Cidious is erg drukmet studie enz, leest nog wel mee hahah.. Achja maatje van mij trainde voor het eerst op zijn 30ste 7 maanden... trapt er 2 kuren in en was mij voorbij na 10 jaar naturel trainen... en houdt alles goed vast nog steeds hoor.... Dus gaat niet altijd op hoor..
toekomstige kuur
Collapse
X
-
Originally posted by frankey View PostCidious is erg drukmet studie enz, leest nog wel mee hahah.. Achja maatje van mij trainde voor het eerst op zijn 30ste 7 maanden... trapt er 2 kuren in en was mij voorbij na 10 jaar naturel trainen... en houdt alles goed vast nog steeds hoor.... Dus gaat niet altijd op hoor..
Uiteraard zijn er positieve uitzonderingen,maar meestal niet.
Het ligt voor een groot gedeelte aan jezelf,maar bij mij lopen er aardig wat gassies in de sportschool die met ongeveer dezelfde basis begonnen met kuren.
Tijdens de kuur zijn ze zeker een stuk groter,maar de meesten verliezen bijna alles weer na de kuur.
Nakuren doen ze niet aan en een voedingsschema ook niet,zeker na de kuur niet.
Het ergste is dat het ze geen reet uitmaakt als ze er in de zomer maar 'groot'bijlopen.
Dus nemen ze iedere zomer een kuur en wegen nog steeds 80 kg.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ja oke, maar dan noem je ook een slag volk en die zal je ook niet op het forum zien voor advies... Dus als hij met tips goed aan de gang gaat en blijft doen, dan kan het bijna niet mislukken toch...
Weet zelf goed hoe alles moet, maar ik wil ook leven en zal ook niet alles altijd 100% doen.. Ga niet overal altijd een spelbreken zijn omdat ik zo nodig aan me marco's moet zitten of nooit meer een borrel pakken...Een dag niet getraind...
Comment
-
Ik ken er ook 2, die gebruikten al nog voor ze lid waren van de sportschool en hadden nog nooit iets aan sport gedaan. Maar die zijn wel direct heel serieus begonnen met voeding en training, en hebben ook nog alles zitten na het kuren. Van de steroĂŻden weten ze helaas weer wat minder af, maar daar hebben ze weer hulp voor.
Toch vind ik dat je kunt zien dat ze veel te vroeg zijn begonnen ermee, tuurlijk ze zijn groot en dragen behoorlijk spieren me zich mee.. Maar je ziet gewoon dat het iets mist, er is geen definitie en je ziet dat het niet hard is.
Het mist de basis...
Het ziet er leuk uit, tot je er iemand naast zet die al jaren traint en dan is het wel duidelijk dat je toch wel enige basis nodig hebt om de spieren behoorlijk te mogen dragen.
Comment
-
Je kunt beter foto's plaatsen, want lengte en gewicht en bf% geven slechts een indicatie.
Ik ken mensen die over de 100kg wegen met een lengte van ongeveer 1.9m en dat ziet er bij sommige nog niet eens imposant uit. Terwijl sommige er met 85kg bij 1.85m al goed groot uitzien. Beide met vergelijkbaar bf% overigens.
In een half jaar kan je overigens nog flinke verschillen aanbrengen qua fysiek"Straight outta gym"
Comment
-
@rainman. ik geef je volkomen gelijk..maar ik zit al sinds mijn 16de aan aas te denken en gelukkig heb ik me toen op dit forum aangemeld om te leren dat dit absoluut geen optie was..maar nu ik de 21 nader denk ik dat het wel gaat kunnen..ik ga er alles aan doen om zo ver te vorderen als mogelijk is in het komende half jaar..het zal wss nog steeds te vroeg zijn maar ik ga het er toch op wagen.
nakuren doe ik sws ook+de hcg en voeding zal tot in de puntjes in orde zijn anders begin ik er ook niet aan. zo simpel is dat
@iron mind: dat zal ik ook zeker doen als de tijd daar is..nu foto's plaatsen heb toch weinig nut aangezien ik nog maanden heb om me voor te bereiden
en daar ga ik indd alles aan doen wat in mijn macht ligt.. ben nu een kleine 3 maand trug bezig en ben van een vet% van 22 naar 16-17% gegaan terwijl ik een kleine kilo ben bijgekomen dus dat vind ik zelf al niet slecht
en weet niet wie mr volgens mij vroeg der iemand hoe ik mijn vet% meet: bij de sportdokter door middel van huidplooimetingnext goal: becoming baloe jwt
"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"
Comment
-
-
Originally posted by Knulletje View PostIk ken er ook 2, die gebruikten al nog voor ze lid waren van de sportschool en hadden nog nooit iets aan sport gedaan. Maar die zijn wel direct heel serieus begonnen met voeding en training, en hebben ook nog alles zitten na het kuren. Van de steroĂŻden weten ze helaas weer wat minder af, maar daar hebben ze weer hulp voor.
Toch vind ik dat je kunt zien dat ze veel te vroeg zijn begonnen ermee, tuurlijk ze zijn groot en dragen behoorlijk spieren me zich mee.. Maar je ziet gewoon dat het iets mist, er is geen definitie en je ziet dat het niet hard is.
Het mist de basis...
Het ziet er leuk uit, tot je er iemand naast zet die al jaren traint en dan is het wel duidelijk dat je toch wel enige basis nodig hebt om de spieren behoorlijk te mogen dragen.
Zoals jij het beschrijft heeft dit weinig te maken met de trainingservaring, dit is gewoon een kwestie van voeding (vetpercentage)
Ik vind het zonde om snel te beginnen met kuren omdat je jouw eigen lichaam nog niet kent, je weet niet wat het nodig heeft kwa voeding en je weet niet wat werkt voor je. Hiernaast gained een beginner gewoon erg makkelijk.. kuren is nog niet nodig
Comment
-
Hij weegt nu 92 kg @ 16%, 3 maanden geleden zat hij op 91 kg @ 22%.
6% van 91 kg = 5,46 kg + 1 kg stijging = 6,46 vvm aangekomen in 3 maanden in de cut!!
kom op man, dit is met roids zelfs lastig!!
mocht dit echt zijn (waaraan ik zwaar twijfel) dan moet hij al helemaal niet aan roids gaan denken. Dan zit hij over een paar maanden op 10% en paar kg erbij.. ik zou nooit meer stoppen met cutten.Last edited by generation_iron; 20-12-2013, 10:23.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment