D-boll en herstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-boll en herstel

Hoi,

Zoals jullie weten doe ik volgend jaar mijn eerste deftige massakuur waar test./D-boll/boldenone bijzit.

Nu heb ik zo een 2 jaar geleden eens proberen kuren (was 1e x) met deca only.

Na 4 weken tijdens mijn kuur voelde ik me rot , depri en futloos en ben maar beginnen nakuren, trainen stopte ook.

Dit heb ik nog nooit gehad met winny/primo/anavar....

Is de reden daarvoor dat ik alleen deca pakte zonder testo erbij en mijn test. productie volledig plat lag??

Nu weet ik wel dat je altijd een terugval mag verwachten maar depri ofzo wil ik niet meer worden.

Hoe groot is de kans dat ik hetzelfde meemaak met mijn gepland kuurtje...? Daar zit wel test. bij.
    Natuurlijk zal mijn eigen test.productie platliggen maar zal ik me voelen zoals bij deca only...? Want voor velen is deca only geen goede kuur...

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Ha die Wimpie,

je maakt je terecht zorgen, want deze kuur gaat, naast een indrukwekkend resultaat, natuurlijk de hele boel platleggen.
    Tijdens je kuur zul je daar niets van merken, want de testosteron zorgt voor ruim voldoende libido etc. Na je kuur is het zaak, dat je een hele goede nakuur hebt klaarliggen. Een combi van nolva en clomid en wat mij betreft ook nog tribulus. Goed eten en intensief blijven trainen. Bereid je mentaal voor op 1 of meerdere weken libidoverlies. 't Is niet anders.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

doe inderdaad een nakuur met nolva en chlomid. Ik weet alleen niet of de tribulus iets gaat doen maar baat het niet schaadt het niet.

Denk overigens dat 1 tot meerdere weken libido verlies een beetje aan de positieve kant is.
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (banaan @ Jun. 14 2005,19:06)]Denk overigens dat 1 tot meerdere weken libido verlies een beetje aan de positieve kant is.
        Meerdere weken kan kloppen toch?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja dat is waar curiosio meerdere weken is een omvangrijk begrip.

Greetz
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

persoonlijk heb ik niet echt een vette terug val in libido na een kuur, maar dit is per persoon verschillend..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Verschild p.p. maar ook weer na iedere kuur. Heb zelf nooit last gehad maar na mijn laatste, toch relatief lichte, kuur wel.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Even terzijde :Als je echt te depressief wordt van clomid kan je t toch wel bij alleen nolva houden ? Zou je die dosering dan omhoog moeten gooien vergeleken bij de combi met clomid ?

groeten

Comment

Nee nolvadex hoef je niet omhoog te gooien. De clomid had ik zelf op een constante dosis gehouden van 50mg per dag en had nergenst last van.Terwijl ik toch wel gevoelig ben voor de clomid..

Grtz.
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik denk dat je mentaal ook sterk in je schoenen moet staan!! Want ja...je pomp wordt minder, je wordt iets minder sterk en je gaat iets in gewicht terug vallen na je kuur.

Als je hier van te voren rekening mee houdt en gewoon keihard blijft trainen en goed eten zal het verlies en je dip ook wel meevallen is mijn ervaring.

De grootste terug val wordt i.m.o. veroorzaakt door een gebrek aan motivatie na een kuur omdat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat.

mvgr Rik
                    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                    Don't stimulate....Annihilate!!!
                    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Wijze woorden, Rik!

Mijn laatste nakuur bestond uit 10 dagen 100 mg clomid en 40 mg nolvadex, gevolgd door 11 dagen de helft daarvan. Ik heb geen enkele bijwerking ondervonden, dus ook geen depressiviteit. Mijn ODOL geeft 's ochtends duidelijk aan, dat de nakuur succesvol is verlopen...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Jun. 14 2005,21:06)]persoonlijk heb ik niet echt een vette terug val in libido na een kuur, maar dit is per persoon verschillend..

Grtz..
                        jij ben gewoon gronische geil
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jun. 15 2005,09:00)]Wijze woorden, Rik!  

Mijn laatste nakuur bestond uit 10 dagen 100 mg clomid en 40 mg nolvadex, gevolgd door 11 dagen de helft daarvan. Ik heb geen enkele bijwerking ondervonden, dus ook geen depressiviteit. Mijn ODOL geeft 's ochtends duidelijk aan, dat de nakuur succesvol is verlopen...  
                          voor die dianabol only kuur?

Beste nakuur idd ja, dan mag je er wel vanuit gaan dat je test wel aardig op gang is gekomen....

maar ff op een eerdere vraag terug te komen;

Volstaat alleen nolva als nakuur na een zware kuur?
                          Of moet je clomid erbij nemen, ook al wil je dit niet i.v.m mogelijke depressie

Comment

@loo
                            wat ik heb gelezen op de amerikaanse board doen ze de gehele nakuur clomid op 50mg naast de nolva. op die manier heb je niet de bijwerkingen maar wel de voordelen.verder nolva wel gewoon normaal dosseren.grts

Comment

dus met 50mg clomid en 40mg nolva is er niet zoveel aan de hand?

je zou niet kunnen zeggen; ik gooi die nolva op 100mg en dat is sterk genoeg?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X