toekomstige kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    @ TS: erg knap dat je 6% vet bent gedaald en een kilo in lichaamsgewicht bent gestegen in 3 maanden.. Dit zijn zo'n goede resultaten dat ik het in twijfel trek, klinkt namelijk als lulkoek..
    ...bij de sportdokter krijg ik elke x een papier met alle info op van de metingen.
    dus ik zal ze straks ff zoeke en er foto's van make als jij daar gelukkig van word xD
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

bij de meting was het 17,nogwatr btw.

Comment

Originally posted by stokbelg View Post
        ...bij de sportdokter krijg ik elke x een papier met alle info op van de metingen.
        dus ik zal ze straks ff zoeke en er foto's van make als jij daar gelukkig van word xD
        graag!

dit zou nog mogelijk kunnen zijn als je in je eerste trainingsjaar als alle factoren kloppen. maar aangezien je volgens eigen zeggen al 5 jaar traint.... supergenen heb je dan.. Stokbelg 4 Mr.O

Comment

bij de meting was het 17,nogwatr btw.
          waarom zet je dan 16/17 neer als het 17+ is

kerel, als je 2kg vvm per maand pakt in de bulk is dit nog een verdomd goeie prestatie, laat staan in de cut waar je hoogstwaarschijnlijk ook vocht verliest.

Comment

omdat ik ondertusse wel nog wat vet zal kwijt zijn...nu loop je gwn te muggeziften vriend

Comment

graag!

dit zou nog mogelijk kunnen zijn als je in je eerste trainingsjaar als alle factoren kloppen. maar aangezien je volgens eigen zeggen al 5 jaar traint.... supergenen heb je dan.. Stokbelg 4 Mr.O
              en ik heb hiervoor al een paar jaar getraint maar voor ik nu weer begon heb ik 2 jaar niet getraind.

Comment

Hey stokbelg je hoeft je niet zo nodig te verdedigen omdat iemand je niet gelooft
                Goed gejat is het halve werk!

Comment

en ik heb hiervoor al een paar jaar getraint maar voor ik nu weer begon heb ik 2 jaar niet getraind.
                  kijk dat veranderd de zaak ook meteen, je hebt 2 jaar niet getraind! dus je stond 3 maanden geleden gewoon op 0.. dus beginnergains verder ben je niet helemaal eerlijk geweest hier, je bent van 87,5 kg naar 88,3 kg gegaan (dus je weegt geen 92kg) dit is een stijging van 0,8 kg. Kan zomaar vocht/volle buik zijn maar dat boeit verder ook niet. die 16/17% mag ook eerder 18% zijn aangezien er 17,8 is gemeten.
                  Ook ben je een jaar jonger dan je beweert, maar je bent vast en zeker onlangs 21 geworden he
                  Al met al een normale prestatie, zo'n 4% gezakt in vet en gewicht is ongeveer gelijk gebleven.

Comment

Originally posted by east1977 View Post
                    Hey stokbelg je hoeft je niet zo nodig te verdedigen omdat iemand je niet gelooft
                    niemand vind het leuk om voor leugenaar uitgemaakt te worden

Comment

kijk dat veranderd de zaak ook meteen, je hebt 2 jaar niet getraind! dus je stond 3 maanden geleden gewoon op 0.. dus beginnergains verder ben je niet helemaal eerlijk geweest hier, je bent van 87,5 kg naar 88,3 kg gegaan (dus je weegt geen 92kg) dit is een stijging van 0,8 kg. Kan zomaar vocht/volle buik zijn maar dat boeit verder ook niet. die 16/17% mag ook eerder 18% zijn aangezien er 17,8 is gemeten. Al met al een normale prestatie, zo'n 4% gezakt in vet en gewicht is ongeveer gelijk gebleven.
                      dat is ook wat ik gezegd heb.. en het gewicht is wat de weegschaal zegt bij de sportdokter. zo een balans geval
                      mijn weegschaal zegt gwn wat anders maar bij die meting word van zijn gewicht uitgegaan omdat ik daarop ook gewogen ben bij de eerste meting.
                      of wil je nu ook een foto van mijn weegschaal? xD

Comment

niemand vind het leuk om voor leugenaar uitgemaakt te worden
                        die je wel bent..

Comment

dat is ook wat ik gezegd heb.. en het gewicht is wat de weegschaal zegt bij de sportdokter. zo een balans geval
                          mijn weegschaal zegt gwn wat anders maar bij die meting word van zijn gewicht uitgegaan omdat ik daarop ook gewogen ben bij de eerste meting.
                          of wil je nu ook een foto van mijn weegschaal? xD

ja tuurlijk, het beste van beide hier noteren. lol

Comment

ja tuurlijk, het beste van beide hier noteren. lol
                            ..ik heb die papieren toch niet de hele tijd voor me liggen?
                            en gozer volgens mij heb je zand in je kut zitte want dit slaat nergens meer op

Comment

Ik vind het ook niet verstandig om nu al te kuren en denk ook dat stokbelg het allemaal een beetje in zijn voordeel vertelt.
                              Maar aangezien hij zijn plan toch doortrekt, zie ik liever dat hij zich zo voorbereid als helemaal niet!(zoals 90% van de jonge gasten).

Dus de discussie over stats heeft eigenlijk weinig meerwaarde.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

..ik heb die papieren toch niet de hele tijd voor me liggen?
                                en gozer volgens mij heb je zand in je kut zitte want dit slaat nergens meer op
                                ik ben hier niet om jou te bashen, ik vond het gewoon te mooi klinken en dat was het dus ook.

lekker doorgaan zou ik zeggen, succes kerel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X