Nolvadex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolvadex

misschien een domme vraag   ,

maar ik zit al een week aan de nolva, ik ben er van uit gegaan dat je ze moet verdelen over de dag, maar is dat eigenlijk wel zo?
    straks zit ik verkeerd na te kuren....

Trainse, Lo

Verdelen kan sowieso nooit kwaad.
    Niks mis mee dus.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja dacht ik ook al

ik was bang dat je misschien moest pieken, maar dat lijkt me niet echt logisch

Comment

Hey Loo, ik heb hier nog wat info.

Nolvadex heeft een relatief lange halfwaardetijd (7 dagen) net als clomid (5 dagen). Het is dus niet nodig om de dosis te verdelen over de dag. Je kan het wel doen, als je het gevoel hebt dat je er gevoelig voor bent, maar het hoeft dus niet. Patienten met borstkanker krijgen het vaak 5 jaar lang(&#33 dagelijks voorgeschreven. De dosis varieert dan van 20-40 mg. In de medische wereld raadt men aan doses van 40 mg. te verdelen in 2en.

HIER nog wat interessante info over nolvadex.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Goede post ouwe!

Greets...

Comment

als we mr. Sym niet hadden

Comment

Dan ging het gemiddelde percentage alcoholisten hier een stuk omlaag.

Comment

Comment

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Testo @ Jun. 19 2005,19:59)]Dan ging het gemiddelde percentage alcoholisten hier een stuk omlaag.

Who's the Chef

Comment

De laatste tijd heb ik veel info verslonden over clomid en nolvadex. Aansluitend op de vraag van Loo, wil ik het volgende nog even kwijt:

De meesten onder ons kuren 3 weken na met nolvadex en een kleinere groep met clomid. Sommigen combineren de 2 substanties, zoals ik ook doe. Uit diverse studies blijkt echter, dat nolvadex na ongeveer 4 weken z'n piek bereikt in ons lichaam. Pas dan is de werking optimaal!
                      Quote uit beschrijving nolvadex:

Na toediening gedurende circa 4 weken wordt steady-state bereikt (circa 300 ng/ml bij dagelijks 40 mg; circa 115 ng/ml bij dagelijks 20 mg). Er wordt daarbij een grote individuele spreiding gezien in plasmaconcentraties: bij een dosering van 40 mg/dag (in twee doses) tussen 150 en 500 ng/ml.

Ik geloof dus stellig, dat een nakuur met nolva minimaal 4 weken moet duren voor een optimale werking. Immers: na 3 weken is de optimaal werkzame dosis in de meeste gevallen nog niet bereikt. Ik vind dit een belangrijke conclusie! Immers: hoe beter je eigen testproductie weer op gang komt, hoe beter je de gewonnen spiermassa vasthoudt.  

@Testo: nee, ik ben niet aangeschoten...  

Comment

Zou dat verkort kunnen worden door de eerste week of 2 weken bv 60mg of zelfs 80mg p. dag te nemen?

Greets...

Comment

Goeie vraag! Volgens de studies die ik gelezen heb, hebben doseringen boven de 40 mg. weinig tot geen toegevoegde waarde. Als je nolvadex gaat overdoseren, komen er ook meer bijwerkingen, waaronder.... oestrogeenvorming! Sommige stoffen blijken gewoon tijd nodig te hebben om een bepaalde maximale waarde te bereiken. Vrouwen met borstkanker krijgen het, zoals eerder gezegd, soms 5 jaar lang dagelijks. (20-40 mg). ik zie dus zelf wel wat in 4 weken lang 40 mg. Afbouwen doet de stof zelf heel keurig! (halfwaarde van 7 dagen)

Comment

Zal me er ook eens in gaan verdiepen maar afgaand op die stukjes zou ik inderdaad voor 4 weken op 40mg per dag gaan.

Greets...

Comment

dan wordt het voor mij een pakje bijbestellen denk ik.....

want ik merk zeker dat mijn productie nog niet helemaal op zijn oude niveau is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X