2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mooi,

ik denk toch dat jullie me overtuigd hebben met die testo

en als de resultaten tegenvallen dan stel ik een openbare lynch partij voor en gaan we testo stenigen
    Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

denk dat je wel op testo kan vertrouwen hoor

weet het eigenlijk wel zeker
      Who's the Chef

Comment

Heren,

ik denk dat ik deze kuur ga doen(zonder de winstrol toch, omdat ik 3 produkten wel erg veel vind voor een 2e kuurtje), echter ben ik wel erg bang om mijn zomer look te verliezen tijdens deze kuur.....

ik bedoel vocht vasthouden....

Zal ik dan toch pregnyl bij de hand houden...of niet nodig?
        Nog HCG aan het einde van de kuur voor na nakuur om beter te herstellen of is dit niet nodig?

En nog 1 vraag.....vind 10 wkn best lang...stel dat je de kuur 8 wkn doet ...zullen die 2 wkn zoveel verschil uitmaken..kan je dit niet ondervangen door de test te frontloaden  

haha ....veel vragen maar ik wil het gewoon goed doen  

Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (1977Marc @ Mei. 20 2005,10:38)]mooi,

ik denk toch dat jullie me overtuigd hebben met die testo

en als de resultaten tegenvallen dan stel ik een openbare lynch partij voor en gaan we testo stenigen    
          Iedereen adviseert Testo en jij wil uitgerekend mij stenigen..

Let maar op,gaat helemaal goedkomen met je.

Deca slaat pas vrij laat aan(na 4-5 weken pas)dus is veel mooier op je kuur op 10 weken te houden.

Dan kan je lichaam ook mooi wennen aan alle gewonnen kilo's waardoor je ze ook beter vast zult houden,kerel.

Hcg heeft niks met vocht vasthouden te maken dus dat moet je alleen gebruiken als je ballen erg klein worden.

En je test frontloaden is op zich een prima idee maar verwacht daar de eerste weken verder niks van qua krachtwinst.Dat zal je pas na 2-3 weken merken,schat ik.

Comment

ik zal wel een frontload nemen dan werkt het spul sneller in anders moet je echt een paar weken w8te. tegen vocht kan je proviron,arminex ect nemen. opdeze manier zal je ook je zomer look te verpesten. grts

Comment

ik zou gaan voor het kuurtje dat Mr symmetrie heeft neer gezet, dan merk je van de eerste week al dat je sterker en groter wordt van de dbol en hoef je niet te wachten tot de test aan slaat

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (punani @ Mei. 21 2005,08:27)]ik zal wel een frontload nemen dan werkt het spul sneller in anders moet je echt een paar weken w8te. tegen vocht kan je proviron,arminex ect nemen. opdeze manier zal je ook je zomer look te verpesten. grts
                Das toch niet helemaal waar hoor,bro.

Je kan wel 10gram test gaan frontloaden maar daar zal die ester niet sneller door gaan werken.

Enanthate heeft zeker 2 weken nodig om in te kicken als het er geen 3 zijn...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X