Gewoon via de dokter regelen en bij weigering door laten verwijzen of een andere arts bezoeken. Niet zelf gaan kloten.
T3 uitslag. Iemand die er verstand van heeft?
Collapse
X
-
Heeft iemand dat youtube filmpje gekeken wat ik gepost heb in dit topic? Wel engels,..maar hij (jerry ward) legt het perfect uit, En ja , komt 100% door de antidepressiva. Die ik slik die zorgt dat t4 minder naar t3 omzet.
Voor een internist is dat niks bijzonders...die grijpt past in als mijn gezondheid in gevaar is,..zal mij echt geen t3 geven omdat ik chubby word.
Ik weet dat ik soms achterlijk doe op dit forum maar ben geen achterlijke jongen . Ik ga niet over 1 nacht ijs. heb veel onderzoeken gelezen. Mijn eigen eetpatroon weken/maanden elke dag opgeschreven.
En Ja,..ik kan afvallen,..maar niet veel. Spier krijgen lukt makkelijk....maar vet blijft gewoon. Dus ik word zwaarder. Ik kan vet verliezen maar hoeveel ik daarvoor moet doen voor 1 kilo is belachelijk,..vooral voor mijn omvang, Daarnaast als ik 2 dagen mijn eetschema wat laat vieren met pizza, wat oliebollen etc...BAM ik kom meteen onnatuurlijk aan.
En dat is idd geen gevaar voor mijn gezondheid zal de dokter denken, maar ik wil zo niet leven.
En vergelijk mij niet met anderen,..bij mij ligt het puur aan de medicatie. ik zit aan clomipramine,...dat paardenmiddel komt nog uit de duitste stal van hitler.
Bedankt allemaal voor jullie moeite en reacties.
Ik zal een afspraak maken bij de internist. Als hij mij niet wilt helpen dan ga ik me verdiepen in zelf gebruiken
@quibus:..ik ben totaal niet tegen AS gebruiken. Nooit gezegd. Ik heb een schijthekel aan mensen die erover liegen. En mensen die claimen dat ze naturel zijn terwijl ze dat niet zijn. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik ooit ga gebruiken. Desnoods als ik ouder ben wat testYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Ik haal je post van 30 oktober er nog eens bij:
Originally posted by Bilo View PostGaat lekker. massa nam laatste jaar flink toe. maar vetpercentage wilde maar niet zakken. Wat ik ook deed. Toen onderstaande filmpje gekeken en kwam op het idee om me te laten testen. En mijn t4 was prima maar t3 was vreselijk laag. Dus nu sinds week aan t3. ben benieuwd.
zit je nu wel of niet aan de t3 al...of waren het weer paddo's?Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment