Ergogene middelen sectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat zijn eigenlijk precies de regels Cur?

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

een prijs kan je eventueel ook via PM aan iemand vragen
      Who's the Chef

Comment

Zijn geen exacte regels voor, heeft inderdaad met het aantal posts, het soort posts en de aanwezigheid te maken.
        Beslissing ligt altijd bij de moderators, doorgeven van het wachtwoord tussen members onderling is dan ook uiteraard niet toegestaan.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,21:01)]een beginnende leerling wil ook weten hoe duur as is en in het ergogene gedeelte ken je wel wat learen kwa dealers en prijzen..Want dat wil je dan gewoon weten dus dat vind ik onzin..Ik vind als je een beetje erkend member bent dat je er dan gewoon mag kijken..
          Jij vind zoveel vandaag
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,21:01)]een beginnende leerling wil ook weten hoe duur as is en in het ergogene gedeelte ken je wel wat learen kwa dealers en prijzen..Want dat wil je dan gewoon weten dus dat vind ik onzin..Ik vind als je een beetje erkend member bent dat je er dan gewoon mag kijken..
            Een beginnende leerling is nog geen erkend member natuurlijk en dat is het erg jammer dat ze niet mee kunnen lezen maar het gaat wél om jouw en mijn veiligheid,bro!

Dus niet elke bojo die hier een beetje rond fladdert kan zomaar een pass krijgen want voor je het weet zit er een foute tussen en zijn we de !!! idd,je snapt hem al.

Dus iemand moet eerst een tijdlang serieus posten en dan kunnen de mods bepalen of iemand toegang krijgt,prima geregeld hier dus!

Comment

Inderdaad op de andere boards heb je niet eens zo'n sectie.

grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

vindt dat iemand eerst volledig gescreend moet worden en dan bij een van de mods langs voor full body onderzoek
                Who's the Chef

Comment

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Waneer is het mijnbeurt dan voor die screentest ?

Comment

jij wil te graag
                      Who's the Chef

Comment

Eigenlijk kan ik jullie geen ongelijk geven over dat niet iedereen zomaar in de ergogene middelen sectie kan komen.

Ik denk dat er op ieder board genoeg scammers zitten, en zo zouden alle dealers snel gepakt zijn.

Mischien ben ik er wel 1

Nee grapje

En mischien moet ik op dit forum sowieso ook eens vaker komen.

Comment

voor het full body onderzoek moet je bij Mr C zijn, ik woon te ver weg

Grtz
                          stil growing

Comment

gewoon regelmatig posten marijn en veel van je laten horen dan meot het geen probleem zijn.Als je vrienden/maten heb in het bodybuild leven kom je ver

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Jun. 03 2005,21:03)]voor het full body onderzoek moet je bij Mr C zijn, ik woon te ver weg  

Grtz
                              Kan eventueel ook bij mij hoor, mits ik vantevoren foto's heb gezien dan...

Comment

Doe enkel dames tussen de 23 en 33 jaar en dan na het zien van foto`s, sorry...

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X