toekomstige kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toekomstige kuur

yoo

ik zit er aan te denken om binne een half jaartje ongeveer te gaan kuren..
    waarom ik hier nu al een post voor maak is omdat ik graag van tervore alles goed geplanned heb willen staan ipv op het laatste moment overhaaste beslissingen maken.

ik zat te denken aan het volgende:
    week 1-2 d-bol 40mg ed als kickstart
    week 1-10 deca 300mg pw of zou ik hier de dosering toch hoger nemen?
    week 1-12 test-e 500mg pw

nakuur nolvadex week 14-16 20mg pd

En hoe denken jullie over HCG bij deze kuur?

en hoe zit het met voeding? lager gaan in carbs, hoger in vet en eiwit en zout vermijden?

grtz
    Last edited by stokbelg; 16-12-2013, 21:41.
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Is dit je eerste kuur? Wordt een bulkkuurtje dan lijkt me?

Comment

Ik heb van Dexie geleerd dat je een kickstart beter 4 weken kan doen(tot de test merkbaar begint te worden)
      Hcg altijd mee laten lopen
      Nakuur 2 weken na je laatste inject:dus week 15+16.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by diasog View Post
        Is dit je eerste kuur? Wordt een bulkkuurtje dan lijkt me?
        jup, denk een 300 kcal over onderhoud te gaan zitte..als kok zijnde proef ik hier en daar toch wat in de keuken dus denk dat het dan zo wel goed zit

@rainman daar zat ik indd over te denken ja..maar dacht van de andere kant dat ik mss wat te veel wou doen..
        en ja zo komt het indd uit als je 2 weken na laatste inject telt maar ik bedoelde ook 2 weke na de laatste spuit =p

en hoe raad je me aan de hcg te gebruiken? ik lees veel verschillende dingen namelijk =/

Comment

Daar zou ik even knul pm'en of wachten op een reactie van knulletje of quibus,frankey ofzo.
          Die weten precies hoe of wat.
          Maar als je kijkt bij de as-sectie, staan een paar soortgelijke kuren incl advies.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik was indd al benieuwd wat knulletje zou op of aanmerken

en ben ik druk mee bezig! wil gwn een duidelijke bevestiging/zekerheid hebben.

Comment

hey,

2 weken dboll is ruk.. minimaal 4 weken pakken... hcg mee laten lopen evt provirion erbij pakken om gyno in te dimmen en vocht. Voor de rest ziet het er niet verkeerd uit hoor... Zou zelf deca niet eens erbij pakken je gaat al hard genoeg op test 500 mg .... bewaar dat voor je volgende kuur!
              Een dag niet getraind...

Comment

Hcg doe je 2*400iu per week, laatste protocol is 250 eod volgens mij ik hou het ook niet bij haha.
                Ik zou lekker test en dboll pakken geen deca.

Comment

Als ik zo je profiel pic zie en het is je eerste kuur waarom dan niet 250/375 test ipv "meteen" 500.

No offence verder.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by frankey View Post
                    hey,

2 weken dboll is ruk.. minimaal 4 weken pakken... hcg mee laten lopen evt provirion erbij pakken om gyno in te dimmen en vocht. Voor de rest ziet het er niet verkeerd uit hoor... Zou zelf deca niet eens erbij pakken je gaat al hard genoeg op test 500 mg .... bewaar dat voor je volgende kuur!
                    over deca twijfel ik indd nog wel een beetje..en ik heb van nature uit al gyno dus ben sws van plan om na de kuur een operatie te ondergaan.

@mvos die pic is van een 3j trug ongeveer..ben er ondertusse wel 2j tussenuit geweest maar ben nu weer volop in beweging =) sta nu ook wel wat verder dan op die pic denk ik. en ik doe het liever gelijk goed xD of zie ik dat verkeerd?

Comment

die deca lijkt me idd overbodig, test/dboll is al zat voor je eerste x imo. Maarja ik heb de fiets nog nooit bereden.
                      Last edited by Dexie; 16-12-2013, 23:15.

Comment

HCG 2x500 iu PW.

250iu EOD is de juiste dosis maar eod prikken is onzin, en 1x per week prikken is net te weinig. Als je rekent kom je met 250 EOD op 850-900iu, dus dan zit je met 2x 500iu perfect. (Of 450 maargoed dan moet je ff kijken met mengen.)

succes

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                          die deca lijkt me idd overbodig, test/dboll is al zat voor je eerste x imo. Maarja ik heb de fiets nog nooit bereden.
                          hoeveel kg haalt iemand doorgaans met zo een kuur? zonder de deca dan. (wat je er uiteindelijk mits goede voeding aan overhoudt)

en mss is het woord decadent nog wat voor in je quote? xD

Comment

Ik zou niet weten man. Wat ik zeg ik heb nog nooit gekuurd, maar als je het goed doet denk ik dat 8kg vvm wel te doen moet zijn. Wat ik zo lees etc, maarja hangt van 200000 factoren af he

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Ik zou niet weten man. Wat ik zeg ik heb nog nooit gekuurd, maar als je het goed doet denk ik dat 8kg vvm wel te doen moet zijn. Wat ik zo lees etc, maarja hangt van 200000 factoren af he
                              8kg klinkt helemaal niet slecht =p ik ga er nog ff over denke..desnoods de deca vervangen door iets anders? primo ofz..

en thx voor de hcg info =) daar kom ik al een heel eind mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X