Ik ga er is een nachtje over slapen of test E of het word winstrol ,maar inderdaad ik ben 50 heb kinderen en jaren naturel getraint. Alleen zit nu naar mijn gevoel op een plateau en heb een duwtje in me rug nodig .ps nakuren gewoon met novladex 20 mg per dag of tijdens kuur hcg??
Advies eerste kuur op 50 jarige leeftijd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Winstrol kan ik wel wat over zeggen, namelijk dat dat echt zonde is.
Buiten dat het je helemaal niks oplevert,heb je dan nog meer kans op sides .
Op jouw leeftijd is de kans erop groter, net als een vergrote prostaat.
Eventjes wat meer kracht en hardheid, maar dat ben je na je kuurtje ook zo weer kwijt.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by mobman View PostBtw wie continue wil gaan kuren op oudere leeftijd zou ik dan mss aanraden te bridgen met een hele kleine hoeveelheid Testo E bijvb 125 mg want meer zie ik als kuren al......Maar voor jongere mannen vind ik on /off beter voor hun gezondheid en goed blijven eten en trainen na de kuur, maar velen zijn lui om na een kuur nog harder te trainen en nog beter op hun voeding te letten of komen deprie na een kuur en daarom verliezen ze alles of blijven ze nemen ...'''' just my 2 cents '''''
hmmm.. okay..
Comment
-
Toney als ik jouw was nam ik test E 500 MG zal je meer aanhebben dan winstrol only geloof me :-)Originally posted by toney View PostIk ga er is een nachtje over slapen of test E of het word winstrol ,maar inderdaad ik ben 50 heb kinderen en jaren naturel getraint. Alleen zit nu naar mijn gevoel op een plateau en heb een duwtje in me rug nodig .ps nakuren gewoon met novladex 20 mg per dag of tijdens kuur hcg??
Comment
-
Dank u Brillant ,
ik geef wel geen '''top verslagen'''' ik zeg gewoon wat ik ervaren heb zodat anderen er iets aan hebben en probeer hun vragen zo goed mogelijk te beantwoorden .Daarom dient een forum voor denk ik en niet om ruzie te maken of elkaar te verwijten , maar iedereen kan zijn eigen mening kwijt , ik heb het soms ook fout :-)Originally posted by brillant View Posttop verslagen mobman hier hebben de mensen wat aan
Comment
-
Ik kom net van de sportarts en mijn bloeduitslagen zijn zeer goed voor mijn leeftijd, alleen de goede cholestrol staat iets te laag maar das normaal als je kuurt .Voor de rest alles goed. Dus ga ik een kuur nemen van Testo E i.c.m. Deca en wat Proviron in week 5 om het vocht wat te minderen .
Week 1 en 2 /1000 mg Testo E
week 3 tot 14/ 500 Testo E elke week (Testo 2 weken langer laten lopen )
week 1 tot 12/ Deca 400mg per week
Week 5 tot 10/ 25 MG Proviron per dag
Nakuur Nolvadex .....
hier nog wat info dat ik gevonden had op een forum , neem het voor wat het waard is
ik heb is 250 mg test om de twee weken gebruikt (in een hormoon replacement therapie in combinatie met andere hormonen) gedurende 8 maanden. ik ben er toen mee gestopt. vooral om te zien of ik problemen zou hebben achteraf. geen dus. volgens mijn dokter (een bekend endicronoloog die niets anders doet dan zich met h.r.t. bezig te houden) zouden lichte dosissen je systeem niet volledig platleggen en kun je het gerust jaren nemen. hijzelf neem ook al meer dan 10 jaar testosteron in lichte dosis in combinatie met al de rest). ik heb alleszins geen terugslag gehad. ik was tijdens de kuur sexueel actiever. ik voelde mij weer 20 jaar, maar daarna werd alles terug zoals voordien. trainen idem. ik ben er niet terug mee begonnen omdat alles normaal functionneert en dat ik het nog helemaal niet nodig heb. misschien binnen een jaar of tien. ik spreek hier dus wel uit eigen ervaring.
Mijn sportarts zegt dat dit mogelijk is :-)
IK hou jullie op de hoogte van de resultaten van de kuur ....
Comment
-
maar een praktische toepassing voor proviron is het zorgen voor spierhardheid, vermijden van vochttoename of het verminderen ervan, voorkomen van gyno (tot op bepaalde hoogte), en algemeen tegengaan van vervrouwelijking door het verminderen van overtollig circulerend oestrogeen. Bovendien zal proviron weinig invloed hebben op IGF-1, itt anastrozole.
Conclusie: tijdens een cycle is proviron altijd te verkiezen boven een non-steroide aromatase blocker omdat de voordelen voor gezondheid en spiergroei groter zijn. Nolvadex is het meest geschikt voor het bestrijden van plaatselijke oestrogene bijwerkingen als borstvorming met een positief effect op cholesterol itt tot letrozole en anastrozole.
Voor het bestrijden van overtollig vocht is een aromatase blokker een slecht idee doordat de kwaal minder erg is dan de bijwerkingen van het medicijn
Originally posted by Ruhl View PostGeen hcg?
provi is niet om vocht tegen te gaan
Comment
-
Proviron zelf werkt op de androgeenreceptoren en kan niet aromatiseren. Wat je dus verwacht van een proviron kuur is vetverlies, krachttoename en een lichte toename van spiermassa. In de praktijk zul je weinig merken behalve vetverlies en misschien een lichte krachttoename. Dat komt omdat een groot deel van de proviron verdwenen is voordat het de androgeenreceptoren kan bereiken. Dit komt omdat proviron zich bindt aan bepaalde enzymen en eiwitten in het lichaam. Ten eerste bindt proviron zich aan het aromatase enzym, wat zorgt voor het aromatiseren van testosteron (en andere aromatiserende steroĂŻden). Ten tweede bindt het zich aan geslachtshormoon bindend globuline (SHBG) en albumine twee eiwitten die zich aan testosteron binden. Proviron bindt zich sneller en sterker aan deze enzymen en eiwitten dan testosteron waardoor het zich als het ware opoffert voor de testosteron, die vervolgens zijn werk kan doen in het lichaam. Een derde functie van proviron is dat het bepaalde bijwerkingen van nandrolon (deca) en trenbolon kan reduceren, onder andere het verlies van libido. Ten slotte bindt het zich aan de androgeenreceptoren en zorgt zo voor vetverlies.
Daarnaast zorgt testosteron voor extra androgeenreceptoren, wat de werking van de overgebleven proviron versterkt. Gebaseerd op het bovenstaande kun je zeggen dat er een bijzondere synergie is tussen testosteron en proviron, ze versterken beiden de werking van de ander. Proviron zorgt dat de testosteronkuur effectiever wordt en vermindert daarbij de oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen van testosteron zoals het vasthouden van vocht en de kans op gynecomastie. Proviron is op een andere manier gemodificeerd om opname door de lever te overleven dan andere orale steroĂŻden, waardoor het veel minder giftig is.
Comment
-
Klopt al wat je zegt maar femara vermindert ook fel je vocht .............conclusie: wil je aromatiseren voorkomen pak dan femara, het verhoogt je igf spiegel nog eens met 27%
wil je gyno genezen, dan helpt alleen nolvadex nog
Originally posted by frankey View PostFerma werkt toch juist beste tegen Gyno ? Nolva doet geen kloot bij tijdens kuren ook aromasin en arimidex niet. Tijdens nakuur trekt het wel weg, nolva en aromasin.Last edited by mobman; 07-06-2014, 23:01.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: