gekregen zie ik.
            Klopt maar het roept wel de vraag op of 16 weken hcg , wat langdurig gebruik van is , niet met veel bijwerkingen zal komen ? En dan denk ik voornamelijk aan de opbouw van oestrogeen , is het verstandig er dan niet alsnog een AI naast te laten lopen ?

Originally posted by erjede View Post
            Yooo wessel, hoe gaat het? Je hebt niets 'gevoeld' van de t-bol hé, begint de test al wat in te kicken?
            Nee de tbol heeft me echt niks opgeleverd kwa gevoel.. m'n gewicht is ook stabiel gebleven sinds ik daarmee gestopt ben, geen terugval oid. En de testosteron merk ik ook nog niet veel van , heb in nieuwe gewichten 7x100 en 120 gebankdrukt , 3x160 gesquat.

Maar maanden geleden heb ik ook 5x100 en 1x110 gebankt en 2x150 gesquat dus daar had ik ook ondertussen wel kunnen zijn zonder AAS. Op het moment van drukken dacht ik wel dat het aan het werken was maar toen ik er later bij stil stond had ik zoiets van ho.. wacht eens even..

Het stelt me tot zover allemaal een beetje teleur eigenlijk. Vind mezelf niet echt veel groter hoewel ik nu op +6.1 zit met nog 4 weken te gaan.. wat ik ook geen bemoedigdend uitzicht vind.
            In het begin knalde de weegschaal echt dagelijks omhoog maar dat blijft ook weg , zelfs nu ik stukken meer eet. Heb gisteren zelfs bij de mac nog een triple cheeseburger , een quarterpounder patat en kipnuggets met een aardbeien milkshake bovenop m'n schema gegooid en zelfs daarvan ondanks het zout aantal kcal en wat voor troep het is is de weegschaal niet omhoog gegaan.

Straks naar de sportschool , borst triceps en schouders. Vanavond update ik m'n log verder
            Last edited by Wessle; 13-01-2014, 12:56.
            F#CK heavy weights

Comment

• Je voeding is gewoon te weinig geweest en van de mac groei je niet hoor.. dan nog 6 kilo schoon 4 weken niet gek hoor. Feit blijft zet 5 mensen op het zelfde gear ... Ene 12 kilo andere 10 andere 8 enz...
              Last edited by frankey; 13-01-2014, 13:28.
              Een dag niet getraind...

Comment

• Ik denk het , hoewel het toch aardig omhoog schoot in het begin. Nu is het met oud en nieuw kerst en dat weekend london ff kut geweest maar zit er nu weer een week vol op. Zie er weer vooruitgang in maar sprongen maakt het niet meer.
                M'n voeding staat nu als volgt

Kcal: 4270
                E:319.5 Dit is nog net boven 3,5gr per kg lichaamsgewicht (3.56) dus zou dik voldoende moeten zijn.
                K:459.06
                V:121.87

En daarnaast eet ik gewoon wat op m'n pad komt, koekies , cake , meer brood , patat.. ik drink niet langer alleen maar water maar ook jus d'orange redbull cola allerlei rotzooi, wat ik wil zeggen met die mac is dat zelfs met dat bovenop m'n schema ik nog maar weinig veranderingen zie op de weegschaal. Vind het gewoon raar. Maargoed we zijn nog niet aan het eind. We gaan gewoon door
                F#CK heavy weights

Comment

• Strange hoor, maar rotzooi is geen voer voor n kuurder.
                  ff buiten dat.
                  Je zit nu aan 300mg e5d? Probeer eens omhoog te zetten naar 500mg.
                  Ik wil graag weten wat het dan doet.
                  Niet iedereen reageerd op 300mg Wessle. Klap het maar naar 500 en kijk wat het dan doet.
                  Schiet je dan weer omhoog? dan hou je dat aan tot je vind dat het genoeg is.
                  De 4 weken die je nog hebt zijn dan wat weinig misschien, maar verleng je het met 2 weken.
                  Het kan dat het helemaal niet aan je voeding ligt maar aan de gevoeligheid van jou.
                  die 300mg zijn in werkelijke test ook geen 300mg, de ester moet er nog van af, dan blijft er +- 210mg werkelijke test over. Dat gedeeld door de 5 dagen = 42mg testosteron per dag......

Ik zeg gewoon proberen.

Comment

• Dan moet ik even bij gaan bestellen maar dat komt goed dan , test en hcg voornamelijk. Wel een paar vragen..

Moet ik de nakuur ook verlengen ivm met de kuur zelf verlengen ?
                    Moet ik dan proviron ook omhoog gooien ivm met de verhoging van de test ?
                    Is het misschien een idee 1 of 2 weken een frontload idee te doen ? Dat ik dan 2 of 4x 1000mg zet ivm de ester ? Of is dat niet nodig omdat er al werkzame stof in zit? Voor m'n bloedwaarde zal het geen vriendelijk idee zijn maar ik heb 't gevoel dat er niets aan de hand is op deze dosis. Dus dat kan ik er wel op wagen als het een beter idee zou zijn.
                    F#CK heavy weights

Comment

• Na-kuur verlengen-- Nee
                      Proviron verhogen---Nee
                      Frontload-----------Nee

Als dit wel goed gaat werken, maak je de kuur iets langer om er goed profijt van te hebben.
                      In het begin ging je goed, dus je zit niet zo ver van de dosis af die je nu nodig hebt, en je gaat er al 200mg e5d mee omhoog..
                      Het is nu even zoeken waar je het beste op reageert.
                      Kijk en dit is nu het voordeel van n test only, nu weet je dat 300mg (waarschijnlijk) te weinig is voor jou.
                      Zou je meerder middelen stacken wist je nu helemaal niets.. Omdat je dan nog zou gainen op de andere middelen.
                      Het is dus alleen maar goed om zo te starten, om te zien wat het voor jou doet.
                      Kun je weer meenemen in een evt volgende kuur.
                      In het begin heb je kunnen gainen omdat je waarde hoger was ivm de T-B tabs die je erbij nam.

Niets mis mee om van jezelf te leren, in hoe en wat.

Comment

• PS, schrijf altijd op wat je hebt gebruikt en in welke dosis. Noteer ook wat je ervaring hierbij is.
                        Zo kun je zelfs na jaren nog zien wat het beste werkzaam is voor jou. Anders word het later giswerk.

Ik heb het nooit voor mezelf gedaan, en soms heb ik er spijt van. Daar ook ik niet alles kan onthouden.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                          Na-kuur verlengen-- Nee
                          Proviron verhogen---Nee
                          Frontload-----------Nee

Als dit wel goed gaat werken, maak je de kuur iets langer om er goed profijt van te hebben.
                          In het begin ging je goed, dus je zit niet zo ver van de dosis af die je nu nodig hebt, en je gaat er al 200mg e5d mee omhoog..
                          Het is nu even zoeken waar je het beste op reageert.
                          Kijk en dit is nu het voordeel van n test only, nu weet je dat 300mg (waarschijnlijk) te weinig is voor jou.
                          Zou je meerder middelen stacken wist je nu helemaal niets.. Omdat je dan nog zou gainen op de andere middelen.
                          Het is dus alleen maar goed om zo te starten, om te zien wat het voor jou doet.
                          Kun je weer meenemen in een evt volgende kuur.
                          In het begin heb je kunnen gainen omdat je waarde hoger was ivm de T-B tabs die je erbij nam.

Niets mis mee om van jezelf te leren, in hoe en wat.
                          Ja precies wat frankey al aangeeft eigenlijk , iedereen reageert er anders op.Ik hoop in ieder geval dat het probleem daar ligt dan en niet bij de voeding. Want bijna 4300kcals aan schoon voer is toch aardig wat voer denk ik zelf. We zullen het zien , morgen weer een inject dus begin dan wel gelijk met de verhoging.

PS, schrijf altijd op wat je hebt gebruikt en in welke dosis. Noteer ook wat je ervaring hierbij is.
                          Zo kun je zelfs na jaren nog zien wat het beste werkzaam is voor jou. Anders word het later giswerk.

Ik heb het nooit voor mezelf gedaan, en soms heb ik er spijt van. Daar ook ik niet alles kan onthouden.
                          Goeie tip , ook voor niet kuurders eigenlijk als je dan richting voeding gaat denken.

Bedankt knul, hopen dat het weer wat oplevert!
                          F#CK heavy weights

Comment

• Veel van die 12 kilo gainers waren te licht voor ze gingen kuren..aten slecht..trainden halfbakken dat zat bij jou al goed meen ik en dan is het verschil minder.
                            Sommige hebben ook gewoon meer nodig.
                            en tot dlot als je al zelfverzekerd, hapoy de peppie, jong bent dan is het verschil naar on zijn minder dan iemand die wat timide is en 60 jaar.
                            ik voel me als ik kuur weer 18 bij wijze van, jij voelt je ook als 18 maar daar ben je net voorbij

Comment

• Gewoon 2 weken langer je kuur door trekken, je zit nu alleen op test, dus je hebt nog 6 weken om te gainen. Goed dedicated en je geraakt wel aan de 10 plus!
                              Hard work, beats talent.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                Veel van die 12 kilo gainers waren te licht voor ze gingen kuren..aten slecht..trainden halfbakken dat zat bij jou al goed meen ik en dan is het verschil minder.
                                Sommige hebben ook gewoon meer nodig.
                                en tot dlot als je al zelfverzekerd, hapoy de peppie, jong bent dan is het verschil naar on zijn minder dan iemand die wat timide is en 60 jaar.
                                ik voel me als ik kuur weer 18 bij wijze van, jij voelt je ook als 18 maar daar ben je net voorbij
                                Ja misschien houd ik er wel gewoon goed aan over en val ik niet enorm terug, durf namelijk wel te zeggen dat die kilo's die er aan zitten 100% geen vet aan zit, wat er bij komt en straks afgaat aan glycogeen vocht en dat soort dingen zien we dan wel. Nu vind ik het niet erg dat ik het opgehemelde gevoel mis, want dat heb ik zoals je aangeeft eigenlijk van mezelf al. Maar vind het gewoon raar dat ik sommige dingen mis als spieren die nog niet kneiterhard aanvoelen , libido is als normaal maar die hoeft ook liever niet omhoog. Zijn gewoon een aantal dingen waarvan ik denk.. waarom mis ik dat? Net zoals bijv een goede kracht toename.. Die moet ik ook nog steeds vinden.

Maargoed.. ik trek 'm 2 weken langer door waardoor ik nu weer netjes op de helft zit. Verhoog het wat en we zullen zien wat het brengt, kan er een hoop over afvragen maar uiteindelijk leer ik toch zelf het meest van wat ik ermee doe.

Originally posted by erjede View Post
                                Gewoon 2 weken langer je kuur door trekken, je zit nu alleen op test, dus je hebt nog 6 weken om te gainen. Goed dedicated en je geraakt wel aan de 10 plus!
                                Dat hoop ik van wel ja anders was dit gelijk ook m'n laatste kuur .

Training vandaag ging ook weer prima , in plaats van bankdrukken met stang vandaag eens dumbells gedaan , had geen spotter vandaag en alle bankjes waren bezet en ben niet het type wat een uur gaat wachten tot 2 groepen van 4 gasten eens klaar zijn met hun sets. Vroeger deed ik alleen maar dumbell press , en ik weet gelijk weer waarom.

Het feit dat je geen spotter nodig hebt is een grote reden, maar god wat voelt dat toch fijn in de borst. Ik vind plat bankdrukken met stang geweldig , maar het kan niet op tegen het gevoel wat je hebt met dumbells imo.

Weet nog dat ik vroeger net 3 a 5 keer haalde met 40kg dumbells. Nu waren m'n werksets 10-7-5. Met tussen de sets door aan blijven spannen, dat vermoeid behoorlijk maargoed.. De eerste set voelde ze echt gewoon licht. Dus in dat opzicht ben ik in maanden tijd toch wel flink wat sterker geworden weer gelukkig

Verder heb ik voor borst licht incline db press gedaan met geloof 20 of 22kg , goed op letten dat het gevoel zit in het hoge gedeelte in de pecs en flink knijpen. Verder wat flys met kabels en dumbells, had er vandaag gewoon zin in om het lekker vol te pompen. Blijft tof hoe diep de strepen dan in m'n borst staan al span ik het niet aan .

Voor schouders vandaag OHP, dumbell shoulder press 2 dropsets , dumbell side raises met presses. Nog wat machine slow and steady side raises gecomineerd met wat achterstevoren dingen.
                                Machine reverse flys en dumbell reverse flys SS en ik was klaar met schouders
                                Met schouders word ik echt goed heb ik 't idee. Grotendeels heb ik dat te danken aan onze Mvos Weet ze in ieder geval elke keer echt te slopen.

Triceps , een van m'n zwakste groepen tot m'n grootste irritatie.. heb ik nu aangepakt met machine dips. Want mijn botten laten het kennelijk niet toe normaal te dippen #FML. Full stack, gewoon elke set doorgaan tot het niet meer lukte.

Daarna cable pushdowns met een driehoekige stang op 40kg, heb een betere flexie hiermee heb ik 't idee en kan het beter aanspannen. Voelt in ieder geval goed in m'n triceps maar hij loopt nog steeds niet vol. Normaal zou ik in deze plaats ook skullcrushers doen maar ik moet daar maar even mee wachten tot ik m'n nek en trapezius weer tot normale staat zijn gekeerd en niet meer zo vast zitten.

Heb dus one arm pulldowns met toutje gedaan en hier voel ik ze wel eeecht goed , hier lopen ze bij mij ook echt vol van. Verder doorgepompt met reverse pulldowns en had zowaar het idee dat ik m'n triceps had getraind.
                                Heb dit sinds een weekje geloof ik toegepast en ga het zo maar eens aanhouden om te zien of triceps bij mij beter reageren op volume.

Hier nog m'n PR van laatst, 3x160kg op de squat. Je ziet het helaas niet zo goed op het filmpje maar die stang buigt gewoon door op dat gewicht. Heel gaaf . Ik had er zeker nog wel wat reps uit kunnen knallen als ik zo het filmpje terug kijk maar ik heb niet echt veel vertrouwen in mijn spotter en vond 3x160 wel even netjes zo

F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X